GuidZP400 |
ace0656d-e1b8-43f6-bf2f-bdde0f833685
|
Biuletyn |
610010-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie
|
Regon |
28868500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 424 71 21,012 424 70 46
|
Zamawiajacy fax |
012 424 71 22, 012 424 71 20
|
Zamawiajacy email |
info@su.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.su.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.su.krakow.pl//dzial-zamowien-publicznych
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.su.krakow.pl//dzial-zamowien-publicznych
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok. 18E
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów anestezjologicznych (DFP.271.171.2018.KK)
|
Numer referencyjny |
DFP.271.171.2018.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów anestezjologicznych.
Zamówienie składa się z 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 4 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
80449,50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnione dokumenty w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji.
4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii:
4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
6. Poza wymienionymi powyżej dokumentami wskazane jest złożenie w ofercie kserokopii potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium dla poszczególnych części wynosi:
Część 1: 120,00 zł
Część 2: 100,00 zł
Część 3: 200,00 zł
Część 4: 20,00 zł
Część 5: 180,00 zł
Część 6: 500,00 zł
Część 7: 130,00 zł
Część 8: 30,00 zł
Część 9: 20,00 zł
Część 10: 200,00 zł
Część 11: 50,00 zł
Część 12: 40,00 zł
W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Nr rachunku 88 1130 1150 0012 1143 8690 0001 z dopiskiem: „Wadium DFP.271.171.2018.KK”
4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
6.1. być wystawione na Szpital Uniwersytecki w Krakowie (ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków),
6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy,
6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium. Jeżeli wykonawca złoży ofertę w kilku częściach, a jako dowód wniesienia wadium zostanie złożona jedna gwarancja (lub poręczenie) obejmująca kilka części, to Zamawiający zwróci wadium dopiero wówczas, gdy przesłanki do jego zwrotu zostaną spełnione we wszystkich tych częściach.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
www.soldea.pl
|
Elementy aukcji elektronicznej |
W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
|
Warunki do licytacji |
Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji.
Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu:
Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert Wartość postąpienia
do 100,00 zł 1,00 zł
od 100,01 zł do 500,00 zł 10,00 zł
od 500,01 zł do 1.000,00 zł 50,00 zł
od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł 100,00 zł
od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł 200,00 zł
od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł 500,00 zł
od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł 1.000,00 zł
od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł 2.000,00 zł
od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł 3.000,00 zł
od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł 5.000,00 zł
od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł 7.000,00 zł
od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł 10.000,00 zł
od 10.000.000,01 zł 20.000,00 zł
Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
a) system operacyjny Windows 7/8/10.
b) przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek.
c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek)
d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa)
e) włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem
f) wyłączona obsługa przez serwer proxy
g) kwalifikowany podpis elektroniczny
h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl)
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl).
b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy.
c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji.
d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny.
e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty.
Jeżeli wykonawca życzy sobie, aby zaproszenie oraz login i hasło zostały wysłane na inny adres e mail lub inny nr faksu, musi to wyraźnie zaznaczyć w ofercie. Wykonawcy potwierdzą fakt otrzymania zaproszeń niezwłocznie po ich otrzymaniu, na nr faksu podany w punkcie 7.4 lub na adres e-mail podany w punkcie 7.5 specyfikacji.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 min
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
|
Zmiana umowy tekst |
Reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6468,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi 120,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Kateter do embolektomii typu Fogartiego - 60 szt
Zestaw do pomiaru OCŻ - Ośrodkowe Ciśnienie Żylne - 450 zestawów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4837,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 100,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Mankiet do posiadanego kardiomonitora EMTEL 2000 - 50 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 200,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Igła do zabiegów termolezji - 80 szt
Igła do zabiegów termolezji - 100 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1032,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 20,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Probówka do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia (ACT) do posiadanego aparatu FTCA510 - 100 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 180,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Czujnik bezklejowy dla dorosłych powyżej 40kg do posiadanego pulsoksymetru OxiMax lub równoważny - 30 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
26564,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 500,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Układ oddechowy do respiratora jednorurowy, współosiowy - 700 szt
Medyczne wapno sodowane - absorbent CO2 z indykatorem - 100 opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 130,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Wyłapywacz zabezpieczający tor pomiarowy analizatora przed wprowadzeniem skrzepu - 2 000 szt
Kapilary szklane do stosowania w posiadanym analizatorze ABL837 FLEX Radiometer - 2 500 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1760,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 30,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego w systemie zamkniętym dla dorosłych - 200 szt
Rampa trójkranikowa do infuzji - 50 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 20,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Rurka intubacyjna do przedłużonej intubacji z cienkościennym mankietem z możliwością odsysania wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej, pełny zakres rozmiarów dla dorosłych - 50 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 200,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula tętnicza do tętnic obwodowych wprowadzana metodą Seldingera - 80 szt
Igła do blokad nerwów obwodowych ze stymulacją pod kontrolą USG - 300 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1788,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 50,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki ustno-gardłowe Guedela jednoczęściowe, bez PCV, sterylne, kodowane kolorem (pełna rozmiarówka) - 1200 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1650,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 40,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Wkład workowy 2 litry jednorazowy do posiadanego ssaka Victoria II firmy Cheiron - 120 szt
|
| |