Gadżety promocyjne. Tytuł część I – Wykonanie i dostawa szalika dwustronnie dzianego HD w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska, Tytuł część II – Wykonanie i dostawa piłki nożnej reklamowej z nadrukiem

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617942-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały:
Część I:
 Szalik dwustronnie dziany HD wg. projektu indywidualnego – 500 szt.

Część II:
 Piłka nożna reklamowa z nadrukiem – 100 szt.

W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I i cz. II gadżety promocyjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2cfcfa53-3e33-4fa2-b51f-8b1e51c1252d
Biuletyn 617942-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I Przedmiot umowy Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu państwa (10%) oraz budżetu Samorządu Województwa Opolskiego (5%) w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, II piętro. - pok. 203
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
Nazwa nadana zamowieniu Gadżety promocyjne. Tytuł część I – Wykonanie i dostawa szalika dwustronnie dzianego HD w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska, Tytuł część II – Wykonanie i dostawa piłki nożnej reklamowej z nadrukiem
Numer referencyjny DOA-IV.272.39.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci części I, części II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Dwie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały: Część I:  Szalik dwustronnie dziany HD wg. projektu indywidualnego – 500 szt. Część II:  Piłka nożna reklamowa z nadrukiem – 100 szt. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I i cz. II gadżety promocyjne
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow dot. II. 8) Dla części I, II: W druku oferty Wykonawca wskaże termin realizacji zamówienia tj. (do wyboru) 10 lub 11 lub 12 października 2018 r. Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:  braku wskazania terminu realizacji,  wskazania terminu realizacji innego niż 10 lub 11 lub 12 października 2018 r.,  wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. jako ilość dni roboczych).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia § 5 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (24.1.23) Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W DRUKU ofertowym należy wpisać: TERMIN REALIZACJI ( do wyboru 10 lub 11 lub 12 październik 2018 r. ) (zaznaczyć właściwy kwadrat) • Termin realizacji do 12 października 2018 r. – 0 pkt, • Termin realizacji do 11 października 2018 r. – 50 pkt • Termin realizacji do 10 października 2018 r. – 100 pkt, Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:  braku wskazania terminu realizacji,  wskazania terminu realizacji innego niż 10 lub 11 lub 12 października 2018 r.,  wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. jako ilość dni roboczych). Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. -ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Cz. I „§8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby uczestników spotkania/konferencji którym przekazywane będą szaliki, zmniejszenie ilości szalików przekazywanych uczestnikom spotkania/konferencji) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto, 4) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.” „Cz. II §8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby szkoleń, spotkań lub konferencji, zmniejszenie ilości materiałów/piłek przekazywanych uczestnikom) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto, 4) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa szalika dwustronnie dzianego HD w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe dot. 4) Dla części I: W druku oferty Wykonawca wskaże termin realizacji zamówienia tj. (do wyboru) 10 lub 11 lub 12 października 2018 r. Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:  braku wskazania terminu realizacji,  wskazania terminu realizacji innego niż 10 lub 11 lub 12 października 2018 r.,  wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. jako ilość dni roboczych).
Zalacznik krotki opis W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I gadżety promocyjne. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały: Część I:  Szalik dwustronnie dziany HD wg. projektu indywidualnego – 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa piłki nożnej reklamowej z nadrukiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe dot. 4) Dla części II: W druku oferty Wykonawca wskaże termin realizacji zamówienia tj. (do wyboru) 10 lub 11 lub 12 października 2018 r. Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:  braku wskazania terminu realizacji,  wskazania terminu realizacji innego niż 10 lub 11 lub 12 października 2018 r.,  wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. jako ilość dni roboczych).
Zalacznik krotki opis W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. II gadżety promocyjne. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały: Część II:  Piłka nożna reklamowa z nadrukiem – 100 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)