Zakup i dostawa zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Nowy Staw
Miejscowość Nowy Staw
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617730-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego na potrzeby Gminy Nowy Staw, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części tj. CZĘŚĆ 1: „zakup i dostawa zapory przeciwpowodziowej” - szt. 8, CZĘŚĆ 2: „zakup i dostawa agregatu prądotwórczego” - szt. 1.
Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami- zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu- nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem, w sposób opisany w rozdziale X SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1bb0dc32-480d-413c-a364-30cd3374ddee
Biuletyn 617730-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowy Staw
Regon 52896500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Staw
Zamawiajacy kod pocztowy 82230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 715 110
Zamawiajacy email um_nowystaw@wp.pl
Adres strony url www.bip.nowystaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe postępowanie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.nowystaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.nowystaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Nowym Stawie, ul. Gen. J. Bema 1, 82-230 Nowy Staw
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Numer referencyjny ZP.271.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego na potrzeby Gminy Nowy Staw, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części tj. CZĘŚĆ 1: „zakup i dostawa zapory przeciwpowodziowej” - szt. 8, CZĘŚĆ 2: „zakup i dostawa agregatu prądotwórczego” - szt. 1. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami- zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu- nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem, w sposób opisany w rozdziale X SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 1: do 30 dni od dnia podpisania umowy; CZĘŚĆ 2: do 60 dni od dnia podpisania umowy;
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie: • DLA CZĘŚCI 1: minimum 1 dostawę zapory lub zapór przeciwpowodziowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto; • DLA CZĘŚĆ 2: minimum 1 dostawę agregatu prądotwórczego o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonywanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6A do SIWZ, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu, 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ (składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Do zawartej umowy będą miały zastosowanie przepisy art. 144 ustawy Pzp. 2. Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej: 1) w stosunku do terminu realizacji umowy: a) w przypadku wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w założonym terminie, w sytuacji gdy zmiany te były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; c) z powodu działania podmiotów/osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są spowodowane z winy którejkolwiek ze Stron; d) w przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego; 2) zmiany w zakresie płatności-wynagrodzenia: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną dostawę; w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Dostawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w drodze podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2) zmiana danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa zapory przeciwpowodziowej” - szt. 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zapora jednokomorowa wielokrotnego użytku z podstawą bezpośrednio przylegającą do podłoża całą szerokością podstawy. Dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na całość dostawy. Po całkowitym napełnieniu zapory wodą przekrój zapory powinien utrzymać kształt trapezu. Wykonany z trójwarstwowej tkaniny PCV o gramaturze minimum 650g/m2, odpornej na promienie UV, starzenie, uszkodzenia mechaniczne oraz zbrojonej siatką poliestrową. • średnica nie mniej niż 80 cm; • długość 20 m; • zakres temperatur użytkowania od -30°C do + 70 °C; • wytrzymałość materiału na rozdarcie minimum 250/250N wg Normy DIN 53363 lub równoważnej; • wytrzymałość materiału na rozerwanie minimum 2500/2500 N/50mm, wg. normy DIN EN ISO 1421/V1 lub równoważnej; • odporność na rozdarcie zgrzewów minimum 500 N; • wyposażona w 2 x nasada wlewowa zakończona złączem STORZ 75; • wyposażona w 2 zawory odpowietrzające; • wyposażona w 2 x rękaw wylewowy zakończony złączem STORZ 75; Dokumentacja i instrukcja użytkowania w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego” - szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis • główne zespoły agregatu prądotwórczego (silnik, prądnica, sterownik) w zamkniętej obudowie wyciszona do całorocznej pracy poza pomieszczeniami; • obudowa malowana wielowarstwowo (chemoutwardzalny podkład epoksydowy i chemoutwardzalna emalia poliuretanowa lub epoksydowa, niedopuszczalne jest malowanie proszkowe obudowy); kolor czerwony; • czerpanie powietrza do silnika zabezpieczone dodatkową siatką (przed wnikaniem do obudowy owadów, ptaków lub gryzoni, zanieczyszczeń stałych); • parametry prądu wytwarzanego przez agregat prądotwórczy: przemienny, trójfazowy z układem AVR (automatyczna regulacja napięcia prądnicy) do zasilania urządzeń komputerowych: a) Trójfazowy, do zasilania urządzeń komputerowych, b) Moc nominalna (PRP): minimum 30 kVA (24 kW), c) Moc awaryjna minimum (LTP) 33 kVA, d) Napięcie znamionowe: 400/230 V, e) Częstotliwość: 50 Hz co najmniej klasa G2, f) Poziom stabilizacji napięcia +/- 1 %, g) Stopień ochrony prądnicy IP 23 lub wyższy, h) Sprawność prądnicy minimum 87 %, i) Klasa izolacji prądnicy co najmniej H; • silnik napędowy: wysokoprężny, zasilany olejem napędowym (ON) z wtryskiem bezpośrednim paliwa do cylindra, chłodzony cieczą, obroty 1500 obr./min., wyposażony w elektroniczny regulator obrotów silnika (EMR) zapewniający stabilność częstotliwości wytwarzanego prądu 50 Hz ±0,25%- co najmniej klasa G2 Instalacja 12 V; • bezszczotkowa, synchroniczna, jednołożyskowa, samowzbudna prądnica z elektronicznym regulatorem napięcia (AVR); • silnik i prądnica z systemem zabezpieczeń wyłączającym agregat w przypadku przekroczenia parametrów pracy (niskie ciśnienie oleju silnika, wysoka temperatura płynu chłodzącego itd.) zapobiegającym zniszczeniu agregatu w przypadku awarii; • tablica sterująca agregat do rozruchu manualnego przyciskiem z panelu sterowania przez obsługę; • agregat winien posiadać panel hermetycznych gniazd przyłączeniowych zapewniający możliwość mobilnego podłączenia odbiorników prądu: jedno gniazdo 63A/400V, 2 gniazda 32A/400V zabezpieczone wyłącznikami nadmiarowoprądowymi oraz 3 gniazda 16A/230V zabezpieczone wyłącznikami nadmiarowo- i różnicowoprądowymi; • stalowy zbiornik paliwa schowany wewnątrz ramy agregatu o pojemności na co najmniej 12 godzin pracy agregatu przy mocy nominalnej PRP oraz zapewniający możliwość do tankowania paliwa w czasie pracy agregatu; elektroniczny pomiar ilości paliwa; • agregat prądotwórczy musi zapewnić prawidłowy rozruch i poprawną pracę ciągłą przy temperaturze zewnętrznej: - 20 ºC do +35 ºC; • podgrzewanie silnika przed rozruchem w warunkach zimowych nie wymagające zewnętrznego zasilania sieciowego (nie zużywające prądu w czasie gotowości do rozruchu / stand-by); • bezobsługowy akumulator rozruchowy o zwiększonej odporności na samorozładowanie, doładowywany z alternatora w czasie pracy agregatu i z ładowarki elektronicznej zasilanej z sieci w czasie postoju agregatu; Parametry przyczepy. • agregat winien być zainstalowany na homologowanej przyczepie 1-osiowej lub 2 osiowej z zaczepem kulowym Ø 50 mmm o DMC do 1600 kg ; • konstrukcja ramy ocynkowanej ogniowo; • podłoga wykonana z blachy aluminiowej antypoślizgowej; • hamulec najazdowy; • koło podtrzymujące podczas postoju; • prosty dyszel; Gwarancja na dostarczony kompletny agregat prądotwórczy wraz z zamontowanym wyposażeniem/osprzętem: co najmniej 36 miesięcy od daty dostawy. W ramach oferty winna być zapewniona dostawa kompletnego agregatu wraz z dokumentacją do siedziby Zamawiającego. Dokumentacja agregatu prądotwórczego w języku polskim: ◦ Instrukcja obsługi. ◦ Deklaracja zgodności i oznaczenie znakiem CE. ◦ Karta gwarancyjna. ◦ Karta eksploatacji. ◦ Dokumentacja techniczno-ruchowa zespołu napędowego, prądnicy i sterownika.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)