WYKONANIE ŚWIETLNEJ DEKORACJI ŚWIĄTECZNEJ W MIEŚCIE DĘBICA NA LATA 2018/2019.

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-26 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617727-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Dostawa i montaż dekoracji świetlnej wraz z podłączeniem do punktów zasilania w roku 2018.
2) Obsługa serwisowa dekoracji świątecznej przez cały czas trwania umowy i ponoszenie kosztów z tym związanych w latach 2018/2019
3) Demontaż dekoracji świątecznej w roku 2019 - dekoracja pozostaje własnością Wykonawcy
4) Proponowana dekoracja użyta do oświetlenia świątecznego miasta powinna spełniać następujące oczekiwania Zamawiającego:
• poprawić wizerunek miasta poprzez upiększenie miejsc centralnych nadając im estetyczny wygląd w dzień i w nocy,
• oddawać świąteczny wystrój miasta,
• dekoracje muszą zostać dobrane gabarytami dla wielkości słupów latarniowych oraz przestrzeni placów i rond,
• zawierać prawidłowe rozwiązania pod względem bezpieczeństwa,
• uwzględnić zastosowanie energooszczędnych produktów,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e91e1046-59a2-47c9-9c65-95f95fdaa4b5
Biuletyn 617727-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Dębicy
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146 838 100
Zamawiajacy fax 146 838 161
Zamawiajacy email umdebica@um.debica.pl
Adres strony url www.debica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.
Nazwa nadana zamowieniu WYKONANIE ŚWIETLNEJ DEKORACJI ŚWIĄTECZNEJ W MIEŚCIE DĘBICA NA LATA 2018/2019.
Numer referencyjny IZP.271.42.2018.MK
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1) Dostawa i montaż dekoracji świetlnej wraz z podłączeniem do punktów zasilania w roku 2018. 2) Obsługa serwisowa dekoracji świątecznej przez cały czas trwania umowy i ponoszenie kosztów z tym związanych w latach 2018/2019 3) Demontaż dekoracji świątecznej w roku 2019 - dekoracja pozostaje własnością Wykonawcy 4) Proponowana dekoracja użyta do oświetlenia świątecznego miasta powinna spełniać następujące oczekiwania Zamawiającego: • poprawić wizerunek miasta poprzez upiększenie miejsc centralnych nadając im estetyczny wygląd w dzień i w nocy, • oddawać świąteczny wystrój miasta, • dekoracje muszą zostać dobrane gabarytami dla wielkości słupów latarniowych oraz przestrzeni placów i rond, • zawierać prawidłowe rozwiązania pod względem bezpieczeństwa, • uwzględnić zastosowanie energooszczędnych produktów,
Cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp. 2. Przedmiot: Wykonanie dodatkowych punktów świetlnej dekoracji świątecznej. 3. Wielkości lub zakresu zamówienia: do 50% wartości zamówienia podstawowego. 4. Warunki na jakich zostaną udzielone: zamówienia zostaną udzielne w przypadku wystąpienia oszczędności z postępowań lub przesunięcia środków finansowych.
Data zakonczenia 2019-01-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – 1 usługi, której przedmiotem była eksploatacja oświetlenia ulic o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli, z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 700,00 zł, słownie: dwa tysiące siedemset złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na zmianie postanowień umowy pod warunkiem: 1. Wystąpienia zmiany stawek podatków od towarów i usług, 2. Otrzymania dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych – w przypadku konieczności spełnienia wymogów Instytucji Dofinansującej.
IV 4 4 data 2018-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przez Wykonawcę jest - Gmina Miasta Dębica - Mariusz Szewczyk - Burmistrz Miasta ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica;  kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasta Dębica: adres e-mail: iod@umdebica.pl, telefon: 14/ 68-38-203;  dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Dębica na lata 2018/2019” znak IZP.271.42.2018.MK prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami danych osobowych Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawca i inne osoby podane w ofercie posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;  Wykonawcy i innym osobom podanym w ofercie nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Szacunkowa moc zużycia energii elektrycznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe elementy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)