Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620038-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz wdrożenie Systemu do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami wraz z migracją danych, obejmujący:
1) dostawę i wdrożenie oprogramowania do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami;
2) migrację danych do Systemu;
3) warsztaty dla 10 pracowników Zamawiającego;
4) wprowadzenie danych do Systemu w wymiarze 40 roboczodni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11fdc0fd-5ef8-41db-9459-9dc253705620
Biuletyn 620038-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Regon 221700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 54 00
Zamawiajacy fax 22 694 52 68
Zamawiajacy email wzp@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.mf.gov.pl/pl/no-cache/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/zamowienia-publiczne-i-oferty-sprzedazy
Adres strony internetowej http://www.mf.gov.pl/pl/no-cache/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/zamowienia-publiczne-i-oferty-sprzedazy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mf.gov.pl/pl/no-cache/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/zamowienia-publiczne-i-oferty-sprzedazy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mf.gov.pl/pl/no-cache/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/zamowienia-publiczne-i-oferty-sprzedazy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami
Numer referencyjny C/601/18/DI/B/429
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz wdrożenie Systemu do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami wraz z migracją danych, obejmujący: 1) dostawę i wdrożenie oprogramowania do zarządzania zdigitalizowanymi materiałami; 2) migrację danych do Systemu; 3) warsztaty dla 10 pracowników Zamawiającego; 4) wprowadzenie danych do Systemu w wymiarze 40 roboczodni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, o którym mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt 1-3 w terminie nie dłuższym niż 7 tygodni od podpisania umowy. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt 4, stanowi prawo opcji, które wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w terminie 12 miesięcy od wdrożenia Systemu, na zasadach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik D do SIWZ. 3. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie 3 lat poprzedzających ostateczny termin składania ofert co najmniej trzech usług polegających na wdrożeniu systemu do przetwarzania i archiwizacji dokumentów, przetwarzającego dane o wielkości co najmniej 250GB
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zakres oświadczenia, o którym mowa w ust.1 musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków zamówienia. 3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądać następujących wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 12000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zmianami). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Nazwa banku, oddział: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy określone zostały we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)