GuidZP400 |
1e56255f-1212-4a80-9e07-bb8171e00adf
|
Biuletyn |
619642-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
001022920
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów wraz z wyposażeniem oraz dostawa oprogramowania biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
|
Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.35.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę trzech serwerów klasy podstawowej wraz z wyposażeniem;
2) Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę oprogramowania biurowego, w tym:
a) 219 licencji pakietu Microsoft Office Standard Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego;
b) 1 licencję pakietu Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Miejscem dostawy jest Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia musi być wskazany w dniach i powinien być nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. W terminie określonym w ofercie muszą odbyć się odbiory warunkujące dokonanie rozliczenia realizacji zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia na zadanie nr 1 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie w zakresie potwierdzającym, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) Certyfikaty potwierdzające, że oferowany serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi normami dla producentów oferowanych serwerów.
2) Certyfikat potwierdzający świadczenie usług serwisowych zgodnie z normą ISO 9001 lub normą równoważną oraz dokument potwierdzający autoryzację producenta.
3) Deklarację zgodności CE dla serwera lub certyfikat równoważny.
4) Pełen protokół testów SPEC dla oferowanego modelu serwera z oferowanym CPU potwierdzający wydajność procesora i osiągnięcie minimalnej liczby punktów w teście „SPECint_rate2006 Baseline”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2) opis oferowanego serwera na zadanie nr 1 pod kątem spełniania wymogów postawionych w załączniku nr 1 do SIWZ i IPU. Wykonawca wypełnia i podpisuje załącznik nr 1A do formularza ofertowego opisując każdy z parametrów, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego serwera z wymaganiami Zamawiającego. Opis stanowić będzie treść oferty i Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli:
- Wykonawca nie dołączy wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1A do oferty;
- z treści załączonego opisu parametrów i funkcjonalności wynikać będzie niezgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
3) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych na zadanie nr 2 – opis oprogramowania równoważnego. Integralną częścią oferty jest wówczas uzupełniona o niezbędne dane i podpisana specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1B do formularza ofertowego. Opis równoważności musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego. Opis stanowić będzie treść oferty i Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca oferuje produkt równoważny a:
- nie dołączy wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1B do oferty;
- z treści załączonego opisu wynikać będzie niezgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia::
1) Na zadanie nr 1 – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych);
2) Na zadanie nr 2 – w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca, która składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla obu zadań. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiego zadania w zamówieniu wadium dotyczy.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu:
nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – dostawa serwerów / oprogramowania biurowego zadanie nr ....”
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. Dz. U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:
1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty);
2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium;
3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
5. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert.
6. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium.
8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone
w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy została przewidziana w IPU stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana umowy może dotyczyć:
1) cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego (po uprzedniej akceptacji), nie powodująca wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy;
2) zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy).
|
IV 4 4 data |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający na zadanie nr 2 nie posiada gwarancji uzyskania środków na sfinansowanie i zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przedmiotowej części na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp (wprowadzonego na mocy ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1693)), jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|