Dostawa serwerów wraz z wyposażeniem oraz dostawa oprogramowania biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619642-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę trzech serwerów klasy podstawowej wraz z wyposażeniem;
2) Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę oprogramowania biurowego, w tym:
a) 219 licencji pakietu Microsoft Office Standard Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego;
b) 1 licencję pakietu Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Miejscem dostawy jest Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e56255f-1212-4a80-9e07-bb8171e00adf
Biuletyn 619642-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 001022920
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów wraz z wyposażeniem oraz dostawa oprogramowania biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.35.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę trzech serwerów klasy podstawowej wraz z wyposażeniem; 2) Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę oprogramowania biurowego, w tym: a) 219 licencji pakietu Microsoft Office Standard Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego; b) 1 licencję pakietu Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejscem dostawy jest Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia musi być wskazany w dniach i powinien być nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. W terminie określonym w ofercie muszą odbyć się odbiory warunkujące dokonanie rozliczenia realizacji zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia na zadanie nr 1 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie w zakresie potwierdzającym, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Certyfikaty potwierdzające, że oferowany serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi normami dla producentów oferowanych serwerów. 2) Certyfikat potwierdzający świadczenie usług serwisowych zgodnie z normą ISO 9001 lub normą równoważną oraz dokument potwierdzający autoryzację producenta. 3) Deklarację zgodności CE dla serwera lub certyfikat równoważny. 4) Pełen protokół testów SPEC dla oferowanego modelu serwera z oferowanym CPU potwierdzający wydajność procesora i osiągnięcie minimalnej liczby punktów w teście „SPECint_rate2006 Baseline”.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2) opis oferowanego serwera na zadanie nr 1 pod kątem spełniania wymogów postawionych w załączniku nr 1 do SIWZ i IPU. Wykonawca wypełnia i podpisuje załącznik nr 1A do formularza ofertowego opisując każdy z parametrów, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego serwera z wymaganiami Zamawiającego. Opis stanowić będzie treść oferty i Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli: - Wykonawca nie dołączy wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1A do oferty; - z treści załączonego opisu parametrów i funkcjonalności wynikać będzie niezgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; 3) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych na zadanie nr 2 – opis oprogramowania równoważnego. Integralną częścią oferty jest wówczas uzupełniona o niezbędne dane i podpisana specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1B do formularza ofertowego. Opis równoważności musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego. Opis stanowić będzie treść oferty i Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca oferuje produkt równoważny a: - nie dołączy wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1B do oferty; - z treści załączonego opisu wynikać będzie niezgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia:: 1) Na zadanie nr 1 – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych); 2) Na zadanie nr 2 – w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca, która składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla obu zadań. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiego zadania w zamówieniu wadium dotyczy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – dostawa serwerów / oprogramowania biurowego zadanie nr ....” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 6. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy została przewidziana w IPU stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego (po uprzedniej akceptacji), nie powodująca wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy).
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający na zadanie nr 2 nie posiada gwarancji uzyskania środków na sfinansowanie i zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przedmiotowej części na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp (wprowadzonego na mocy ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1693)), jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa trzech serwerów klasy podstawowej wraz z wyposażeniem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, w tym: a) 219 licencji pakietu Microsoft Office Standard Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego; b) 1 licencję pakietu Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP GOV PL lub równoważnego pakietu biurowego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)