„Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-66/2018

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620651-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych
w ilościach:
1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym z bursztynem - 1400 szt.
2) Srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 150 szt.
3) Srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt.
4) Srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim - 400 szt.
5) Srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 200 szt.
6) Pamięć USB 16 GB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 800 szt.
7) Pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 600 szt.
8) Pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 400 szt.
9) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki,
PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej z 9 branż promowanych
w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 4020 szt.
w tym:
a) Branża części samochodowych i lotniczych – 480 szt.
b) Branża maszyn i urządzeń – 480 szt.
c) Branża kosmetyczna – 480 szt.
d) Branża Moda Polska – 480 szt.
e) Branża sprzętu medycznego – 380 szt.
f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 480 szt.
g) Branża jachtów i łodzi – 380 szt.
h) Branża meblarska – 480 szt.
i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 380 szt.

Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości,
w estetycznych opakowaniach.

Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji.

2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5b311cb-950f-4bbe-8ba7-a5f1bbfa1fa4
Biuletyn 620651-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Regon 012970669
Zamawiajacy adres ulica Bagatela
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-585
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3349800, 3349966,
Zamawiajacy fax 223 349 999
Zamawiajacy email bpp@paih.gov.pl,
Adres strony url www.paih.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" to POIR.03.03.02-00-0001/15.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.paih.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paih.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-585, ul. Bagatela 12
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-66/2018
Numer referencyjny BOK/BR-25-66/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych w ilościach: 1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym z bursztynem - 1400 szt. 2) Srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 150 szt. 3) Srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt. 4) Srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim - 400 szt. 5) Srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 200 szt. 6) Pamięć USB 16 GB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 800 szt. 7) Pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 600 szt. 8) Pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 400 szt. 9) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki, PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej z 9 branż promowanych w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 4020 szt. w tym: a) Branża części samochodowych i lotniczych – 480 szt. b) Branża maszyn i urządzeń – 480 szt. c) Branża kosmetyczna – 480 szt. d) Branża Moda Polska – 480 szt. e) Branża sprzętu medycznego – 380 szt. f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 480 szt. g) Branża jachtów i łodzi – 380 szt. h) Branża meblarska – 480 szt. i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 380 szt. Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości, w estetycznych opakowaniach. Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-20T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw materiałów reklamowych o wartości co najmniej 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu: 1) wykaz usług/dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór wykonanych usług/dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). 8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Umowa 1. Zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w § 6 mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach: a) jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi sytuacja niedostępności na rynku danego produktu lub standardu produktu opisanego w SOPZ dopuszcza się zmianę umowy w zakresie tego asortymentu na produkt równoważny, tj. spełniający wymagania nie niższe niż opisane w SOPZ b) w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z Art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria 1.3. Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria 1.2. Jakość i estetyka wykonania materiału promocyjnego
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)