GuidZP400 |
c5b311cb-950f-4bbe-8ba7-a5f1bbfa1fa4
|
Biuletyn |
620651-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
|
Regon |
012970669
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bagatela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-585
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3349800, 3349966,
|
Zamawiajacy fax |
223 349 999
|
Zamawiajacy email |
bpp@paih.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.paih.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" to POIR.03.03.02-00-0001/15.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.paih.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.paih.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-585, ul. Bagatela 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-66/2018
|
Numer referencyjny |
BOK/BR-25-66/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych
w ilościach:
1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym z bursztynem - 1400 szt.
2) Srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 150 szt.
3) Srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt.
4) Srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim - 400 szt.
5) Srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 200 szt.
6) Pamięć USB 16 GB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 800 szt.
7) Pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 600 szt.
8) Pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 400 szt.
9) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki,
PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej z 9 branż promowanych
w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 4020 szt.
w tym:
a) Branża części samochodowych i lotniczych – 480 szt.
b) Branża maszyn i urządzeń – 480 szt.
c) Branża kosmetyczna – 480 szt.
d) Branża Moda Polska – 480 szt.
e) Branża sprzętu medycznego – 380 szt.
f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 480 szt.
g) Branża jachtów i łodzi – 380 szt.
h) Branża meblarska – 480 szt.
i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 380 szt.
Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości,
w estetycznych opakowaniach.
Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-20T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw materiałów reklamowych o wartości
co najmniej 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu:
1) wykaz usług/dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi/dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór wykonanych usług/dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5
do SIWZ.
2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6
do SIWZ.
3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach,
o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz
ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U
z 2016r. poz. 1126).
8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie
w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Umowa
1. Zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w § 6 mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie
w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach:
a) jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi sytuacja niedostępności na rynku danego produktu lub standardu produktu opisanego w SOPZ dopuszcza się zmianę umowy
w zakresie tego asortymentu na produkt równoważny, tj. spełniający wymagania nie niższe
niż opisane w SOPZ
b) w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z Art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|