GuidZP400 |
e1628ca2-f288-4013-a11b-e601de8c04da
|
Biuletyn |
620638-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
|
Regon |
27020829200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Lompy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 002 050
|
Zamawiajacy fax |
322 002 060
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH 40-038 KATOWICE UL. J. LOMPY 19 blok A, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP-2380-317-59,60/2018 „Zakup i dostawa płytek 96 dołkowych, odczynników chemicznych oraz zestawów do wykrywania substancji wybuchowych”
|
Numer referencyjny |
ZP-2380-317-59,60/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest z zakup i dostawa płytek 96 dołkowych, odczynników chemicznych oraz zestawów do wykrywania substancji wybuchowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy;
b) załączniku nr 2 do SIWZ – projekt umowy
c) załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr od 1 do 3.
3. Zamówienie jest podzielone na 3 zadania (części):
a) zadanie nr 1 – Płytki 96 dołkowe bez krawędzi łatwych do łamania 8 dołków
b) zadanie nr 2 – Odczynniki chemiczne
c) zadanie nr 3 – Zestaw do wykrywania substancji wybuchowych
4. CPV: 33696300-8,39293000-2, 33954000-2,24950000-8,
5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w projekcie umowy.
6. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza dla zadania nr 2 i 3 za wyjątkiem poz. 1 zadania 3 asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych.
7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji umowy dla :
a) zadanie nr 1 - 21 dni ( kalendarzowych) od dnia zawarcia umowy
b) zadanie nr 2 - 14 dni ( kalendarzowych) od dnia zawarcia umowy
c) zadanie nr 3 – 14 dni ( kalendarzowych) od dnia zawarcia umowy
2. Dostawa odbywa się w sposób jednorazowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ :
2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
C. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale z wyłączeniem punktów 2 litera B, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
D. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale z wyłączeniem punktów 2 litera B, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
E. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć na wezwanie zamawiającego określone w rozdziale IV litera B punkt od 1 i 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV litera A oraz za wyjątkiem oświadczeń wskazanych w punkcie 2 mogą przedstawić łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy i cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 i 3 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym i cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. Brak załączenia do oferty ww dokumentów lub niepodpisanych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zobligowany jest podać w formularzu cenowym dla każdej pozycji nazwę handlową lub nr katalogowy zaoferowanego produktu brak wskazania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert , zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ.
UWAGA:
a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 i 5 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie wykonawcy, że dostawa będzie wykonywana zgodnie z wymogami Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 2 – wzór umowy i załącznik nr 3 – formularz cenowy do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie zapoznania się z zapisami wzoru umowy oraz warunkami i akceptacji niniejszych warunków i zapisów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
5. Oświadczenie, Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na dostarczony asortyment, złożony na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
6. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej wskazanej w formularzach, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
7. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
8. Oświadczenie, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ jest fabrycznie nowy, gatunku I złożone na formularzu ofertowym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wzorem umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|