GuidZP400 |
e1b6245f-827a-4687-ae11-90a589c8c152
|
Biuletyn |
613348-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4 części
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części, zwane dalej pakietami, tj.:
1) Pakiet 1 - Warzywa, owoce i grzyby
2) Pakiet 2 - Ryby mrożone
3) Pakiet 3 - Produkty mrożone przetworzone
4) Pakiet 4 - Ryby wędzone i śledzie
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: Pakiet 1 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 2 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 3 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 4 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP – dotyczy wszystkich Pakietów
2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada atesty na przedmiot zamówienia i okaże je na każde żądanie Zamawiającego – dotyczy wszystkich Pakietów
3) „Protokół Kontroli Sprawdzającej” – dotyczy wszystkich Pakietów
4) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki transportu, niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że posiadane środki transportu dopuszczone zostały do transportu żywności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. – dotyczy wszystkich Pakietów
5) Dokumenty, potwierdzające skład surowcowy oferowanego produktu – dotyczy wszystkich Pakietów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe (wg załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi:
1) Pakiet 1 - 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset 00/100 złotych)
2) Pakiet 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych)
3) Pakiet 3 - 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych)
4) Pakiet 4 - 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 złotych)
2. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi łącznie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030
6. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/38/2018 oraz oznaczenie Pakietu, którego dotyczy.
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert).
8. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć
w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert
(tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert).
9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
10. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona
do oferty.
11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
13. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie:
a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy,
b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
c) poszczególnych pozycji asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku danego produktu; nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie.
d) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.
2. Strony przewidują dokonanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w wypadku, gdy zmianie ulegną:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 następuje na uzasadniony, pisemny wniosek Strony występującej o wprowadzenie zmian. Uzasadnienie wniosku powinno być poparte dowodami, z których jednoznacznie będzie wynikać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) -c) na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Strona występująca o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia zobowiązana jest złożyć wniosek z co najmniej 1 - miesięcznym wyprzedzeniem przed planową datą obowiązywania zmienionego wynagrodzenia Sprzedawcy. Wraz z wnioskiem (oraz dowodami, o których mowa powyżej) Strona wnioskująca o wprowadzenia zmian, przedkłada projekt aneksu do umowy regulujący zmianę wynagrodzenia Sprzedawcy.
4. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Warzywa, owoce i grzyby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset 00/100 złotych) zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych) zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Produkty mrożone przetworzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych) zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Ryby wędzone i śledzie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 złotych) zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych oraz ryb dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |