„Dostawa materiałów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych z podziałem na 10 zadań do realizacji projektu „Nowa terapia cukrzycy z zastosowaniem analogu białka FGF1”

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Guma i tworzywa sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620488-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie jednorazowego zakupu w ramach poszczególnych zadań „Dostawa materiałów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych z podziałem na 10 zadań do realizacji projektu „Nowa terapia cukrzycy z zastosowaniem analogu białka FGF1”1. Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania materiałów laboratoryjnych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia - Minimalne Wymagania. *Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ZAŁACZNIKA NR 5 -Kolumna VI przez wpisanie nazwy producenta oraz przez określenie zaproponowanych parametrów odczynników chemicznych w sposób umożliwiający jednoznaczną ich weryfikację.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ceb2d53-58c3-412e-994a-76ffc3e249b2
Biuletyn 620488-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
Regon 000001301
Zamawiajacy adres ulica F. Joliot-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 14a
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 2732
Zamawiajacy fax 71 375 7661
Zamawiajacy email renata.michalowska@uwr.edu.pl
Adres strony url www.bip.uni.wroc.pl
Adres strony internetowej www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowa terapia cukrzycy z zastosowaniem analogu białka FGF1” w ramach Działania 4.1 „Badania naukowe i prace rozwojowe” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana jest forma pisemna, zgodna z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. F. Joliot - Curie 14a, 50-383 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych z podziałem na 10 zadań do realizacji projektu „Nowa terapia cukrzycy z zastosowaniem analogu białka FGF1”
Numer referencyjny WB.2410.20.2018.RM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie jednorazowego zakupu w ramach poszczególnych zadań „Dostawa materiałów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych z podziałem na 10 zadań do realizacji projektu „Nowa terapia cukrzycy z zastosowaniem analogu białka FGF1”1. Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania materiałów laboratoryjnych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia - Minimalne Wymagania. *Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ZAŁACZNIKA NR 5 -Kolumna VI przez wpisanie nazwy producenta oraz przez określenie zaproponowanych parametrów odczynników chemicznych w sposób umożliwiający jednoznaczną ich weryfikację.
Cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp (jeżeli Wykonawca jest podmiotem krajowym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych) b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5a. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Zamawiający uprzedza, że może zażądać dokumentów potwierdzających parametry i jakość produktów tzn. specyfikację jakościową, karty charakterystyki, świadectwa kontroli jakości, jeżeli produkt nie jest mu znany, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakim może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz.1126) 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) obowiązują następujące postanowienia: a. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt.7a. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty. c. Kopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone własnoręcznym podpisem i dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców. d. Wykonawcy, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejsza, będą zobowiązani do dostarczenia Zamawiającemu oryginału lub kopii poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem „za zgodność z oryginałem” przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy aneksów: • Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta dostarczanych materiałów na wniosek wykonawcy pod warunkiem że oferowane materiały będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej lub niższej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany. • Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT obowiązującej na oferowane materiały pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem Ministra Finansów • Zamawiający dopuszcza poprawienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Biosensory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Biosensory z białkiem A 2) Biosensory anty-GST 3) Biosensor AR2G; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Końcówki i materiały do zastosowań komórkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Końcówki 0,1 - 10 µl do pipet automatycznych 2) Końcówki 2 - 200 µl do pipet automatycznych 3) Końcówki 50 - 1000 µl do pipet automatycznych 4) Probówki 1.5 ml, niskowiążące białka 5) Płytka do hodowli komórkowych 96- dołkowa 6) Płytka do obrazowania komórkowego 96-dołkowa z dnem o budowie szkiełka nakrywkowego 7) Pudełko na probówki stożkowe 5 ml; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały do biologii komórkowej i molekularnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Wirówkowe kolumienki do odsalania, 7K MWCO, 0.5 mL 2) Wirówkowe kolumienki do odsalania, 7K MWCO, 2 ml 3) Wirówkowe kolumienki do odsalania, 7K MWCO, 5 ml 4) Igły iniekcyjne: 1,1 mm (19G) x 40 mm (1,1/2') 5) Kleszcze do szkiełek nakrywkowych 6) Minutnik laboratoryjny 7) Folia aluminiowa 8) Płytki do hodowli 96 dołkowe, biała ramka z przezroczystymi dołkami, pokryte poli-D-lizyną 9) Celulozowa bibuła chromatograficzna 10) Membrana PVDF 11) Butelki do hodowli komórek eukariotycznych, typ T175, z wentylacją 12) Butelki do hodowli komórek eukariotycznych, typ T75, z wentylacją 13) Probówki reakcyjne 1.5 ml, bezbarwne 14) Probówki reakcyjne 1.5 ml, czarne 15) Probówki do PCR 0,2 ml 16) Mieszadełko magnetyczne 17) Kriopudełko kartonowe 18) Sterylny filtr strzykawkowy PVDF 0,2 µm o średnicy 4 mm 19) Sterylny filtr strzykawkowy PVDF 0,2 µm o średnicy 13 mm 20) Sterylny filtr strzykawkowy PES 0,2 µm o średnicy 13 mm 21) Sterylny filtr strzykawkowy PES 0,2 µm o średnicy 32 m 22) Płytki 6 dołkowe z pokrywką 23) Płytki 12 dołkowe z pokrywką 24) Płytki 24 dołkowe z pokrywką 25) Płytki 96 dołkowe z pokrywką 26) Końcówki kapilarne 1-200 µl 27) Statyw na probówki o pojemności 1,5 ml i 2 ml, 80-miejscowy 28) Statyw na mikroprobówki z zatrzaskową pokrywką 29) Składany statyw na probówki wirówkowe 30) Statyw PCR 31) Stacja robocza PCR 32) Jednorazowe zbiorniki na odczynniki, 25 ml 33) Pudełko do barwienia 34) Skrobaki do komórek 35) Półmaski filtrujące cząstki, FFP2, P201 36) Szalki Petriego 37) Probówki wirówkowe 50 ml 38) Probówki wirówkowe 15 ml 39) Tryskawka, z wąską szyją, 500 ml 40) Tryskawka, z wąską szyją, 250 ml 41) Jednorazowe łódeczki wagowe, antystatyczne, 7 ml, kolor czarny 42) Jednorazowe łódeczki wagowe, antystatyczne, 7 ml, kolor niebieski 43) Jednorazowe łódeczki wagowe, antystatyczne, 100 ml, kolor niebieski 44) Probówki wirówkowe, 50 ml, 20 000 g, z zatyczką z uszczelką 45) Końcówki do pipet o pojemności 1 000 - 5 000 µl; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Ochronne rękawice nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar XS 2) Ochronne rękawice nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar S 3) Ochronne rękawice nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar M 4) Ochronne rękawice nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar L; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Probówki wirówkowe i mikroprobówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Probówka 15 ml brązowa 2) Probówka 50 ml brązowa 3) Probówka 15 ml przezroczysta 4) Probówka 50 ml przezroczysta 5) Krioprobówka 2 ml 6) Probówka 1,5 ml; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pipety serologiczne i końcówki do pipet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Pipety serologiczne 5 ml 2) Pipety serologiczne 10 ml 3) Pipety serologiczne 25 ml 4) Końcówki do pipet automatycznych o pojemności 10 µl 5) Końcówki do pipet automatycznych o pojemności 200 µl; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały do reakcji PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Folia samoprzylepna do płytek PCR 2) Płytka do PCR 96-dołkowa; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akcesoria do elektroforezy i biologii komórkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Grzebień do elektroforezy, 10 zębów, 1.0 mm 2) Grzebień do elektroforezy, 15 zębów, 1.0 mm 3) Grzebień do elektroforezy, 10 zębów, 1.5 mm 4) Grzebień do elektroforezy, 15 zębów, 1.5 mm 5) Płytki szklane do elektroforezy z przegrodami dystansującymi o grubości 1.0 mm 6) Płytki szklane do elektroforezy z przegrodami dystansującymi o grubości 1.5 mm 7) Płytki szklane do elektroforezy 8) Statyw uszczelniający do wylewania dwóch żeli jednocześnie 9) Szkiełka do liczenia komórek 10) Żel poliakrylamidowy 4-20%, z grzebieniem 10 dołkowym 11) Żel poliakrylamidowy 4-20%, z grzebieniem 12 dołkowym; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kolby hodowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Kolby do hodowli komórek eukariotycznych (CHO) o pojemności 5 L 2) Kolby do hodowli komórek eukariotycznych (CHO) o pojemności 1,6 L 3) Kolby do hodowli komórek eukariotycznych (CHO) o pojemności 250 ml; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Jednostka filtracyjna do butelek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Sterylna jednostka filtracyjna do butelek z membraną z PES; Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników chemicznych nowych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)