Budowa i wdrożenie e-usług oraz aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji.

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620011-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części 1 jest budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5B do specyfikacji (umowa ATiK).
2. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 2 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6A do specyfikacji (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikiem, stanowiący załącznik nr 6B do specyfikacji (umowa ATiK).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 597642f6-b12d-4d04-b60b-2f029ad60473
Biuletyn 620011-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Regon 351554353
Zamawiajacy adres ulica plac Wszystkich Świętych
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-004
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48126161508
Zamawiajacy fax +48126161236
Zamawiajacy email info@um.krakow.pl
Adres strony url http://www.bip.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie w zakresie opisanym w umowach podstawowych i załącznikach do nich, tzn.: budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej w części 1 zamówienia oraz budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej w części 2 zamówienia, jest realizowane w ramach projektu pn. „Zwiększenie potencjału inwestycyjnego Małopolski poprzez budowę aktualnych rejestrów publicznych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E – administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E – usługi w informacji przestrzennej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji w obu częściach zamówienia Zamawiający finansuje ze środków własnych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Budowa i wdrożenie e-usług oraz aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji.
Numer referencyjny OR-10.271.80.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w części 1 jest budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5B do specyfikacji (umowa ATiK). 2. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 2 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6A do specyfikacji (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikiem, stanowiący załącznik nr 6B do specyfikacji (umowa ATiK).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 894308,94
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 72
Informacje na temat katalogow W sekcji II.8) ogłoszenia zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: 1. część 1: budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej – od dnia zawarcia umowy do 30 września 2019 r. (umowa podstawowa) oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji – od dnia następującego po dniu zakończenia umowy podstawowej, tj. od dnia 1 października 2019 roku przez okres maksymalnie 60 miesięcy (umowa ATiK). Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy w części 1 zamówienia zostały określone we wzorach umów wraz z załącznikami, o których mowa w sekcji II.4) pkt 1 ogłoszenia (załącznik nr 5A oraz nr 5B do specyfikacji). 2. część 2: budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej – od dnia zawarcia umowy do 25 października 2019 r. (umowa podstawowa) oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji – od dnia następującego po dniu zakończenia umowy podstawowej, tj. od dnia 26 października 2019 roku przez okres maksymalnie 60 miesięcy (umowa ATiK). Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy w części 2 zamówienia zostały określone we wzorach umów wraz z załącznikami, o których mowa w sekcji II.4) pkt 2 ogłoszenia (załącznik nr 6A oraz nr 6B do specyfikacji).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności zawodowej, tj. 1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części 1 zamówienia, tj.: 1.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik projektów, 1.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Analityka podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia w analizie wymagań oraz procesów oprogramowania przy realizacji projektów związanych z budową i/lub wdrożeniem systemów GIS, w architekturze klient-serwer, 1.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Administratora podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu bazą danych oraz serwerem GIS, 1.4. co najmniej dwiema osobami, które będą pełniły funkcję Programistów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, każda posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe jako programista. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z ww. funkcji podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części 2 zamówienia, tj.: 2.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik projektów, 2.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Analityka podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia w analizie wymagań oraz procesów oprogramowania przy realizacji projektów związanych z budową i/lub wdrożeniem systemów GIS, w architekturze klient-serwer, 2.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty podczas realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe jako programista aplikacji mobilnych GIS. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z ww. funkcji podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu – o których mowa powyżej – zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III. 3) ogłoszenia oraz dokumentach, o których mowa w sekcji III.5.1). oraz III.7) lit. B ogłoszenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w sekcji III.1.3) pkt 1 i/lub 2 ogłoszenia – w zależności od części, na która Wykonawca składa ofertę – wraz z informacjami na temat doświadczenia osób oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie PISEMNE zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając PISEMNE zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o którym mowa w niniejszym punkcie ogłoszenia): Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 4 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. C. UWAGA DLA WYKONAWCÓW: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896 (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z którymkolwiek z pozostałych Wykonawców, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty. Zamawiający w załączniku nr 3 do specyfikacji zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, albo braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! 1. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. D. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III.3., III.5.1) i III.7. ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w sekcji III.7. pkt D.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Warunki dotyczące zdolności zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokument wskazany w sekcji III.7. pkt C ogłoszenia. 4.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokumenty wskazane w sekcji III.5.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.7. pkt A.2., oraz w sekcji III.7. pkt B ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 4.4. dokument, o którym mowa w sekcji III.7. pkt A.1. ogłoszenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w każdej części zamówienia w wysokości po 3 000,00 zł. 2. Zasady wnoszenia wadium zostały określone w pkt 12 specyfikacji. Uwaga: 1. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku Zamawiającego. 2. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone: w § 14 wzoru umowy podstawowej – w części 1 zamówienia (załącznik nr 5A do specyfikacji), w § 11 wzoru umowy ATiK – w części 1 zamówienia (załącznik nr 5B do specyfikacji), w § 13 wzoru umowy podstawowej – w części 2 zamówienia (załącznik nr 6A do specyfikacji) oraz w § 10 wzoru umowy ATiK – w części 2 zamówienia (załącznik nr 6B do specyfikacji).
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 406504,06
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 72
Zalacznik informacje dodatkowe W części 1 pkt 4) ogłoszenia zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej – od dnia zawarcia umowy do 30 września 2019 r. (umowa podstawowa) oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji – od dnia następującego po dniu zakończenia umowy podstawowej, tj. od dnia 1 października 2019 roku przez okres maksymalnie 60 miesięcy (umowa ATiK). Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy w części 1 zamówienia zostały określone we wzorach umów wraz z załącznikami, o których mowa w sekcji II.4) pkt 1 ogłoszenia (załącznik nr 5A oraz nr 5B do specyfikacji).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 1 jest budowa i wdrożenie e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia e-usług Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5A do specyfikacji (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5B do specyfikacji (umowa ATiK).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 487804,88
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 72
Zalacznik informacje dodatkowe W części 2 pkt 4) ogłoszenia zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej – od dnia zawarcia umowy do 25 października 2019 r. (umowa podstawowa) oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji – od dnia następującego po dniu zakończenia umowy podstawowej, tj. od dnia 26 października 2019 roku przez okres maksymalnie 60 miesięcy (umowa ATiK). Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy w części 2 zamówienia zostały określone we wzorach umów wraz z załącznikami, o których mowa w sekcji II.4) pkt 2 ogłoszenia (załącznik nr 6A oraz nr 6B do specyfikacji).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 2 jest budowa i wdrożenie aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 2 zawiera wzór umowy dotyczący budowy i wdrożenia aplikacji mobilnej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6A do specyfikacji (umowa podstawowa) oraz wzór umowy dotyczący świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji wraz z załącznikiem, stanowiący załącznik nr 6B do specyfikacji (umowa ATiK).
  

Criterion

Kryteria czas trwania ATiK
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)