Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Gmina Chojnice
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620463-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą:
Dostawa laptopów w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części:
Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt.
Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.
Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt.
Dostawa 42 laptopów dla szkół o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.I
Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu’’ w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu.
Dostarczone urządzenia muszą być:
 fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,
 należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,
 oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,
 kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji.
W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem.
Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy.
Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.
Dostawa 43 laptopów o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZII
Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu.
Dostarczone urządzenia muszą być:
 fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,
 należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,
 oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,
 kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji.
W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem.
Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy.
Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c210fb14-ab26-4e30-a156-c6597f403224
Biuletyn 620463-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Chojnice
Regon 9235126800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 31 Stycznia
Zamawiajacy miejscowosc Chojnice
Zamawiajacy kod pocztowy 89600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 972 129
Zamawiajacy fax 523 973 559
Zamawiajacy email gmina@gminachojnice.com.pl
Adres strony url http://bip.gminachojnice.com.pl
Adres strony internetowej http://bip.gminachojnice.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gminachojnice.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminachojnice.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, biuro podawcze (nr 113)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.
Numer referencyjny PR.271.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: Dostawa laptopów w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt. Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Dostawa 42 laptopów dla szkół o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.I Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu’’ w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt. Dostawa 43 laptopów o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZII Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do: Część I – 14 dni Część II – 14 dni
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz asortymentowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. b) Formularz cenowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. c) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do oferty jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:  na którą Strony nie miały wpływu;  przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy;  której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć;  której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron. Siła wyższa może obejmować, ale nie ogranicza się do wyjątkowych zdarzeń lub okoliczności wymienionych poniżej:  wojnę, wypowiedziane lub niewypowiedziane działania wojenne, inwazję, działania nieprzyjaciół zewnętrznych;  bunt, akt terroryzmu, rewolucję, powstanie, przewrót cywilny lub wojskowy, wojnę domową;  amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne;  zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców;  katastrofy żywiołowe takie jak: trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny, działania wulkaniczne, powodzie. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystąpienia siły wyższej, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tej okoliczności.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do: Część I – 14 dni
Zalacznik krotki opis Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Dostawa 42 laptopów dla szkół o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.I Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu’’ w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do: Część II – 14 dni
Zalacznik krotki opis Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt. Dostawa 43 laptopów o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZII Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)