Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Gmina Rogowo
Miejscowość Rogowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620443-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Rodzaj zamówienia: Dostawy
3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I
3.3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym montaż, sprzętu i wyposażenia na potrzeby powstającego Przedszkola w Rogowie realizowanego w ramach zamówienia pn: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I, będącego częścią Projektu pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie.
3.4. Niniejsze zamówienie nie jest dzielone na części. Pierwotnie zamówienie pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia” zostało podzielone na 3 części.
3.5. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji I Części pierwotnego zamówienia.
3.6. Ogólny zakres niniejszego zamówienia, czyli obejmującego I Części pierwotnego zamówienia:
1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci
2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne
3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa
4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą
5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska,
7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki
8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy
9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości
10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania
11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek
3.7. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe.
3.8. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia:
1) fabrycznie nowy, nieużytkowany
2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń
3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego
4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania
5) spełniający określone normy i parametry,
6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane,
7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane,
8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa
9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola
10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola.
3.9. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy
2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie
3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie
4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia
5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu
6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia.
7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola,
8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia
9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.
10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia
11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego
12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga,
13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie
3.10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bbfdb13-dea4-43ec-8e3e-84716b4615c5
Biuletyn 620443-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Rogowo
Regon 53705900000
Zamawiajacy adres ulica Rogowo
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Rogowo
Zamawiajacy kod pocztowy 87515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 801 622
Zamawiajacy fax 542 802 832
Zamawiajacy email przetargi@rogowo.pl
Adres strony url www.bip.rogowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną; poddziałania 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.rogowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.rogowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I
Numer referencyjny Og.217.1.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Rodzaj zamówienia: Dostawy 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym montaż, sprzętu i wyposażenia na potrzeby powstającego Przedszkola w Rogowie realizowanego w ramach zamówienia pn: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia – Cześć I, będącego częścią Projektu pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie. 3.4. Niniejsze zamówienie nie jest dzielone na części. Pierwotnie zamówienie pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia” zostało podzielone na 3 części. 3.5. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji I Części pierwotnego zamówienia. 3.6. Ogólny zakres niniejszego zamówienia, czyli obejmującego I Części pierwotnego zamówienia: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek 3.7. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.8. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.9. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-11-16T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji powyższego zamówienia w podanym powyżej terminie, tj. w przewidywalnym terminie pomiędzy dokonanym odbiorem robót budowlanych związanych z budową Przedszkola, a przystąpieniem do eksploatacji Przedszkola. Jeżeli roboty budowlane zostaną zakończone w terminie wcześniejszym niż przewidywany może istnieć możliwość, za zgodą Wykonawcy, wcześniejszej realizacji zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.3.1. Wykonawca, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postepowania: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji. 9.3.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postepowania: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9.3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Podany powyżej przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2) Zaakceptowany Wzór umowy (wraz z załączonym wzorem Karty gwarancyjnej) stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3) Wykaz szczegółowy oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), a więc zawierający wykaz elementów oferowanych dostaw, opis poszczególnych elementów oferowanych dostaw, ilości, ceny jednostkowe i wartości, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia: Dla ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawcę, w przygotowanym wzorze Wykazu szczegółowego oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia) podany został opis produktu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca może podać własny opis produktu, przy czym Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że jeżeli Zamawiający: np. w przypadku dostawy następującego produktu: „Stoliki prostokątne z kolorowym obrzeżem 6 osobowe z nogami o regulowanej wysokości” domaga się, aby produkt ten posiadał np: - „Blat prostokątny z kolorowym obrzeżem” to w Wykazie szczegółowym oferowanego przedmiotu zamówienia w podawaniu opisu oferowanego przedmiotowego produktu należy podać czy produkt ten będzie posiadał Blat prostokątny z kolorowym obrzeżem - „Blat wykonany z litego drewna, w tym ze sklejki lub z płyty laminowanej (wiórowej lub MDF) lub z płyty MDF” to w Wykazie szczegółowym oferowanego przedmiotu zamówienia w podawaniu opisu oferowanego przedmiotowego produktu należy podać z jakiego materiału będzie wykonany oferowany produkt np. w przypadku dostawy następującego produktu: „Biurko dla nauczyciela” domaga się, aby produkt ten posiadał np: - „Pod blatem wysuwana szuflada na klawiaturę” to w Wykazie szczegółowym oferowanego przedmiotu zamówienia w podawaniu opisu oferowanego przedmiotowego produktu należy podać czy produkt ten będzie posiadał Pod blatem wysuwaną szufladę na klawiaturę. I w taki sposób należy opisać wszystkie oferowane produkty, czyli w opisie należy wprost odnieść się do wymagań Zamawiającego W wykazie nie trzeba zamieszczać rysunków oferowanego poszczególnego sprzętu lub wyposażenia. 4) Informacja dot. podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 5) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli jest wymagane, w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 20. Zakres dopuszczalnych zmian w zawartej umowie. 1. Zamawiający dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców, 2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, 3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) zastąpienie wykonawcy nowym wykonawca, który zastępuje dotychczasowego wykonawcę w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabywa dotychczasowego wykonawcę lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 5) zmiany terminu realizacji zamówienia, z jednoczesnym przedłużeniem, jeżeli zajdzie taka konieczność, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z uwagi na: a) działanie siły wyższej, b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było uniknąć lub przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 6) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z: a) konieczności ograniczenia zakresu dostaw, czyli rezygnacja z części dostaw, w tym wynikająca m.in. z potrzeby dokonania niezbędnych zmian w zaplanowanym sposobie i układzie wyposażenia obiektu Przedszkola niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy, b) konieczności realizacji dodatkowych dostaw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Przedszkola, których realizacja stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, c) zmiany stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej po dacie otwarcia ofert, 7) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób, b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji), 8) zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii w jakich wykonane są elementy dostaw, w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek dostawy objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji przetargowej, a wynikające ze stwierdzonych wad w tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2. Nie stanowią zmiany postanowień zawartej umowy następujące zmiany: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 6 1 srodki ochrony 9.7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez Wykonawcę – jeżeli stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2) nie będą ujawniane informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3) Wykonawca nie może zastrzec informacji, których jawność wynika z aktów prawnych, w tym m.in., o których mowa w art. 86 ust. 4 – ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) informacje niejawne, zastrzeżone Wykonawca wydziela i oznacza w sposób podany w niniejszej Specyfikacji. 12.16. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane, muszą być wskazane w Formularzu ofertowym oraz musi być wykazane, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te Wykonawca może dodatkowo oznaczyć w inny, wybrany przez siebie sposób, np: może dodatkowo oznaczyć klauzulą: „informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa” lub też może je wydzielić w ofercie.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 32. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest Gmina Rogowo, Rogowo 51, 87-15 Rogowo, kontakt: tel. 54 280 16 22, ugrogowo@rogowo.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rogowo jest Pan Piotr Laskowski, kontakt: p.laskowskiiodo@wp.pl 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7) konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – Prawo zamówień publicznych ustawy 8) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) Wykonawca posiada:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących przedmiotowego Wykonawcy ;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych przedmiotowego Wykonawcy;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących przedmiotowego wykonawcy narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Wykonawcy:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)