Sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Data publikacji 2018-09-21
Data zakończenia 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620334-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeń laboratoriów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 - Formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany ilości produktów wyszczególnionych w Załączniku nr 2, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, - z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych produktów nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zaoferowanie produktów o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w opisie 5. Zamawiający przeprowadził proces walidacji, którego celem było wykazanie zdolności laboratorium do spełnienia wymagań czystości mikrobiologicznej środowiska dla poszczególnych klas czystości pod względem czystości powietrza i powierzchni w okresie rutynowej pracy oraz w spoczynku. Proces walidacji został przeprowadzony zgodnie ze zgłoszoną organizacją pracy, z użyciem zgłoszonych do stosowania w laboratorium środków i materiałów, których wykaz stanowi załącznik do protokołu walidacji. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne do wyszczególnionych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2), zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na prowadzenie prac w laboratorium bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. walidacji procesu czyszczenia laboratorium w okresie rutynowej pracy i w spoczynku. 6. Wykonawca oferujący produkty z inną ilością sztuk w opakowaniu niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 ww. Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), uprawniony jest do zmiany treści kolumny 10 poprzez wstawienie oferowanej liczby opakowań tak, aby: - łączna liczba sztuk danego produktu odpowiadała wymaganej przez Zamawiającego; - liczba sztuk w opakowaniu była mniejsza od liczby wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie 2. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM. Wykonawca do każdej dostawy produktów sterylnych zobowiązany jest dołączyć certyfikat jakości

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e561d64f-892a-4176-8cf8-11208df2915c
Biuletyn 620334-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 28891700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 720 366
Zamawiajacy fax 225 720 363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pok. 309
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny AEZ/S-109/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeń laboratoriów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 - Formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany ilości produktów wyszczególnionych w Załączniku nr 2, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, - z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych produktów nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zaoferowanie produktów o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w opisie 5. Zamawiający przeprowadził proces walidacji, którego celem było wykazanie zdolności laboratorium do spełnienia wymagań czystości mikrobiologicznej środowiska dla poszczególnych klas czystości pod względem czystości powietrza i powierzchni w okresie rutynowej pracy oraz w spoczynku. Proces walidacji został przeprowadzony zgodnie ze zgłoszoną organizacją pracy, z użyciem zgłoszonych do stosowania w laboratorium środków i materiałów, których wykaz stanowi załącznik do protokołu walidacji. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne do wyszczególnionych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2), zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na prowadzenie prac w laboratorium bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. walidacji procesu czyszczenia laboratorium w okresie rutynowej pracy i w spoczynku. 6. Wykonawca oferujący produkty z inną ilością sztuk w opakowaniu niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 ww. Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), uprawniony jest do zmiany treści kolumny 10 poprzez wstawienie oferowanej liczby opakowań tak, aby: - łączna liczba sztuk danego produktu odpowiadała wymaganej przez Zamawiającego; - liczba sztuk w opakowaniu była mniejsza od liczby wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie 2. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM. Wykonawca do każdej dostawy produktów sterylnych zobowiązany jest dołączyć certyfikat jakości
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem że dokument ten jest składany w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych materiałów. Zamawiający określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany materiału będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku , gdy materiał został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony materiałem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)