GuidZP400 |
a4bc9c1f-75a3-41e1-9ece-aca4025f19f7
|
Biuletyn |
620153-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
|
Regon |
47225228500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sterlinga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 335 877,
|
Zamawiajacy fax |
426 335 877
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@centrumrydygiera.pl,
|
Adres strony url |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem nieważności
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW
|
Numer referencyjny |
VIII/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa leków zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów od 1 do 19 formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania i posiada aktualne prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentu Wykonawca winien złożyć Oświadczenie, że w/w wymóg nie dotyczy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000,00 złotych – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000,00 złotych – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 3 dostaw w zakresie oferowanego asortymentu o minimalnej wartości jednej dostawy 50 000,00 zł brutto, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 9 do SIWZ,
f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 9 do SIWZ,
g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy PZP – Załącznik nr 9 do SIWZ,
h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy PZP – Załącznik nr 9 do SIWZ,
i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 716 z późn. zm.) – Załącznik nr 9 do SIWZ,
j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 9 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz co najmniej 3 dostaw o minimalnej wartości jednej dostawy 50 000,00 zł brutto, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – Załącznik nr 8 do SIWZ.
b) Polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000,00 złotych – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność
z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c) Aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego. W przypadku gdy przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentu Wykonawca winien złożyć Oświadczenie, że w/w wymóg nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1. Do oferty każdy Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w załącznikach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1, pkt. 1.1. niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieścił informację o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 niniejszej SIWZ.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 niniejszej SIWZ.
1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
1.6. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
1.7. W przypadku gdy Wykonawca korzysta z zasobów podmiotów trzecich zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał zobowiązania podmiotów trzecich.
1.8. Oryginał lub kopia notarialnie poświadczonej pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
1.9. W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2017 poz. 2211 z póź. zm.), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), oraz Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Prezesa Urzędu) – Załącznik nr 7 do SIWZ. Na żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wymagane dokumenty (Deklaracja Zgodności wydaną przez producenta, Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), oraz Formularz Powiadomienia / Zgłoszenia do Prezesa Urzędu) w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
1.10. W przypadku produktów, które nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) Wykonawca winien załączyć oświadczenie z wyszczególnieniem ww. produktów – Załącznik nr 7 do SIWZ.
1.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. 9, ust. 1, pkt. 1.5. SIWZ składa:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
1.12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt. 1.5. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie,o którym mowa w Rozdz. 9, ust. 1, pkt. 1.11, ppkt. a) niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio.
1.13. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający nie dopuszcza zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku:
1.1. podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
1.2. obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
1.3. wystąpienia przesłanek z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33661100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15622110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24326000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
LEKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |