GuidZP400 |
3879e199-a5d6-47e5-8c7b-36423656e042
|
Biuletyn |
620109-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Koczała
|
Regon |
53761600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Człuchowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koczała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 574 258
|
Zamawiajacy fax |
598 574 073
|
Zamawiajacy email |
koczala@koczala.pl
|
Adres strony url |
koczala.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
koczala.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.koczala.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Koczała ul. Człuchowska 27, 77-220 Koczała - pokój nr 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Numer referencyjny |
ADM.271.2.4.2018.KMG
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenie klubu „SENIOR+” oraz wyposażenie sali spotkań, pomieszczenia do zajęć rehabilitacyjno-ruchowych, aneksu kuchennego, łazienki i szatni.
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane poniżej czynności (wykonywane czynności mogą być łączone tzn. wykonywane przez jednego pracownika) w trakcie realizacji zamówienia:
- prace budowlano-remontowe i sieci wodno-kanalizacyjnych,
wymóg dotyczy części 1 zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5.
2. Oświadczenie o zatrudnieniu osoby w ramach umowy o pracę – załącznik nr 6 składane przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy.
3. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 7.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorach umów które stanowią załącznik Nr 8 i Nr 9 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT;
2) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub pozwoleń.
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zadanie jest realizowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018 Moduł I Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+”.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 zamówienia.
Roboty budowlane:
1) rozbiórka istniejących posadzek i ścianek działowych;
2) wykonanie nowego podziału pomieszczeń poprzez budowę ścian działowych gr. 12 cm;
3) remont istniejących ścianek działowych;
4) wykonanie nowych podłóg i posadzek;
5) wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży żelbetowych typu L 19;
6) wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
7) wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych i części aneksu kuchennego;
8) remont istniejących instalacji sanitarnych (wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania) z dostosowaniem do nowych potrzeb;
9) wymiana osprzętu sanitarnego (urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych) wraz z dostosowaniem montowanych urządzeń sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
10) remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem i okablowaniem;
11) przebudowa i dostosowanie do nowych potrzeb wejścia głównego do budynku (poszerzenie furtki) oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Teren inwestycyjny położony jest w miejscowości Koczała ul. Młodzieżowa 8 działka nr 617/10 obręb Koczała.
Elementy dodatkowe, który należy wycenić łącznie z częścią 1 zamówienia oraz dostarczyć:
1) gaśnica proszkowa 4 kg z możliwością montowania na ścianie - 2 sztuki;
2) oznakowanie ppoż. - 2 komplety;
3) lustro łazienkowe – 2 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 zamówienia.
Meble do sali spotkań:
1) stoły wielkość 90cmx90cm wykonane z drewna kolor jasny - 8 sztuk;
2) krzesła wykonane z drewna kolor jasny jak stoły - 32 sztuki;
3) fotele tapicerowane boki drewniane kolor jasny jak stoły - 4 sztuki;
4) stolik kawowy wielkość 70cmx70xcm kolor jasny jak stoły - 1 sztuka;
5) komoda 125cm wys. x100cm szer. x 50cm głębokość kolor jasny jak stoły - 1 sztuka;
6) tablica informacyjna tekstylna w ramie aluminiowej wielkość 100cmx80cm - 1 sztuka.
Meble do aneksu kuchennego:
1) meble kuchenne kolor jasny jak stoły i krzesła wg załączonego rysunku nr 1;
2) stoły 90cmx90cm wykonane z drewna kolor jasny jak stoły - 3 sztuki;
3) krzesła wykonane z drewna kolor jasny jak stoły - 12 sztuk;
4) wieszak ścienny płyta jasna zawieszona na ścianie i wieszaki dla 40 osób.
Uwaga: meble do sali spotkań i aneksu kuchennego jasne i w jednym kolorze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 zamówienia.
Sprzęt komputerowy, rtv i agd:
1) telewizor 42 cal płaski - 1 sztuka;
2) laptop wymagania minimalne zgodnie z załączonym opisem - 1 sztuka;
3) urządzenie wielofunkcyjne wymagania minimalne zgodnie z załączonym opisem - 1 sztuka;
4) chłodziarka wolnostojąca wysokości co najmniej 185 cm, szerokość co najmniej 60 cm kolor biały - 1 sztuka;
5) kuchnia elektryczna szerokości 60 cm z piekarnikiem elektrycznym kolor biały – 1 sztuka;
6) okap kuchenny kominowy kolor biały - 1 sztuka;
7) zmywarka wolnostojąca szerokość 60 cm kolor biały - 1 sztuka;
8) czajniki elektryczne kolor biały, moc co najmniej 2000W, pojemność co najmniej 1,7 l - 2 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 zamówienia.
Sprzęt dla zajęć rehabilitacyjno-ruchowych:
1) drabinki gimnastyczne przyścienne - 3 sztuki;
2) materace rehabilitacyjne lub gimnastyczne - 2 sztuki;
3) rowerki rehabilitacyjne małe - 3 sztuki;
4) rowery rehabilitacyjne stacjonarne - 2 sztuki;
5) piłka rehabilitacyjna - 1 sztuka;
6) waga łazienkowa do 150 kg. - 1 sztuka;
7) ciśnieniomierz naramienny - 1 sztuka.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oświaty na pomieszczenia klubu „SENIOR+”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221210-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 zamówienia.
Naczynia:
1) garnki czarne z aluminium z uchwytami ze stali nierdzewnej 5 sztuk (2 sztuki średnica 28 cm, 1 sztuka 24 cm, 1 sztuka 20 cm, 1 sztuka 16 cm (rondel);
2) noże kuchenne zestaw składający się z 4 sztuk;
3) naczynia obiadowe i kawowe kolor biały;
w skład kompletu winny wchodzić:
1. bulionówka 500ml nadająca się do zmywarki – 40 sztuk;
2. talerz płytki duży nadający się do zmywarki – 40 sztuk;
3. talerzyk śniadaniowy nadający się do zmywarki – 40 sztuk;
4. półmisek wielkości 31 cm x 21 cm nadający się do zmywarki - 4 sztuki;
5. salaterki (miski) średnica 23 cm nadające się do zmywarki - 4 sztuki;
6. filiżanka z podstawkiem + talerzyk deserowy nadające się do zmywarki – 40 sztuk;
7. dzbanuszek do mleka nadający się do zmywarki - 4 sztuki;
8. cukiernica nadająca się do zmywarki – 4 sztuki;
9. widelec nadający się do zmywarki - 40 sztuk;
10. nóż nadający się do zmywarki - 40 sztuk;
11. łyżka duża nadający się do zmywarki - 40 sztuk;
12. łyżeczka nadająca się do zmywarki - 40 sztuk;
13. widelczyk do ciasta nadający się do zmywarki - 40 sztuk;
14. łopatki do nakładania ciasta nadająca się do zmywarki - 4 sztuki;
15. szklanki do napojów o pojemności co najmniej 250 ml nadające się do zmywarki – 40 sztuk.
|
| |