GuidZP400 |
4c88ea0b-080e-4f6e-8119-de294005f65c
|
Biuletyn |
620111-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
001022920
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz jednostek administracji skarbowej województwa opolskiego
|
Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.27.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nierefabrykowanego, nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego
i akcesoriów komputerowych dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji skarbowej województwa.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia termin dostawy nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym niżej zakresie w odniesieniu do każdej z części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca:
1)dla części I wykazanie przynajmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego
i akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł);
2) dla części II wykazanie przynajmniej jednej dostawy drukarek o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł);
3) dla części III wykazanie przynajmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4) w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów dokument, o którym mowa w pkt. 1 i 2 w odniesieniu do tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym niżej zakresie w odniesieniu do każdej z części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca:
1) dla części I wykazanie przynajmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego
i akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł);
2) dla części II wykazanie przynajmniej jednej dostawy drukarek o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł);
3) dla części III wykazanie przynajmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).
Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykazane dostawy mogą powielać się dla kilku części zamówienia tylko w przypadku, gdy swoim zakresem obejmowały wymagane przez Zamawiającego dostawy dla każdej z części, do której Wykonawca chce wykazać dane dostawy (w załączniku nr 5 do SIWZ należy powielić zapis, nie modyfikować tabeli);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga formularza cenowego z zestawieniem parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP), zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Częśc 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część I : stanowi dostawa:
1) Notebooka 14” – 7 szt.
2) Dysk SSD 250GB 2,5” – 39 szt.
3) Dysk przenośny 4TB – 1 szt.
4) Dysk przenośny 1TB – 32 szt.
5) Pen Drive 32 GB - 91 szt.
6) Pen Drive 32 GB szyfrowany - 67 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232120-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część II: stanowi dostawa:
1) Drukarka termotransferowa drukująca etykiety, biurkowa - 3 szt.
2) Drukarka etykiet, przenośna - 1 szt.
3) Drukarka kolorowa z wbudowanym stałym systemem zasilania w atrament - 3 szt.
4) Drukarka kolorowa z wbudowanym stałym systemem zasilania w atrament – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652120-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część III: stanowi dostawa:
1) Projektor wysokiej rozdzielczości - 1 szt.
2) Projektor – 1 szt.
3) Adapter Display Port do HDMI M/F 1- szt.
4) Adapter HDMI do Display Port M/F - 1 szt.
5) Adapter mini HDMI do HDMI - 1 szt.
6) Listwa zasilająca do UPS wtyk IEC C14- 3 szt.
7) Adapter USB c do HDMI - 1 szt.
8) Hub USB c do USB 3.1 - 1 szt.
9) Kabel Display Port – Display Port 1.2 4k, 3 m - 3 szt.
10) Kabel Display Port – HDMI, 3m - 15 szt.
11) Kabel Display Port 1,5 m - 4 szt.
12) Kabel Display Port 10 m - 1 szt.
13) Kabel DVI - HDMI 4k, 3 m - 1 szt.
14) Kabel mini Display Port – Display Port 1.2 4k , 3 m - 2 szt.
15) Kabel przedłużka USB 3.0, 2m – 6 szt.
16) Kabel HDMI 3m - 5 szt.
17) Kabel HDMI 1,5 m - 3 szt.
18) Kabel HDMI 10 m - 4 szt.
19) Kabel HDMI 2 m - 10 szt
20) Kabel HDMI 4 m- 1 szt.
21) Kabel ethernet 100 m – szpula - 1 szt.
22) Kabel ethernet 5e 0.5 m - 20 szt.
23) Kabel ethernet 5e 1 m- 20 szt.
24) Kabel ethernet 5e 3 m- 50 szt.
25) Kabel ethernet 5e 5 m- 25 szt.
26) Kabel ethernet 5e 10 m- 18 szt.
27) Kabel krosowy 5e 2m – 40 szt.
28) Kabel krosowy 5e 3m – 40 szt.
29) Wtyk zaciskany RJ45 paczka 100 szt. - 3 szt.
30) Skaner przenośny - 3 szt.
31) Switch 5 portowy - 28 szt.
32) Switch 48 portowy zarządzany 1G - 1 szt.
33) Kamera IP – 3 szt.
34) Zasilacz awaryjny UPS 2000VA - 2 szt.
35) Przełącznik KVM 8 portowy - 2 szt.
36) Przełącznik KVM 16 portowy- 1 szt.
37) Klawiatura przewodowa USB - 60 szt.
38) Mysz przewodowa USB - 106 szt.
39) Słuchawki USB - 34 szt.
40) Tablet- 2 szt.
41) Adobe Acrobat Pro lub oprogramowanie równoważne do wskazanego – 2 szt. licencji
|
| |