Rozbudowa infrastruktury serwerowej na potrzeby wprowadzenia e-usług w Urzędzie Miasta Złotoryja.

Data publikacji 2018-09-24
Data zakończenia 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Złotoryja
Miejscowość Złotoryja
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621192-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem,
w środowisku Zamawiającej.
Wykonawca przeprowadzi warsztaty z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji dostarczonego systemu dla wskazanych pracowników Zamawiającej.
Dostarczony system musi być objęty minimum 12-miesięczną gwarancją i asystą producenta, liczoną od dnia zakończenia wdrożenia.
Przedmiot zamówienia dokładnie opisany jest w załączniku nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff547182-57a2-4d85-90c6-32daa1ca654b
Biuletyn 621192-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Złotoryja
Regon 39064765300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Orląt Lwowskich
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Złotoryja
Zamawiajacy kod pocztowy 59500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 779 138
Zamawiajacy fax 768 783 120
Zamawiajacy email um@zlotoryja.pl
Adres strony url www.zlotoryja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlotoryja.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Złotoryi, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 1 (Biuro obsługi interesantów) lub pokój nr 9 (Sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa infrastruktury serwerowej na potrzeby wprowadzenia e-usług w Urzędzie Miasta Złotoryja.
Numer referencyjny BSI.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem, w środowisku Zamawiającej. Wykonawca przeprowadzi warsztaty z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji dostarczonego systemu dla wskazanych pracowników Zamawiającej. Dostarczony system musi być objęty minimum 12-miesięczną gwarancją i asystą producenta, liczoną od dnia zakończenia wdrożenia. Przedmiot zamówienia dokładnie opisany jest w załączniku nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca: 1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej: a) dwa zamówienia obejmujące: dostawę i uruchomienie macierzy dyskowych o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde oraz b) dwa zamówienia obejmujące: dostawę i uruchomienie serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji i backupu o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde. 2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki: a) co najmniej jedna osoba pełniąca rolę specjalisty ds. serwerów i macierzy posiadająca doświadczenie w udziale w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych, których przedmiotem była dostawa i instalacja serwerów i macierzy o wartości co najmniej 500 000 brutto PLN, b) co najmniej jedna osoba pełniąca rolę specjalisty ds. wirtualizacji posiadająca doświadczenie w udziale w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych, których przedmiotem było wdrożenie oprogramowania do wirtualizacji o wartości projektu co najmniej 100 000 brutto PLN każdy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawcę przedkłada: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Inne dokumenty niewymienione Wraz z OFERTĄ Wykonawca składa: a) oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust 1, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; b) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieni, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której wynika przedmiotowe pełnomocnictwo; d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”) oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) ustawowej zmiany stawek podatku VAT. b) innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym. c) w razie wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy. d) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie., e) zmiany podmiotu Wykonawcy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Pzp. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie aneks wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającą.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w/s ochrony osób fizycznych w/z z przetwarzaniem danych osobowych i w/s swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Urząd Miejski w Złotoryi informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Danych (AD) osobowych jest Urząd Miejski w Złotoryi oraz Gmina Miejska Złotoryja, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja. 2. W Urzędzie powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD). 3. Jeśli mają Państwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się z IOD (iod@zlotoryja.pl). 4. Państwa dane przetwarzane są: a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie oraz Gminie Miejskiej; b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Miejskiej; c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych; 5. Odbiorcami Państwa danych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzają dane dla których Administratorem Danych jest Urząd Miejski oraz Gmina Miejska Złotoryja; 6. Państwa dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 5, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 7. W związku z przetwarzaniem danych przysługuje Państwu: a) prawdo dostępu do danych osobowych w tym prawo uzyskania kopii tych danych; b) prawo do sprostowania lub poprawienia danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadkach i na zasadach określonych w RODO); 8. W przypadku, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 9. W przypadku naruszenia prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 10. Dalszych informacji nt. przetwarzania danych osobowych udzielą Państwu IOD oraz pracownicy merytoryczni.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji infrastruktury sprzętowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jednolitość rozwiązania
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)