GuidZP400 |
9a1877bb-0b9c-4189-a0ae-3d9fe9b01a07
|
Biuletyn |
620833-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
109208500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy warzyw i owoców oraz mrożonek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
|
Numer referencyjny |
09/2018/SŻ/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych i konserwowych, mrożonek warzyw i owoców oraz produktów głęboko mrożonych na okres 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a-1c do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikami nr 2a-2d do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1-warzywa i owoce świeże, Zadanie nr 2-warzywa kiszone i konserwowe, Zadanie nr 3-mrożonki warzyw i owoców oraz Zadanie nr 4-produkty głęboko mrożone.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi Oświadczenie, że środki transportu, którymi Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2018r. Dz. U. poz. 1541 ze zm.) i i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dla Zadań nr 1-4.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – dotyczy wszystkich Zadań.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)decyzja właściwego organu tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem umowy - dotyczy wszystkich Zadań;
2)oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2018r. Dz. U. poz. 1541 ze zm.) i i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dla Zadań nr 1-4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
2)wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty dla zadania/zadań, na które składana jest oferta – Załącznik nr 2a-2d;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony.
2.Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy:
1)zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego,
2)ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania,
3)zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy,
4)zmiana ceny przewidziana w ust. 3.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku*/załącznikach* nr ……. do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy warzyw i owoców świeżych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2a do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa kiszone i konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy warzyw kiszonych i konserwowych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2b do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mrożonek warzyw i owoców zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2c do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów głęboko mrożonych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2d do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ.
|
| |