GuidZP400 |
0cafdaed-d05f-4b23-815e-6c131677e179
|
Biuletyn |
615229-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Warszawie
|
Regon |
000324694
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. "Solidarności"
|
Zamawiajacy adres numer domu |
127
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-898
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4404212
|
Zamawiajacy fax |
22 4405042
|
Zamawiajacy email |
rzp@warszawa.so.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sądy i Trybunały
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego w Warszawie, 00-898 Warszawa, al. „Solidarności” 127, pokój 14.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów mundurowych dla pracowników Straży Sądowej Sądu Okręgowego w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/OG/21/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mundurowych dla pracowników Straży Sądowej Sądu Okręgowego w Warszawie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 9-11. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
9) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
10) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem była dostawa artykułów mundurowych, wykonywana na podstawie jednej umowy/jednego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto oraz wykaże, iż dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której należą inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie do złożenia aktualnego na dzień złożenia wykazu wykonanych dostaw, odpowiadających wymaganiom określonym w ust. 1 pkt 1.1., na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierającego: odbiorcę zamówienia (nazwę podmiotu dla którego było realizowane zamówienie), przedmiot zamówienia, datę rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji zamówienia, wartość z podatkiem VAT dostawy, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
Dowodami w powyższym zakresie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym,
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ zamawiający wymaga złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni opisu każdej z pozycji oferowanego asortymentu lub karty katalogowej wskazanego wyrobu, w których należy wskazać parametry właściwe dla oferowanego wyrobu, a nie wartości min/max wskazane przez zamawiającego,
2) Wyżej wymienionych dokumentów zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta w ocenie zamawiającego została najwyżej oceniona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b)wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac niewynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania dostawy w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę),
c)wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć,
2) podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy nie więcej niż do 10 % ceny umowy, w przypadku konieczności zwiększenia ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, np. w przypadku zmiany składu osobowego straży sądowej w okresie obowiązywania umowy. Zwiększenie wynagrodzenia obliczone będzie w oparciu o zwiększone ilości asortymentu oraz jego ceny jednostkowe ustalone w umowie. Zwiększone zapotrzebowanie zrealizowane będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
2. W przypadku zmian terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 1 pkt 1, termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej, niż o czas trwania tych okoliczności.
3. Postanowienia wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania zamawiającego na ich wprowadzenie.
4. Ilości wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania na artykuły mundurowe w okresie 12 miesięcy realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże zamawiający może realizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, zastrzegając sobie możliwość zmniejszenia wskazanych w siwz ilości o nie więcej niż 10% wartości zamówienia, a wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy.
6. Zmiana umowy może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|