Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Aresztu Śledczego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
- część I – Kardiomonitor sztuk 1
- część II – Defibrylator dwufazowy sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (dla części 2 zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z n/w warunkami:
1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 r., posiadać trwale naniesione oznaczenie nazwy, modelu, producenta i roku produkcji,
2) Dostawa obejmuje montaż urządzenia we wskazanym miejscu, instalację i uruchomienie, a także przeszkolenie w miejscu instalacji, użytkowników i osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzeń,
3) Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, dokumenty gwarancyjne, dokumentacje techniczną w języku polskim, instrukcje obsługi w języku polskim, dopuszczenia i certyfikaty potwierdzone za zgodność wraz z tłumaczeniem na język polski,
4) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny, konserwacje i przeglądy techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej,
6) Warunki serwisu (czas usunięcia awarii i usterek): ewentualne usterki nie później niż 14 dni od chwili zgłoszenia - ewentualne awarie nie później niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, a w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w czasie dłuższym niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, Wykonawca zapewni, nie później niż do końca piątej doby od zgłoszenia awarii, urządzenie zastępcze o cechach użytkowych urządzenia naprawianego lub lepszych.
CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
33182100-0 – Defibrylatory
33123200-0 – Urządzenia do elektrokardiografii
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
Wszystkie nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń takich jak wskazano lub równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty ich opis z wykazaniem równoważności.
|
GuidZP400 |
14480bc8-5df9-47f9-85cf-b52bf041dba5
|
Biuletyn |
620922-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
35114186900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 345 077
|
Zamawiajacy fax |
126 335 354
|
Zamawiajacy email |
as_krakow@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Krakowie, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zamówienie na dostwę kardiomonitora i defibrylatora
|
Numer referencyjny |
10/D/Kw/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Aresztu Śledczego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
- część I – Kardiomonitor sztuk 1
- część II – Defibrylator dwufazowy sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (dla części 2 zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z n/w warunkami:
1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 r., posiadać trwale naniesione oznaczenie nazwy, modelu, producenta i roku produkcji,
2) Dostawa obejmuje montaż urządzenia we wskazanym miejscu, instalację i uruchomienie, a także przeszkolenie w miejscu instalacji, użytkowników i osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzeń,
3) Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, dokumenty gwarancyjne, dokumentacje techniczną w języku polskim, instrukcje obsługi w języku polskim, dopuszczenia i certyfikaty potwierdzone za zgodność wraz z tłumaczeniem na język polski,
4) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny, konserwacje i przeglądy techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej,
6) Warunki serwisu (czas usunięcia awarii i usterek): ewentualne usterki nie później niż 14 dni od chwili zgłoszenia - ewentualne awarie nie później niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, a w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w czasie dłuższym niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, Wykonawca zapewni, nie później niż do końca piątej doby od zgłoszenia awarii, urządzenie zastępcze o cechach użytkowych urządzenia naprawianego lub lepszych.
CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
33182100-0 – Defibrylatory
33123200-0 – Urządzenia do elektrokardiografii
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
Wszystkie nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń takich jak wskazano lub równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty ich opis z wykazaniem równoważności.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę co najmniej:
a) dla części I – 10 000,00 zł.
b) dla części II – 30 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
kardiomonitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (dla części 2 zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z n/w warunkami:
1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 r., posiadać trwale naniesione oznaczenie nazwy, modelu, producenta i roku produkcji,
2) Dostawa obejmuje montaż urządzenia we wskazanym miejscu, instalację i uruchomienie, a także przeszkolenie w miejscu instalacji, użytkowników i osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzeń,
3) Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, dokumenty gwarancyjne, dokumentacje techniczną w języku polskim, instrukcje obsługi w języku polskim, dopuszczenia i certyfikaty potwierdzone za zgodność wraz z tłumaczeniem na język polski,
4) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny, konserwacje i przeglądy techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej,
6) Warunki serwisu (czas usunięcia awarii i usterek): ewentualne usterki nie później niż 14 dni od chwili zgłoszenia - ewentualne awarie nie później niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, a w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w czasie dłuższym niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, Wykonawca zapewni, nie później niż do końca piątej doby od zgłoszenia awarii, urządzenie zastępcze o cechach użytkowych urządzenia naprawianego lub lepszych.
CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
33182100-0 – Defibrylatory
33123200-0 – Urządzenia do elektrokardiografii
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
Wszystkie nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń takich jak wskazano lub równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty ich opis z wykazaniem równoważności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (dla części 2 zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z n/w warunkami:
1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 r., posiadać trwale naniesione oznaczenie nazwy, modelu, producenta i roku produkcji,
2) Dostawa obejmuje montaż urządzenia we wskazanym miejscu, instalację i uruchomienie, a także przeszkolenie w miejscu instalacji, użytkowników i osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzeń,
3) Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, dokumenty gwarancyjne, dokumentacje techniczną w języku polskim, instrukcje obsługi w języku polskim, dopuszczenia i certyfikaty potwierdzone za zgodność wraz z tłumaczeniem na język polski,
4) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny, konserwacje i przeglądy techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej,
6) Warunki serwisu (czas usunięcia awarii i usterek): ewentualne usterki nie później niż 14 dni od chwili zgłoszenia - ewentualne awarie nie później niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, a w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w czasie dłuższym niż w 96 godz. od chwili zgłoszenia, Wykonawca zapewni, nie później niż do końca piątej doby od zgłoszenia awarii, urządzenie zastępcze o cechach użytkowych urządzenia naprawianego lub lepszych.
CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
33182100-0 – Defibrylatory
33123200-0 – Urządzenia do elektrokardiografii
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
Wszystkie nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń takich jak wskazano lub równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty ich opis z wykazaniem równoważności.
|
| |