wyposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Senior+ „Przystań” 22-107 Sawin, ul. Chełmska 5

Data publikacji 2018-09-24
Data zakończenia 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Sawin
Miejscowość Sawin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619963-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Senior+ „Przystań” 22-107 Sawin, ul. Chełmska 5.
Zakup wyposażenia do kuchni (04):
zabudowa - meble kuchenne, stół kuchenny, krzesła 15szt, zmywarka,
zabudowa - zlew, okap, bateria, piekarnik, płyta ceramiczna, lodówka.
Zakup wyposażenia do pokoju dziennego (06):
regał, stół, zabudowa -półki, zestaw wypoczynkowy, krzesła 15 szt, ława, szafka RTV, dywan, lampa, telewizor, wieża muzyczna, komputer 1szt, urządzenie wielofunkcyjne.
Zakup wyposażenia i sprzętu rehabilitacyjnego do sali ćwiczeń (07):
leżanka, rower treningowy, maty 20 szt, fotel masujący, masażer do stóp, drabinki, półki.
Zakup wyposażenia korytarza (03)
zabudowa - szafki ubraniowe 15 szt.
zabudowa - półki
Zakup wyposażenia do łazienki (05)
pralka
Zakup wyposażenia do pokoju administracyjno-biurowego (08, 09)
zabudowa - zestaw kuchenny, zabudowa – zlew +bateria,
zabudowa– biurko, zabudowa – regał,
komputer – 1 szt, mikrofala
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do siwz).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49f587d0-7035-4244-ad60-dea1cd965927
Biuletyn 619963-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Sawin
Regon 11019802000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chutecka
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Sawin
Zamawiajacy kod pocztowy 22107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-82 567-30-12, 567-30-92
Zamawiajacy fax 0-82 567-30-12
Zamawiajacy email ug@sawin.pl
Adres strony url http://ugsawin.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej ----------
Adres strony internetowej narzedzia ------------
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl ---------------
Postepowanie wspolne tresc --------
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia ----------
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ugsawin.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ugsawin.bip.lubelskie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, pokój nr 109
Nazwa nadana zamowieniu wyposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Senior+ „Przystań” 22-107 Sawin, ul. Chełmska 5
Numer referencyjny RBO.272.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -----
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -----
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Senior+ „Przystań” 22-107 Sawin, ul. Chełmska 5. Zakup wyposażenia do kuchni (04): zabudowa - meble kuchenne, stół kuchenny, krzesła 15szt, zmywarka, zabudowa - zlew, okap, bateria, piekarnik, płyta ceramiczna, lodówka. Zakup wyposażenia do pokoju dziennego (06): regał, stół, zabudowa -półki, zestaw wypoczynkowy, krzesła 15 szt, ława, szafka RTV, dywan, lampa, telewizor, wieża muzyczna, komputer 1szt, urządzenie wielofunkcyjne. Zakup wyposażenia i sprzętu rehabilitacyjnego do sali ćwiczeń (07): leżanka, rower treningowy, maty 20 szt, fotel masujący, masażer do stóp, drabinki, półki. Zakup wyposażenia korytarza (03) zabudowa - szafki ubraniowe 15 szt. zabudowa - półki Zakup wyposażenia do łazienki (05) pralka Zakup wyposażenia do pokoju administracyjno-biurowego (08, 09) zabudowa - zestaw kuchenny, zabudowa – zlew +bateria, zabudowa– biurko, zabudowa – regał, komputer – 1 szt, mikrofala Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do siwz).
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -------
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; 2) pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego zniszczonego terenu podczas wykonywania prac przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z realizacją przedmiotu umowy, 3) usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac z należną starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow ------------
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe ------------
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ----------
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz siwz, Zamawiający zażąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu --------
Zakresie kryteriow selekcji ---------------
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ---------
Inne dokumenty niewymienione 1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wstępne każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców.
Wadium --------
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2. Szczegółowe warunki umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 5 do siwz. 3. Zamawiający nie przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje ------
Zmiana umowy tekst ---------
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 6 2 Powody -----------
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Opakowanie i oznakowanie ofert - oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert i zaadresowana do zamawiającego na adres: Gmina Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12. Opakowanie powinno być oznaczone identyfikatorem w postaci pieczęci firmy i napisem: „Oferta na część …….. wyposażenia pomieszczeń SENIOR+” nie otwierać przed godziną 13.15 dnia 01.10.2018r.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). 2. Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest złożyć: 1) ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej (oryginał), 2) oświadczenia wstępne – wg wzoru nr 2 i 3 siwz – w formie pisemnej (oryginał), 3) pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:  Agnieszka Dąbrowska tel. 696-441-346 e-mail: wtzsawin1@wp.pl  Teresa Oziomek fax 82-567-30-12, tel. 82-567-30-92 teresa.oziomek@sawin.pl pokój nr 202,  godziny pracy, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: wtorek 8.00-16.00, poniedziałek, środa, czwartek i piątek 7.30 – 15.30 4. Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli odpowiedzi zgodnie z terminami określonymi w art.38 ustawy pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie. Wszelkie wyjaśnienia i informacje dotyczące treści siwz w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający umieszcza również na stronie internetowej http://ugsawin.bip.lubelskie.pl na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu i siwz. 5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble z płyty i sprzęt AGD w zabudowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik krotki opis 1 zabudowa - zlewozmywak, bateria, okap (do kuchni) - wykonany ze stali nierdzewnej, dwie komory z odpływami, w zestawie odpowiednia bateria oraz syfon. Zabudowa wykonana z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 2 zabudowa - meble kuchenne (do kuchni) Meble wykonane z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 3 stół kuchenny (do kuchni) - wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 szt 4 Regał (do pokoju dziennego) Regał wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 5 Stół (do pokoju dziennego)  Stół rozkładany o wymiarach długość. 160(200), szerokość 90 wysokość 75  blat rozkładany za pomocą wkładki do 2 metrów, bezpieczne, zaokrąglone brzegi. 1 szt 6 Zabudowa – półki (do pokoju dziennego) Regał wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 szt 7 zabudowa - zestaw kuchenny (do pokoju administracyjno-biurowego) Meble wykonane z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 8 zabudowa – zlew +bateria (do pokoju administracyjno-biurowego) zabudowa wykonana z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 9 zabudowa– biurko (do pokoju administracyjno-biurowego) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 10 zabudowa – regał (do pokoju administracyjno-biurowego) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 11 zabudowa - szafki ubraniowe (do szatni) - wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 15 szt 12 zabudowa - półki (do korytarza) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 13 Drabinki (do sali ćwiczeń) Drabinka gimnastyczna z zaczepami do montowania do ściany 1 szt 14 Zabudowa – półki do sali ćwiczeń wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 15 Płyta ceramiczna( do kuchni - Dopasowana do zabudowy - Wskaźnik ciepła resztkowego, - Blokada włączenia przypadkowego, - System automatycznego zagotowania - Sterowanie sensorowe - Płyta ceramiczna Moc: 6500 W 1 szt 16 Piekarnik (do kuchni) - Dopasowany do zabudowy - Piekarnik kompaktowy z funkcją mikrofali o szerokości 59.5, sterowany dotykowo o pojemności 44 l. wyposażony w termoobieg, zegar cyfrowy, timer, sygnał zakończenia pracy oraz zabezpieczenie przed zmianą ustawień. - 1 szt 17 Zmywarka (do kuchni) Zmywarka do naczyń dopasowana do zabudowy Panel zintegrowany, sterowanie elektroniczne, koszyk na sztućce, klasa energetyczna minimum A+, wąż odpływowy, zabezpieczenie przed zalaniem, kolor biały. Pojemność min. 8 kpl. Zabezpieczenie przed dziećmi Ilość programów min 6 ( ECO 45C, Intensywny 65C, Krótki, Normalny 65C, Program 90 min., Szkło) - Temperatury zmywania [°C] 40, 45, 50, 55, 65. Funkcje :opóźniony start maksymalnie 12h, 1/2 wsadu. Panel sterujący – zewnętrzny wyświetlacz elektroniczny. Sygnalizacja dźwiękowa. Górny kosz : regulowana wysokość, Składane półeczki. Dolny kosz: składane elementy 1 szt 18 Lodówka z zamrażarką (do kuchni) Lodówka dwudrzwiowa , wolnostojąca dopasowana do zabudowy pojemność użytkowa 200l, klasa energetyczna minimum A+, pojemność zamrażalnika 63 l, zamrażalnik na dole, Funkcje dodatkowe : Alarm otwartych drzwi, Oświetlenie LED, Wyświetlacz cyfrowy, Elektroniczna regulacja temperatury, zmiana kierunku otwierania drzwi, ilość pojemników na warzywa, sterowana elektronicznie Rodzaj półek - szklane Sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki i zamrażalnika: No-Frost 1 szt 19 Mikrofala do pokoju administracyjno - biurowego Mikrofalówka dopasowana do zabudowy Pojemność- 23 litry Funkcje podstawowe : grill, opiekanie na chrupko, podgrzewanie, rozmrażanie Moc mikrofali- 950 W Moc grilla- 1000 W Sterowanie elektroniczne Talerz obrotowy o średnicy 28,5 cm Funkcje dodatkowe : Wyświetlacz LED, Blokada rodzicielska, 6 poziomów mocy mikrofali; 1 poziom grilla. Sterowana elektronicznie Instrukcja obsługi w języku polskim 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble tapicerowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. krzesła (do kuchni 15 szt i pokoju dziennego 15 szt), siedzisko: tkanina, kolor: szary, stelaż drewno, 30 szt 2. Ława (do pokoju dziennego) Ława wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm.Długość 120 cm, szerokość 70 cm, 1 szt 3. Szafka RTV (do pokoju dziennego). Wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. - szerokość: min. 120 cm do maks.150cm. -głębokość: min. 40cm do maks. 50cm -wysokość: min. 40cm do maks. 65cm, minimum 2 szuflady z blokadami zabezpieczającymi przed wypadaniem --otwór z tyłu umożliwiający zebranie i uporządkowanie kabli, możliwość wyboru koloru 1 szt 4. zestaw wypoczynkowy (kanapa + dwa fotele) (do pokoju dziennego) wypełnienie z miękkiej pianki poliuretanowej, Rodzaj obicia: tkanina, oparcie na plecy: luźne poduszki oparciowe na całej długości 1 kpl 5. Dywan (do pokoju dziennego) Wymiary 3,0 x 3,0 m ze sztucznego tworzywa 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa urządzenia do ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Zalacznik krotki opis 1. Fotel masujący (do sali ćwiczeń) 5 programów automatycznych:  Komfortowy - lekki masaż dbający o prawidłowe ciśnienie krwi i spokojną pracę serca  Rozciągający - mający na celu pobudzenie krążenia krwi i rozluźnienie napiętych mięśni  Masaż całego ciała  Masaż górnych partii ciała  Masaż dolnych partii ciała Programy manualne / techniki masażu: 5 technik masażu:  shiatsu,  ugniatanie,  oklepywanie,  ugniatanie z oklepywaniem,  rozbijanie, pilot w języku polskim Dodatkowe informacje: Przed uruchomieniem masażu fotel skanuje linię kręgosłupa i dopasowuje się do wzrostu. 1 szt 2. rower treningowy (do sali ćwiczeń) Rowerek stacjonarny poziomy magnetyczny. Funkcje: - wyświetlacz - Czas - Dystans - Prędkość - Kalorie - Puls - Pomiar pulsu: sensory dotykowe SPECYFIKACJA: - Wytrzymała, stabilna konstrukcja - Komfortowy fotel - Opór: magnetyczny zewnętrzny - Regulacja siedziska: tak - Max. waga użytkownika: 130 kg - Funkcjonalny i nowoczesny wyświetlacz LCD - wygodne antypoślizgowe pedały 1 szt 3. maty do ćwiczeń (do sali ćwiczeń)  maty antypoślizgowe zapewniające komfort i stabilność ćwiczeń  materiał PVC  długość ć 183cm  szerokość 60 cm  grubość 6,0mm  gwarantujące wygodę i komfort w ćwiczeniach: stojących, siedzących, leżących  łatwe w utrzymaniu czystości 20 szt 4. Leżanka stół do masażu (do sali ćwiczeń)  szerokość 55 cm,  wysokość 51cm,  długość 188 cm,  2-częściowe leże z regulowanym sprężyną gazową zagłówkiem w zakresie +/-  2 opuszczane podłokietniki w sekcji zagłówka dostępne w opcji dodatkowej  maksymalne obciążenie do 300 kg  ręczna regulacja wysokości mechanizmem korbowym  solidna i stabilna rama metalowa  zaokrąglone narożniki leża  leże wypełnione elastyczną pianką  relingi wzdłużne po obu stronach leża na pasy stabilizacyjne  atestowana i bezszwowa tapicerka  certyfikowany wyrób medyczny  kolor :dowolny 1 szt 5. masażer do stóp (do sali ćwiczeń) Rodzaj masażu: bąbelkowy, uciskowy, wibracyjny, moc min.190 W - podgrzewanie -Łatwa obsługa -Instrukcja w języku polskim 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Zalacznik krotki opis 1. Telewizor (do pokoju dziennego) Wielkość: min 60 ‘’ IPS 4K Direct Active HDR Ultra Surround Smart TV webOS TV Pilot Magic Wbudowane WIFI Złącza: HDMI 3 x USB 2 x (funkcja odtwarzania z usb) Kompozytowe, optyczne klasa energetyczna A+ 1 szt 2. Wieża muzyczna (do pokoju dziennego) • odtwarzacz płyt: cd, cd-rw, cd-r, cd audio • moc znamionowa rms: 120 w • standardy odtwarzania dźwięku: mp3 typ radia: fm, Tuner z RDS, Internetowe, DAB, DAB+ 1 szt 3. Komputer kompletny z oprogramowaniem (do pokoju administracyjno-biurowego 1 szt i pokoju dziennego 1 szt) Komputer kompletny z oprogramowaniem i monitorem Komputer stacjonarny Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5400 punktów Pamięć operacyjna RAM 4GB. (1x4GB) możliwość rozbudowy do min 32GB. Pamięć masowa : min. 500 GB Grafika zintegrowana z procesorem Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną Wbudowane porty: min. 1 x HDMI, min. 1 x DisplayPort ;min. 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 4 porty USB 3.0. Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną. Płyta główna wyposażona w:  min 1 złącza PCI Express x16 Gen.3,  min. 3 wolne złącza PCI Epress x 1,  min. 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM,  min. 3 złącza SATA w tym 2 szt. SATA 3.0;  min. złącze M.2 Odtwarzacz DVD +/-RW o prędkości min. 8x Dołączony nośnik ze sterownikami Komputer wraz z oprogramowaniem. Monitor Typ ekranu- ciekłokrystaliczny z aktywna matrycą 18,5" Rozdzielczość: 1366x768 Kontrast : 600:1 Czas reakcji matrycy: 5ms Zużycie energii : normalne działanie 19W (typowe), tryb wyłączenia aktywności mniej niż 0,3W Złącza: D-Sub, Display Port Klawiatura USB w układzie polski programisty Mysz optyczna USB 2 szt 4. urządzenie wielofunkcyjne (do pokoju dziennego) Standard -A4  Funkcje- drukowanie, kopiowanie, skanowanie  Technologia -Atramentowa  Tryb drukowania -Kolorowy  Duplex  Automatyczny podajnik dokumentów  Interfejs  Sieć  USB  Wireless  NFC Formaty nośników wydruku  A4  A5  A6  B5 (JIS)  B6 (JIS)  10 x 15 cm  koperta B5  koperta C5  koperta C6  koperta DL 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Zalacznik krotki opis 1. Czajnik elektryczny, Minimalne parametry: - pojemność min. 1,7 litra - moc min. 2000W - płaska grzałka płytowa - wykonanie: stal nierdzewna - filtr antyosadowy - wskaźnik poziomu wody - 2 szt. 2. Ekspres do kawy Minimalne parametry: - typ: kolbowy - ciśnienie min. 15 barów - stosowanie kawy: mielona, saszetki - moc min. 1400 W - dysza spieniająca z regulacją emisji pary i pojemnik na mlekom, - regulacja ilości zaparzanej kawy, - sterowanie elektroniczne - 1 Szt 3. Robot wielofunkcyjny- silnik o mocy do 600 W i 4-stopniowa regulacja prędkości, -funkcje: Kruszenie lodu, Tryb pulsacyjny, Rozdrabnianie, Mieszanie, Siekanie, Ubijanie, Krojenie, Zagniatanie ciasta, Tarcie na wiórki, mielenie, Tarcie ziemniaków Wyposażenie: Pokrywa, Rozdrabniacz do jarzyn, Miska, Lejek, Maszynka do mielenia mięsa, Haki do zagniatania ciasta, Dzbanek, Tarcza, Mieszadła do ucierania, Popychacz, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Uchwyty 1 szt 4. Wypiekacz do chleba Rodzaj wypieku: Francuskie, Słodkie, , Bezglutenowe, makaronowe, Bagietki, Białe, Razowe Pojemność formy 1kg, Moc 650 1 szt 5. Pralka (do łazienki) Pralka automatyczna , wolnostojąca, ładowana od góry. Klasa energetyczna min A++ Maksymalna prędkość wirowania [obr/min]: 1200. Wsad 6 kg. Zabezpieczenia: Grzałka Niklowana Hi-Tech, Ochrona przed skokami napięcia, Zabezpieczenie przed dziećmi. Wyświetlacz elektroniczny 1 szt 6. Lampa stojąca (do pokoju dziennego) -Materiał: tworzywo sztuczne, metal -barwa światła: ciepła biel, -żarówki LED, - wysokość max 140 z funkcją regulacji, -Funkcja oświetlenia: również do czytania - klasa energetyczna A 1 szt 7. Warnik Urządzenie do podgrzewania, zagotowywania wody 10l 1 szt 8. Odkurzacz bezworkowy Odkurzanie podłóg twardych i dywanów Moc 900W Filtr antyalergiczny Poj. pojemnika min1,5l - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa drobny sprzęt kuchenny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Zalacznik krotki opis 1. Zastawa stołowa: talerze głębokie, płytkie, deserowe Zastawa stołowa wykonana ze szkła hartowanego w kolorze białym nadająca się do mycia w zmywarce oraz stosowania w kuchence mikrofalowej. Wytrzymująca różnice temperatur do 135 stopni. Talerz płytki obiadowy. Talerz głęboki Talerz deserowy 20 kpl - półmiski 5 - salaterki 5 - cukiernica 3 - filiżanki ze spodkiem 20 - talerzyki deserowe do ciasta 20 2. sztućce Widelec - stal nierdzewna. Łyżka stołowa - stal nierdzewna Łyżeczka - stal nierdzewna Nóż stołowy z ząbkami - stal nierdzewna. Sztućce z możliwością mycia w zmywarce. 20 kpl 3. szklanki poj. 250ml nadające się do mycia w zmywarce 20 kpl 4. Zestaw garnków garnek 10l+ pokrywka- 1 szt. garnek 8l+ pokrywka -1 szt. garnek 6l+ pokrywka - 1 szt. garnek 5l+ pokrywka –1 szt. garnek 4l+ pokrywka- 1 szt. rondel 3l+ pokrywka– 1 szt. Patelnia średnica dna 24 cm - 1 szt, Patelnia średnica dna 18 cm – 1 szt, Patelnia do naleśników - 1 szt. Naczynia wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, Odporne na korozję, uszkodzenia, wysoką temperaturę, oraz nadające się do mycia w zmywarce. Pokrywki ze szkła hartowanego. Duże i wygodne uchwyty zabezpieczone przed nagrzewaniem. Wewnątrz garnka miarka. Źródło ciepła: kuchenka indukcyjna, kuchenka elektryczna, kuchenka gazowa, kuchenka ceramiczna, piekarnik 1 kpl 5. Misy Plastikowe, metalowe różne wielkości 10 szt 6. Akcesoria kuchenne Zestaw przyborów kuchennych: chochla ,łyżka cedzakowa, Łopatka do przewracania, widelec do przewracania, łyżka do serwowania, wydrążacz, łyżka perforowana, ubijak do ziemniaków, łyżka do spaghetti, łopatka do ryb, szczypce, wieszak -obieraczki do warzyw 5 - radełko karbowane 2 - dzbanek miarka 1 - szufelka 1 - tarka sześciokątna - 2 - temperówka do warzyw 4 - wyciskacz do czosnku 2 - wydrążacz do pomidorów 1 - porcjoner do ryżu 3 - krajacz do jaj 2 - wydrążacz do kulek 1 Zestaw noży kuchennych: do mięsa, warzyw, pieczywa, cytrusów, wędlin, sera, drobiu,, filetowania, tasak, 1 kpl - nóż uniwersalny 3 - noże do obierania 5 - deski do krojenia 5 - tłuczek do mięsa 1 - termosy stołowe 5 - dzbanki szklane 1l - 10 - tace ekspozycyjne różne rozmiary 1 - pucharki do deserów 20 - kubki do gorących napojów 20 -koszyk do pieczywa 3 - serwetnik 5 - patera na owoce2 - pojemniki na przyprawy 1 - pojemniki na produkty sypkie 1 kpl -ściereczki kuchenne 5 - rękawice kuchenne 3 - pojemnik na odpady 1 - śmietniczki 4 - szczotka do zamiatania 3 - szufelka3 - zestaw do sprzątania ( mop, wiadro)1 - waga kuchenna1 - cedzak z uchwytami2 - chlebak 1 -wazon szklany1 - zegar ścienny1 - solniczki3 - młynek do pieprzu2 - sosjerki3 - pojemniki na przyprawy płynne i sypkie1 - formy do wypieków( różne)1 - wałek do ciasta1 - stolnica1
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)