GuidZP400 |
087b5a1f-8910-43e2-b58d-a12accbbb12e
|
Biuletyn |
620778-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
Regon |
151399002
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.czestochowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czestochowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, drukarek, serwerów oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu – 8 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy
|
Numer referencyjny |
IZ.271.57.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, drukarek, serwerów oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu – 8 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy:
CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa laptopów.
CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa drukarek kodu kreskowego wraz z dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi.
CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków.
CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office Standard 2016 Open No Level Government 021-10583.
CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych.
CZĘŚĆ 6: Zakup i dostawa MapInfo Pro PL w wersji 16.0.
CZĘŚĆ 7: Zakup i dostawa drukarek.
CZĘŚĆ 8: Rozbudowa istniejącego środowiska wirtualizacyjnego o dodatkowe serwery oraz licencje.
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy - w dniu następnym po podpisaniu umowy.
2) Zakończenie realizacji przedmiotu umowy:
Dla części od 1 do 7: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
Dla części 8: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dotyczy części 3: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO, określonych w punkcie 5.2. SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego:
1. Szczegółowy wykaz oferowanych produktów sporządzony przez wykonawcę odpowiednio dla części, na które składana jest oferta - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych z wyjątkiem wykazu dotyczącego oprogramowania, który musi zawierać spis oferowanych produktów. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych.
2. Dokumenty (i próbki w zakresie części 5) potwierdzające jakość zaoferowanych produktów:
1) Oświadczenie producenta w języku polskim, potwierdzające, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej – DOTYCZY CZĘŚCI 1, 2, 3, 5, 7 i 8.
2) Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszystkie zobowiązania związane z serwisem - DOTYCZY CZĘŚCI 1, 5 i 8.
3) Dokument potwierdzający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE - DOTYCZY CZĘŚCI 1, 3, 5 i 8.
4) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością zamawiającego - DOTYCZY CZĘŚCI 1, 3, 5 i 8.
5) Certyfikat ENERGY STAR 6.1. lub wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że zaoferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR – podpisany przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR, należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem - DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 5.
6) Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu - DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 5.
7) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia Wykonawcy, wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki, wg. wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie ”Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię, możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, punkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej, oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 5.
8) Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę o głośności stacji roboczej (głośność stacji roboczej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB) - DOTYCZY CZĘŚCI 5.
9) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Compatible Products List – DOTYCZY CZĘŚCI 5 - Zestaw komputerowy typu AllinOne
10) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001: 2008 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta komputera – DOTYCZY CZĘŚCI 8
11) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Windows Server 2008 R2 x64, Microsoft Windows 2012x64, Microsoft Windows 2012R2 x64 – DOTYCZY CZĘŚCI 8
12) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany serwer wyprodukowany jest zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz ISO-14001– DOTYCZY CZĘŚCI 8
13) Wydruki testów procesorów.
Ze względu na konieczność podania w druku OFERTA wielkości uzyskanych w teście punktów, wydruki muszą być wykonane nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert.
a) CZĘŚĆ 1 - laptopy – oferowane procesory muszą osiągać w teście PassMark CPU Mark wynik min. 4142 punktów z wykluczeniem użycia tzw. Overclockingu. Wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net
b) CZĘŚĆ 5 - Zestaw komputerowy typu AllinOne – 11 sztuk - oferowane procesory muszą osiągać w teście PassMark CPU Mark średni wynik min. 5560 punktów. Wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net)
c) CZĘŚĆ 5 - Komputer stacjonarny – stacja graficzna - 1 sztuka - oferowane procesory muszą osiągać w teście PassMark CPU Mark średni wynik min. 11000 punktów. Wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html).
d) CZĘŚĆ 8 – serwer nr 1 - oferowane procesory muszą osiągać wynik min. 1040 punktów dla dwóch procesorów w teście SPECint_rate_base2006 dostępnym na stronie www.spec.org.
e) CZĘŚĆ 8 – serwer nr 2 - oferowane procesory muszą osiągać w teście PassMark CPU dla 1 procesora wynik min. 11354 punktów. Wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
14) Próbki oferowanego sprzętu – DOTYCZY CZĘŚCI 5 - Zestaw komputerowy typu AllinOne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego dostarczą do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, próbkę oferowanego sprzętu. W odniesieniu do programowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych próbek zostanie dokonana przez Komisję Przetargową na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z badania każdej próbki zostanie sporządzony protokół. Pozytywna ocena próbki będzie oznaczała zgodność próbki (oferty) z treścią SIWZ. Niezgodność próbki z SIWZ chociażby w zakresie jednego parametru podlegającemu badaniu bądź nieprzedłożenie wymaganej próbki w sposób i terminie wymaganym przez Zamawiającego będzie oznaczało negatywny wynik oceny próbki i będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia próbek zostanie dostarczony wykonawcom wraz z wezwaniem do złożenia próbek.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ.
3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
4) Dowód wpłaty wadium.
2. Wykonawcy będą musieli złożyć dokumenty (i próbki w zakresie części 5) określone w punkcie 6.2.2. SIWZ na każde żądanie zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga złożenia wadium:
- dla CZĘŚCI 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych).
- dla CZĘŚCI 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych).
- dla CZĘŚCI 3: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
- dla CZĘŚCI 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych).
- dla CZĘŚCI 5: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
- dla CZĘŚCI 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
- dla CZĘŚCI 7: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych).
- dla CZĘŚCI 8: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Część 1, 2, 3, 5, 7 i 8: Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazane w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana ta nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia.
3. część 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8: Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku gdy:
a) niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy.
b) w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany stawki tego podatku obowiązującą w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-10-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryteria oceny ofert:
Część 1: cena netto 60%, gwarancja 30%, termin dostawy 10%
Część 2, 3 i 7: cena 60%, gwarancja 30%, termin dostawy 10%
Część 4, 5 i 6: cena 80%, termin dostawy 20%
Część 8: cena 60%, gwarancja 20%, termin dostawy 20%
|