GuidZP400 |
13d38eff-90c6-460f-a3b7-6d21fbee5174
|
Biuletyn |
620683-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88,
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektu pod nazwą: Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów spożywczych na potrzeby prowadzonych kursów w Placówkach szkolnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
MCOO/ZP/CKZ/47/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów spożywczych na potrzeby prowadzonych kursów w Placówkach szkolnych w projekcie: „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
2.Szczegółowy wykaz i opis materiałów spożywczych do poszczególnych kursów, stanowiących Przedmiot zamówienia oraz lokalizacje dostaw częściowych określa Załącznik nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowe.
3.Ilości poszczególnych rodzajów materiałów spożywczych w ramach danego kursu podane w Załączniku nr 4 do SIWZ mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania Umowy, jednak w zakresie nie większym niż +/- 15%, zgodnie z bieżącymi potrzebami Placówek szkolnych, w ramach środków przeznaczonych na realizację Umowy. Ilości kursów podane w Załączniku nr 1 do SIWZ, jak również ilości kursów w danym roku podane w Załączniku nr 4 do SIWZ mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania Umowy, zgodnie z rekrutacją do kursów, w ramach środków przeznaczonych na realizację Umowy.
4.Zamawiający korzystając z prawa opcji określił w SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia wyniesie 80% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększonych potrzeb Placówek szkolnych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w określonym przez niego zakresie. Niewykorzystanie przez Zamawiającego opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy do jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru dopuszczonego do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1541) lub ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.).
6.Dostarczone towary powinny posiadać wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia – jeżeli dotyczy.
7.Dostarczone materiały spożywcze powinny być najwyższej jakości, świeże, bez oznak zepsucia, zdatne do umówionego użytku, wolne od wad fizycznych i prawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres obowiązywania umowy o zamówienie publiczne: okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11. 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.
86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert:
Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca składa:
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3) Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowe podpisane przez Wykonawcę (stanowiące Załącznik od nr: 4 do SIWZ)
4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono w Załączniku nr 3 do SIWZ (Wzór umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|