Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku

Data publikacji 2018-09-25
Data zakończenia 2018-10-04 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621606-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151311350, 151140000, 151311305, 151130003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 – wędliny drobiowe – dostawa do AŚ Suwałki

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1. Parówki drobiowe kg 1900
2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100
3. Blok drobiowy kg 1900
4. Mielonka drobiowa kg 2100
5. Przysmak konserwowy kg 2100
6. Mortadela drobiowa kg 1900
7. Przysmak drobiowy kg 2100
8. Pasztetowa drobiowa kg 1580
9. Salceson drobiowy kg 1580
10. Kiełbasa biała drobiowa kg 570
11. Polędwica drobiowa kg 380
12. Pierś faszerowana kg 380
13. Szynka drobiowa kg 380
14. Rolada drobiowa kg 2300
15. Baleron drobiowy kg 380
16. Szynka konserwowa drobiowa kg 380
17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1330
18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 380
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.

Część 2 –podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do AŚ Suwałki

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4400
2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1250
3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1250
4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 560
5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 560
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.

Część 3 –wędliny wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki


Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Kiełbasa bigosowa kg 3530
2 Kiełbasa biała parzona kg 2160
3 Mortadela kg 1880
4 Pieczeń rzymska kg 1650
5 Kiełbasa parówkowa kg 1650
6 Kiełbasa piwna kg 1650
7 Salceson włoski kg 1650
8 Mielonka wieprzowa kg 1650
9 Pasztet wieprzowy kg 1650
10 Kiełbasa szynkowa kg 1650
11 Blok konserwowy kg 1650
12 Pachwina wędzona kg 560


Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.

Część 4 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5500
2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2700
3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 165
4 Kości wieprzowe kg 1700

Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.

Część 5 – wędliny drobiowe – dostawa do OZ Giżycko


Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1. Parówki drobiowe kg 350
2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 380
3. Blok drobiowy kg 350
4. Mielonka drobiowa kg 380
5. Przysmak konserwowy kg 380
6. Mortadela drobiowa kg 350
7. Przysmak drobiowy kg 380
8. Pasztetowa drobiowa kg 320
9. Salceson drobiowy kg 320
10. Kiełbasa biała drobiowa kg 120
11. Polędwica drobiowa kg 80
12. Pierś faszerowana kg 80
13. Szynka drobiowa kg 80
14. Rolada drobiowa kg 420
15. Baleron drobiowy kg 80
16. Szynka konserwowa drobiowa kg 80
17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 240
18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 80
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.

Część 6 –podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do OZ Giżycko

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 800
2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 250
3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 250
4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 100
5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 100
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.

Część 7 –wędliny wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Kiełbasa bigosowa kg 720
2 Kiełbasa biała parzona kg 440
3 Mortadela kg 380
4 Pieczeń rzymska kg 330
5 Kiełbasa parówkowa kg 330
6 Kiełbasa piwna kg 330
7 Salceson włoski kg 330
8 Mielonka wieprzowa kg 330
9 Pasztet wieprzowy kg 330
10 Kiełbasa szynkowa kg 330
11 Blok konserwowy kg 330
12 Pachwina wędzona kg 110


Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.

Część 8 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko

Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 1000
2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 490
3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 30
4 Kości wieprzowe kg 350

Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.


2. W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie i Europejskim Normom Zharmonizowanym oraz normom zakładowym.
3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.
4. W sytuacji stosowania odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w części 1 i 5 – wędliny drobiowe oraz części 3 i 7 – wędliny wieprzowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje lub nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie.
5. Dostarczony towar musi być świeży, nie mrożony.
6. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne.
7. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zm330ian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie 30wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu.

8. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy:

1) Miejsce realizacji zamówienia: części 1,2,3,4 magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 29, części 5,6,7,8 - magazyn Oddziału Zewnętrznego w Giżycku ul. Warszawska 28A
2) Transport oraz załadunek i wyładunek odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie lub faxem do godziny 1000 na 4 dni przed dostawą.
4) Dostawa odbywać się może od poniedziałku do czwartku do godz. 1100 z wyłączeniem świąt. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od wskazania Wykonawcy w formularzu ofertowym.
5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie określonej w ppkt. 1, w dniu dostawy każdej partii.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
CPV – 15 11 30 00-3, 15 11 40 00-0, 15 11 21 00-7, 15 13 11 30-5,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3fe2710-6dd4-48a3-8a6a-e4b255c24faa
Biuletyn 621606-N-2018
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Suwałkach
Regon 31959800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 651 207
Zamawiajacy fax 875 650 328
Zamawiajacy email as_suwalki@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Numer referencyjny DKW.2232.2.2018.BO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 – wędliny drobiowe – dostawa do AŚ Suwałki Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1. Parówki drobiowe kg 1900 2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100 3. Blok drobiowy kg 1900 4. Mielonka drobiowa kg 2100 5. Przysmak konserwowy kg 2100 6. Mortadela drobiowa kg 1900 7. Przysmak drobiowy kg 2100 8. Pasztetowa drobiowa kg 1580 9. Salceson drobiowy kg 1580 10. Kiełbasa biała drobiowa kg 570 11. Polędwica drobiowa kg 380 12. Pierś faszerowana kg 380 13. Szynka drobiowa kg 380 14. Rolada drobiowa kg 2300 15. Baleron drobiowy kg 380 16. Szynka konserwowa drobiowa kg 380 17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1330 18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 380 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 2 –podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do AŚ Suwałki Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4400 2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1250 3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1250 4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 560 5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 560 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część 3 –wędliny wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Kiełbasa bigosowa kg 3530 2 Kiełbasa biała parzona kg 2160 3 Mortadela kg 1880 4 Pieczeń rzymska kg 1650 5 Kiełbasa parówkowa kg 1650 6 Kiełbasa piwna kg 1650 7 Salceson włoski kg 1650 8 Mielonka wieprzowa kg 1650 9 Pasztet wieprzowy kg 1650 10 Kiełbasa szynkowa kg 1650 11 Blok konserwowy kg 1650 12 Pachwina wędzona kg 560 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 4 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5500 2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2700 3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 165 4 Kości wieprzowe kg 1700 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część 5 – wędliny drobiowe – dostawa do OZ Giżycko Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1. Parówki drobiowe kg 350 2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 380 3. Blok drobiowy kg 350 4. Mielonka drobiowa kg 380 5. Przysmak konserwowy kg 380 6. Mortadela drobiowa kg 350 7. Przysmak drobiowy kg 380 8. Pasztetowa drobiowa kg 320 9. Salceson drobiowy kg 320 10. Kiełbasa biała drobiowa kg 120 11. Polędwica drobiowa kg 80 12. Pierś faszerowana kg 80 13. Szynka drobiowa kg 80 14. Rolada drobiowa kg 420 15. Baleron drobiowy kg 80 16. Szynka konserwowa drobiowa kg 80 17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 240 18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 80 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 6 –podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do OZ Giżycko Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 800 2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 250 3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 250 4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 100 5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 100 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część 7 –wędliny wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Kiełbasa bigosowa kg 720 2 Kiełbasa biała parzona kg 440 3 Mortadela kg 380 4 Pieczeń rzymska kg 330 5 Kiełbasa parówkowa kg 330 6 Kiełbasa piwna kg 330 7 Salceson włoski kg 330 8 Mielonka wieprzowa kg 330 9 Pasztet wieprzowy kg 330 10 Kiełbasa szynkowa kg 330 11 Blok konserwowy kg 330 12 Pachwina wędzona kg 110 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 8 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 1000 2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 490 3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 30 4 Kości wieprzowe kg 350 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. 2. W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie i Europejskim Normom Zharmonizowanym oraz normom zakładowym. 3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 4. W sytuacji stosowania odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w części 1 i 5 – wędliny drobiowe oraz części 3 i 7 – wędliny wieprzowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje lub nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 5. Dostarczony towar musi być świeży, nie mrożony. 6. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 7. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zm330ian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie 30wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu. 8. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 1) Miejsce realizacji zamówienia: części 1,2,3,4 magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 29, części 5,6,7,8 - magazyn Oddziału Zewnętrznego w Giżycku ul. Warszawska 28A 2) Transport oraz załadunek i wyładunek odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie lub faxem do godziny 1000 na 4 dni przed dostawą. 4) Dostawa odbywać się może od poniedziałku do czwartku do godz. 1100 z wyłączeniem świąt. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od wskazania Wykonawcy w formularzu ofertowym. 5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie określonej w ppkt. 1, w dniu dostawy każdej partii. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. CPV – 15 11 30 00-3, 15 11 40 00-0, 15 11 21 00-7, 15 13 11 30-5,
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie umowy o wskaźnik za poprzedni kwartał wzrostu cen towarów i usług ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny. Zmiana ceny dokonywana będzie na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego złożony nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana ceny nastąpić może również w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy
IV 6 1 sposob udostepniania 1) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy: a) wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione, b) wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą, c) wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności. Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności. 3) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania, 4) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29, Tel. 87 565 12 07 reprezentowany przez Dyrektora Aresztu ;  inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Suwałkach jest Pan Paweł Krupiński, kontakt: adres e-mail: iod_as_suwalki@sw.gov.pl; telefon Tel. 87 566 12 55  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DKW.2232.2.2018.BO. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 4 4 data 2018-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wędliny drobiowe – dostawa do AŚ Suwałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131135-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1. Parówki drobiowe kg 1900 2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100 3. Blok drobiowy kg 1900 4. Mielonka drobiowa kg 2100 5. Przysmak konserwowy kg 2100 6. Mortadela drobiowa kg 1900 7. Przysmak drobiowy kg 2100 8. Pasztetowa drobiowa kg 1580 9. Salceson drobiowy kg 1580 10. Kiełbasa biała drobiowa kg 570 11. Polędwica drobiowa kg 380 12. Pierś faszerowana kg 380 13. Szynka drobiowa kg 380 14. Rolada drobiowa kg 2300 15. Baleron drobiowy kg 380 16. Szynka konserwowa drobiowa kg 380 17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1330 18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 380 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do AŚ Suwałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15114000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4400 2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1250 3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1250 4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 560 5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 560 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wędliny wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3 –wędliny wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Kiełbasa bigosowa kg 3530 2 Kiełbasa biała parzona kg 2160 3 Mortadela kg 1880 4 Pieczeń rzymska kg 1650 5 Kiełbasa parówkowa kg 1650 6 Kiełbasa piwna kg 1650 7 Salceson włoski kg 1650 8 Mielonka wieprzowa kg 1650 9 Pasztet wieprzowy kg 1650 10 Kiełbasa szynkowa kg 1650 11 Blok konserwowy kg 1650 12 Pachwina wędzona kg 560 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do AŚ Suwałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5500 2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2700 3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 165 4 Kości wieprzowe kg 1700 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa wędliny drobiowe – dostawa do OZ Giżycko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131135-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1. Parówki drobiowe kg 350 2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 380 3. Blok drobiowy kg 350 4. Mielonka drobiowa kg 380 5. Przysmak konserwowy kg 380 6. Mortadela drobiowa kg 350 7. Przysmak drobiowy kg 380 8. Pasztetowa drobiowa kg 320 9. Salceson drobiowy kg 320 10. Kiełbasa biała drobiowa kg 120 11. Polędwica drobiowa kg 80 12. Pierś faszerowana kg 80 13. Szynka drobiowa kg 80 14. Rolada drobiowa kg 420 15. Baleron drobiowy kg 80 16. Szynka konserwowa drobiowa kg 80 17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 240 18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 80 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa podroby drobiowe, mięso drobiowe– dostawa do OZ Giżycko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15114000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 800 2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 250 3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 250 4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 100 5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 100 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa wędliny wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wędliny wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Kiełbasa bigosowa kg 720 2 Kiełbasa biała parzona kg 440 3 Mortadela kg 380 4 Pieczeń rzymska kg 330 5 Kiełbasa parówkowa kg 330 6 Kiełbasa piwna kg 330 7 Salceson włoski kg 330 8 Mielonka wieprzowa kg 330 9 Pasztet wieprzowy kg 330 10 Kiełbasa szynkowa kg 330 11 Blok konserwowy kg 330 12 Pachwina wędzona kg 110 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa podroby wieprzowe, mięso wieprzowe– dostawa do OZ Giżycko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 1000 2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 490 3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 30 4 Kości wieprzowe kg 350
  

Criterion

Kryteria częstotliwośc dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)