Dostawę sprzętu IT do szkół podstawowych gminy Ostróda w ramach projektu ,,Szkolna Akademia Przyszłości”- rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-III

Data publikacji 2018-09-25
Data zakończenia 2018-10-04 00:00:00
Instytucja Gmina Ostróda
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621629-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu IT do szkół podstawowych gminy Ostróda tj.:

1. Szkoła Podstawowa w Brzydowie Brzydowo Nr 27
14-100 Ostróda
2. Szkoła Podstawowa w Durągu Durąg Nr 14
14-106 Szyldak
3. Szkoła Podstawowa w Idzbarku Idzbark Nr 30
14-100 Ostróda
4. Szkoła Podstawowa w Lipowie Lipowo Nr 16
14-100 Ostróda
5. Szkoła Podstawowa w Szyldaku ul. Szkolna 12
14-106 Szyldak
6. Szkoła Podstawowa w Zwierzewie Zwierzewo Nr 36
14-100 Ostróda
7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pietrzwałdzie Pietrzwałd Nr 94
14-100 Ostróda
8. Zespół Szkół w Samborowie ul. Szkolna 8
Samborowo
14-100 Ostróda
9. Zespół Przedszkolno-Szkolny w Tyrowie
Tyrowo Nr 41
14-100 Ostróda


b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
2. zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość sprzętu, jego specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy została zawarta w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w opisie sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).

4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:

1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności
2. Elastyczność w użytkowaniu
3. Proste i intuicyjne użytkowanie
4. Czytelna informacja
5. Tolerancja na błędy
6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku
7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania
8. Percepcja równości


Okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty zakupu.

6. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
7. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.

W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.

Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6785405d-ef83-4329-a5a0-997e97d7d580
Biuletyn 621629-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Ostróda
Regon 510743255
Zamawiajacy adres ulica Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostróda
Zamawiajacy kod pocztowy 14-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896760780
Zamawiajacy fax 896760790
Zamawiajacy email wajdyk@gminaostroda.pl
Adres strony url www.bip.gminaostroda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminaostroda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminaostroda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Ostróda, Sekretariat ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu IT do szkół podstawowych gminy Ostróda w ramach projektu ,,Szkolna Akademia Przyszłości”- rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-III
Numer referencyjny ZP.271.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje: a) Dostawę wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu IT do szkół podstawowych gminy Ostróda tj.: 1. Szkoła Podstawowa w Brzydowie Brzydowo Nr 27 14-100 Ostróda 2. Szkoła Podstawowa w Durągu Durąg Nr 14 14-106 Szyldak 3. Szkoła Podstawowa w Idzbarku Idzbark Nr 30 14-100 Ostróda 4. Szkoła Podstawowa w Lipowie Lipowo Nr 16 14-100 Ostróda 5. Szkoła Podstawowa w Szyldaku ul. Szkolna 12 14-106 Szyldak 6. Szkoła Podstawowa w Zwierzewie Zwierzewo Nr 36 14-100 Ostróda 7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pietrzwałdzie Pietrzwałd Nr 94 14-100 Ostróda 8. Zespół Szkół w Samborowie ul. Szkolna 8 Samborowo 14-100 Ostróda 9. Zespół Przedszkolno-Szkolny w Tyrowie Tyrowo Nr 41 14-100 Ostróda b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia; 2. zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość sprzętu, jego specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy została zawarta w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w opisie sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości Okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty zakupu. 6. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 7. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Termin realizacji zamówienia określa Wykonawca. Maksymalny termin to 30 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał dostawę sprzętu IT na kwotę – 50 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu i warunków gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) podpisany i wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (tabela) 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 3. Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy, o których mowa w § 2. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: 1) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia. W takim przypadku termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, 5. Dopuszcza się zmianę wartości umowy określonej w § 4 ust. 1, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w następujących przypadkach: • w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, • w przypadku obniżenia ceny przez producenta w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona. Dopuszcza się także wprowadzenie zmian do umowy, dotyczących zmiany wartości brutto zamówienia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT (wartość netto zamówienia pozostaje bez zmian). 6. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 7. Dopuszcza się zmiany adresów do korespondencji ( w tym e-mail) oraz numerów telefonów i faksów kontaktowych. W takich przypadkach Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie wzajemnie stosowne informacje. 8. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 9. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 10. Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów niniejszego paragrafu są nieważne z mocy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)