1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych wraz montażem i rozładunkiem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca po dostarczaniu mebli do miejsca przeznaczenia wskazanego w SIWZ zgodnie z załącznikiem 1, zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, zmontowania, ustawienia i uregulowania, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
5. O ile nie wskazano inaczej w Opisie Przedmiotu Zamówienia i załącznikach do SIWZ przedstawione wymagania mebli należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań lepszych bądź równoważnych.
6. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
7. Za równoważny, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę sprzęt, który pod względem wizualnym, funkcjonalnym, technicznym
i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem:
a) wizualnym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów wizualnych i funkcjonalnych w trakcie użytkowania, takich jak przy użyciu sprzętu o parametrach referencyjnych,
b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia sprzęt, o podanych parametrach referencyjnych.
8. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z tym w przypadku zaproponowania produktów równoważnych, niezbędnym jest wypełnienie przez Wykonawcę kolumny „9” w załączniku nr 3 do SIWZ w sposób precyzyjny, kompletny i jednoznaczny. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów mebli +/- 5%. |
GuidZP400 |
72b60dea-01d3-4e35-95f3-a6b5a18623b6
|
Biuletyn |
621452-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
142990254
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rewita.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW Rewita Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo, mRogowo 76, 72-330 Mrzeżyno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli tapicerowanych wraz z montażem i rozładunkiem do AMW Rewita Sp. zo.o. Oddział Rewita Rogowo
|
Numer referencyjny |
RWT/ORGW/272-PZP/5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych wraz montażem i rozładunkiem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca po dostarczaniu mebli do miejsca przeznaczenia wskazanego w SIWZ zgodnie z załącznikiem 1, zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, zmontowania, ustawienia i uregulowania, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
5. O ile nie wskazano inaczej w Opisie Przedmiotu Zamówienia i załącznikach do SIWZ przedstawione wymagania mebli należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań lepszych bądź równoważnych.
6. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
7. Za równoważny, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę sprzęt, który pod względem wizualnym, funkcjonalnym, technicznym
i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem:
a) wizualnym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów wizualnych i funkcjonalnych w trakcie użytkowania, takich jak przy użyciu sprzętu o parametrach referencyjnych,
b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia sprzęt, o podanych parametrach referencyjnych.
8. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z tym w przypadku zaproponowania produktów równoważnych, niezbędnym jest wypełnienie przez Wykonawcę kolumny „9” w załączniku nr 3 do SIWZ w sposób precyzyjny, kompletny i jednoznaczny. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów mebli +/- 5%.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki tkanin w stosunku do mebli tapicerowanych z których będą wykonane (zgodnie z wykazem próbek stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ ). Każda z oferowanych próbek nie może być mniejsza niż 5 cm x 5 cm. Próbki tkanin powinny być złożone w minimum w 18 różnych odcieniach kolorów (6 szt. odcienie szarości, 6 szt. odcienie brązy, 6 szt. odcienie niebieskiego) na podstawie, których Zamawiający dokona wyboru koloru tkaniny przed zamówieniem. Próbki powinny być przekazane nieodpłatnie i dołączone do oferty przed terminem otwarcia ofert. Próbki do oferty powinny być opisane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmiany treści Umowy w przypadku:
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|