GuidZP400 |
5696fa1c-6a74-479b-a127-1025223e9a55
|
Biuletyn |
620976-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Masłów
|
Regon |
29101030000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Masłów Pierwszy, ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Masłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 311 00 60
|
Zamawiajacy fax |
41 311 00 61
|
Zamawiajacy email |
gmina@maslow.pl
|
Adres strony url |
www.maslow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach projektu „Szybciej, sprawniej, skuteczniej – rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Masłów” oś 7. Sprawne usługi publiczne, działanie 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” (w zakresie typu projektów: Rozwój e-usług, z wyłączeniem e-zdrowia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1007&bsc=N
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1007&bsc=N
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Masłów ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i wdrożenie systemu e-Sesja oraz dostawa i wdrożenie systemu rejestracji obrad sesji Rady Gminy wraz ze sprzętem i szkoleniem”
|
Numer referencyjny |
BiGP.271.133.2018.KP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia:
1.1. dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego zarządzanie pracami Rady Gminy Masłów. Ilość licencji dostępowych: 15 licencji dla radnych Rady Gminy Masłów, 3 dodatkowe licencje dla pracowników obsługi Rady oraz Kierownictwa;
1.2. dostawa 16 tabletów (15 radnych + 1 rezerwowy);
1.3. dostawa 2 laptopów (obsługa rady, obsługa transmisji posiedzeń i systemu audiowizualnego)
1.4. instalacja systemu informatycznego do obsługi posiedzeń Rady Gminy Masłów na tabletach wykorzystywanych przez radnych, dostarczonych przez dostawcę, w celu umożliwienia im możliwości zapoznania się z materiałami przygotowanymi na sesję przez osoby odpowiedzialne za obsługę Rady Gminy Masłów, wzięcia udziału w dyskusji, głosowania, przeglądania wyników głosowania poprzez indywidualne konto użytkownika w systemie;
1.5. dostawa i montaż systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez internet;
1.6. dostawa i montaż systemu dyskusyjnego oraz audio-wizualnego na potrzeby obsługi Rady Gminy Masłów;
1.7. przeprowadzenie szkolenia w siedzibie zamawiającego dla pracowników obsługi Rady Gminy oraz radnych Gminy Masłów;
1.8. administrowanie i utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej Wykonawcy
1.9. świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru
Zadanie realizowane w ramach projektu „Szybciej, sprawniej, skuteczniej – rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Masłów” oś 7. Sprawne usługi publiczne, działanie 7.1 „Rozwój
e-społeczeństwa” (w zakresie typu projektów: Rozwój e-usług, z wyłączeniem e-zdrowia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio dokumenty stwierdzające że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|