GuidZP400 |
2ac27184-bad8-45a1-a479-03e8456c00eb
|
Biuletyn |
620676-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
|
Regon |
23082139700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11-go Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świeradów-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59850
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 816 471
|
Zamawiajacy fax |
757 816 585
|
Zamawiajacy email |
zp@swieradowzdroj.pl
|
Adres strony url |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej", Działanie nr 6.1 „Inwestycje w infrastrukturę społeczną", Poddziałanie nr 6.1.1 „Inwestycje w infrastrukturę społeczną - konkursy horyzontalne", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać na poniższy adres. W wypadku przesłania oferty będzie się liczyła data jej wpłynięcia do siedziby zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu „Adaptacja obiektu po Bibliotece Miejskiej w Świeradowie - Zdroju na cele społeczne”.
|
Numer referencyjny |
OGMiI.271.39.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń pod Bibliotece Miejskiej na Klub Integracji Społecznej w meble biurowe, na potrzeby projektu Adaptacja obiektu po Bibliotece Miejskiej w Świeradowie-Zdroju na cele społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ww. załączniku 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5.1. SIWZ dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć odrębne oświadczenie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy. 2) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|