Dostawa urządzeń i wyposażenia dla Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Pułtusku

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Gmina Pułtusk
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623068-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397133006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń i wyposażenia:
1) Sito bębnowe – 1 szt.
2) Zgniatarka do PET – 2 szt.
3) Belownica do makulatury I folii typ A – 1 szt.
4) Belownica do makulatury I folii typ B – 1 szt.
5) Podnośnik HDS – 1 szt.
6) Wózek widłowy – 1 szt
7) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 1100 – 100szt.
8) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 1100 – 50szt.
9) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 240 – 30 szt.

Szczegóły techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zadanie obejmuje:
• odbiór techniczno – jakościowy przedmiotu zamówienia (na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego),
• szkolenie z zakresu obsługi urządzeń wymienionych w pkt 1-6,
• odbiór faktyczny urządzeń i wyposażenia,
• miejsce dostawy: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Pułtusku ul. Stanisława Staszica 35
Urządzenia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując takie wyroby i materiały, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem.
Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, charakterystyką techniczną urządzeń oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21d9a154-c606-4aee-8709-f24759840eb6
Biuletyn 623068-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Pułtusk
Regon 13037790700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Pułtusk
Zamawiajacy kod pocztowy 06100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 920 391
Zamawiajacy fax 236 924 296
Zamawiajacy email um@pultusk.pl
Adres strony url www.pultusk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pułtusku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pultusk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pultusk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41,06-100 Pułtusk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i wyposażenia dla Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Pułtusku
Numer referencyjny SZP.271.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń i wyposażenia: 1) Sito bębnowe – 1 szt. 2) Zgniatarka do PET – 2 szt. 3) Belownica do makulatury I folii typ A – 1 szt. 4) Belownica do makulatury I folii typ B – 1 szt. 5) Podnośnik HDS – 1 szt. 6) Wózek widłowy – 1 szt 7) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 1100 – 100szt. 8) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 1100 – 50szt. 9) Pojemniki do segregacji dla mieszkańców typ 240 – 30 szt. Szczegóły techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie obejmuje: • odbiór techniczno – jakościowy przedmiotu zamówienia (na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego), • szkolenie z zakresu obsługi urządzeń wymienionych w pkt 1-6, • odbiór faktyczny urządzeń i wyposażenia, • miejsce dostawy: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Pułtusku ul. Stanisława Staszica 35 Urządzenia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując takie wyroby i materiały, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, charakterystyką techniczną urządzeń oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 39713300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizował zadanie maksymalnie w terminie 45 dni od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty, o których mowa w pkt 2), 3), 4) składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu lub innych oznaczeń (jeżeli zostały określone przez producenta) oferowanych urządzeń. Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez poszczególne urządzenia minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zatwierdził: Dorota Subda - wyznaczona do pełnienia funkcji Burmistrza Miasta Pułtusk

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)