Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu dyspozytorskiego dla Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621720-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu dyspozytorskiego łączności radiowej Multikom o elementy pozwalające na uruchomienie stanowisk dyżurnych SKKM w Poznaniu. Rozbudowa musi obejmować dostawę i uruchomienie wyznaczonych elementów, funkcjonalności oraz usług – zakres został określony w załączniku nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 813da0ba-0bb7-487f-8ce3-b64532bd40f9
Biuletyn 621720-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Regon 63129637000000
Zamawiajacy adres ulica Bobrzańska
Zamawiajacy adres numer domu 6 A
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-248
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 22 20 300,
Zamawiajacy fax 61 22 20 315
Zamawiajacy email przetargi@kmpsp.poznan.pl,
Adres strony url www.kmpsp.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kmpsp.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kmpsp.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Bobrzańska 6a, 61-248 Poznań Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu dyspozytorskiego dla Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu
Numer referencyjny PT.2370.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu dyspozytorskiego łączności radiowej Multikom o elementy pozwalające na uruchomienie stanowisk dyżurnych SKKM w Poznaniu. Rozbudowa musi obejmować dostawę i uruchomienie wyznaczonych elementów, funkcjonalności oraz usług – zakres został określony w załączniku nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32230000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6/7 polegających na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania i mających na celu osiągnięcie kompleksowej realizacji pełnego systemu dyspozytorskiego Multikom.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi oświadczenie o spełnieniu tego warunku – Załącznik nr 3b do SIWZ Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi oświadczenie o spełnieniu tego warunku – Załącznik nr 3b do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonał, tj. zakończył w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem i wdrożeniem lub rozbudową systemu Multikom o wartości inwestycji co najmniej 100 000,00 zł brutto,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt. VI. 6 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych i zakończonych dostaw/usług określonych w punkcie V. 1. 2) c) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawa/usługa ta została wykonana w należyty sposób.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający dopuszcza/zaleca złożenie załącznika nr 7 do SIWZ, tj.: oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przez Wykonawcę, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria GWARANCJA I SERWIS
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)