Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Czarnem, Zakładu Karnego w Czarnem Oddział Zewnętrzny w Szczecinku, Zakładu Karnego w Czarnem Oddział Zewnętrzny w Złotowie na rok 2019.
Cukier 12000 kg, miód naturalny 1500 kg, powidła 1800 kg, pasztet sojowy 410 kg, paprykarz sojowy 410 kg, sos boloński 350 kg, sos cygański 350 kg, sos pieczeniowy 400 kg, sos biały 250 kg, sos pomidorowy 350 kg, barszcz czerwony 350 kg, zupa brokułowa 150 kg, żurek 650 kg, ocet 500 l, ketchup 2330 kg, musztarda 1800 kg, pieprz naturalny mielony 200 kg, sól 6400 kg, liść laurowy 55 kg, majeranek 60 kg, cynamon 15 kg, papryka mielona słodka 70 kg, kisiel pomarańczowy 210 kg, kwasek cytrynowy 18 kg, syrop owocowy 3300 l, woda mineralna 1,5l -6100 szt, herbata 190 kg. |
GuidZP400 |
f4d8a157-9846-46c8-b2f2-570438ad669f
|
Biuletyn |
622647-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
3199253600100
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 330 830
|
Zamawiajacy email |
dkw_czarne@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Czarnem na rok 2019
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Czarnem 77-330 Czarne, ul. Pomorska 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Czarnem na rok 2019.
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.9.2018.AM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Czarnem, Zakładu Karnego w Czarnem Oddział Zewnętrzny w Szczecinku, Zakładu Karnego w Czarnem Oddział Zewnętrzny w Złotowie na rok 2019.
Cukier 12000 kg, miód naturalny 1500 kg, powidła 1800 kg, pasztet sojowy 410 kg, paprykarz sojowy 410 kg, sos boloński 350 kg, sos cygański 350 kg, sos pieczeniowy 400 kg, sos biały 250 kg, sos pomidorowy 350 kg, barszcz czerwony 350 kg, zupa brokułowa 150 kg, żurek 650 kg, ocet 500 l, ketchup 2330 kg, musztarda 1800 kg, pieprz naturalny mielony 200 kg, sól 6400 kg, liść laurowy 55 kg, majeranek 60 kg, cynamon 15 kg, papryka mielona słodka 70 kg, kisiel pomarańczowy 210 kg, kwasek cytrynowy 18 kg, syrop owocowy 3300 l, woda mineralna 1,5l -6100 szt, herbata 190 kg.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
b) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy
z Wykonawców);
c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
d) wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie
zobowiązań umowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do
reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy( zał. nr 2) do SIWZ- pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia faktur według obowiązującej stawki na dzień wystawienia faktury VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|