GuidZP400 |
170f6315-8dc3-467c-af52-05ad541d7534
|
Biuletyn |
630394-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Świdnicki
|
Regon |
89071830800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8500400, 8500442
|
Zamawiajacy fax |
748 530 927
|
Zamawiajacy email |
bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.swidnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.swidnica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania
|
Numer referencyjny |
WI.272.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
Zadanie nr 4 – Ssak przenośny.
Opis zadań:
1. Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
• zakup i dostawa urządzenia do kompresji klatki piersiowej i defibrylatora, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ.
2. Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
• zakup i dostawa respiratora transportowego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7B do niniejszej SIWZ.
3. Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
• zakup i dostawa noszy elektrycznych wraz z lawetą i mocowaniem oraz montażem w ambulansie, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7C do niniejszej SIWZ.
4. Zadanie nr 4 – Ssak przenośny
• zakup i dostawa ssaka przenośnego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 7D do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-23T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:.
a) w zakresie zadania nr 1 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł;
b) w zakresie zadania nr 2 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 00 zł;
c) w zakresie zadania nr 3 co najmniej jednej dostawy noszy o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł;
d) w zakresie zadania 4 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.:
a) w zakresie zadania nr 1 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł,
b) w zakresie zadania nr 2 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 00 zł,
c) w zakresie zadania nr 3 co najmniej jednej dostawy noszy, o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:
dla zadania nr 1 – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
dla zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych),
dla zadania nr 3 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych),
dla zadania nr 4 – 100,00 zł (słownie: sto złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem
zaakceptowanym przez obie strony w następujących okolicznościach:
1) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
2) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
• zakup i dostawa urządzenia do kompresji klatki piersiowej i defibrylatora, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
• zakup i dostawa respiratora transportowego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7B do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192160-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
• zakup i dostawa noszy elektrycznych wraz z lawetą i mocowaniem oraz montażem w ambulansie, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7C do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Ssak przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Ssak przenośny
• zakup i dostawa ssaka przenośnego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 7D do niniejszej SIWZ
|
| |