Zakup oprogramowania oraz sprzętu komputerowego (5 zadań)

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej,
  • Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629840-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411, 487300004, 482230007, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup oprogramowania oraz sprzętu komputerowego" - 5 zadań.
Zadanie 1: Zakup subskrypcji oprogramowania bramy internetowej wraz z usługą wsparcia technicznego;
Zadanie 2: Zakup subskrypcji oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia technicznego;
Zadanie 3: Zakup i dostawa dysków sieciowych;
Zadanie 4: Zakup i dostawa komputerów;
Zadanie 5: Zakup i dostawa drukarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45cfc541-0464-410a-97f8-8180173401d8
Biuletyn 629840-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Ruda Śląska
Regon 00051584000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41709
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2486281 do 9; 2449094
Zamawiajacy fax 032 248 7348
Zamawiajacy email zamowienia@ruda-sl.pl
Adres strony url www.rudaslaska.bip.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rudaslaska.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska - Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych, plac Jana Pawła II 6; 41-709 Ruda Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania oraz sprzętu komputerowego (5 zadań)
Numer referencyjny AP.271.100.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup oprogramowania oraz sprzętu komputerowego" - 5 zadań. Zadanie 1: Zakup subskrypcji oprogramowania bramy internetowej wraz z usługą wsparcia technicznego; Zadanie 2: Zakup subskrypcji oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia technicznego; Zadanie 3: Zakup i dostawa dysków sieciowych; Zadanie 4: Zakup i dostawa komputerów; Zadanie 5: Zakup i dostawa drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 21 dni od dnia zawarcia umowy (wszystkie zadania).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w powyższym zakresie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzory umowy (załączniki 4a-4e). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup subskrypcji oprogramowania bramy internetowej wraz z usługą wsparcia technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48730000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup subskrypcji oprogramowania bramy internetowej wraz z usługą wsparcia technicznego". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup subskrypcji oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48223000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup subskrypcji oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia technicznego". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa dysków sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup i dostawa dysków sieciowych". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup i dostawa komputerów". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup i dostawa drukarek". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)