Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623146-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla SPSPRiTS w Zamościu. Przedmiot zamówieni9a podzielony został na 6 nw. Części, tj.:
Część nr 1 - Materiały opatrunkowe,
Część nr 2 - Płyny infuzyjne,
Część nr 3 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku,
Część nr 4 - Rurki krtaniowe,
Część nr 5 - Pościel i artykuły j.u.,
Część nr 6 - Pojemniki na odpady medyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bb385d8-1a6b-4929-a586-c1e29025c1fa
Biuletyn 623146-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Regon 57738900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Starowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 384 065
Zamawiajacy fax 846 271 196
Zamawiajacy email pogotowiezamosc@wp.pl
Adres strony url www.pogotowie.zamosc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.zamosc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.zamosc.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. Oferty mogą być doręczone osobiście lub przesłano pocztą, za pośrednictwem kuriera z tym, że nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego, oferta w sposób fizyczny i w wyznaczonym terminie musi wpłynąć do Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, ul. Starowiejska 23 w Zamościu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
Numer referencyjny TA.ZP.2512.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla SPSPRiTS w Zamościu. Przedmiot zamówieni9a podzielony został na 6 nw. Części, tj.: Część nr 1 - Materiały opatrunkowe, Część nr 2 - Płyny infuzyjne, Część nr 3 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku, Część nr 4 - Rurki krtaniowe, Część nr 5 - Pościel i artykuły j.u., Część nr 6 - Pojemniki na odpady medyczne.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Koncesja zezwolenie lub licencja, potwierdzająca uprawnienia w zakresie hurtowego obrotu produktami leczniczymi, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, zobowiązany jest dostarczyć stosowne oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenie terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 do 4: 1) pkt. 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) pkt. 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) i pkt. 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt. 2) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zdanie dotyczące terminów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji, dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji, dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, potwierdzająca uprawnienia w zakresie hurtowego obrotu produktami leczniczymi - zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn. zm.) Jeżeli Wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie, 2. Deklaracja wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) Jeżeli Wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana ww. deklaracja, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie; 3. W Części nr 1 - dla materiałów opatrunkowych wymienionych w poz. 2, 3, 4, 5, – wymagana klasa IIa, wg klasyfikacji wyrobów medycznych - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty, potwierdzające ten warunek, 4. W Części nr 6 (Pojemniki) - należy dołączyć odpowiedni dokument, wydany przez Państwowy Zakład Higieny, dopuszczający oferowane pojemniki do stosowania w zakładach udzielających świadczenia zdrowotne, do zbierania niebezpiecznych odpadów medycznych.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, informacje i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru), 2. Oferta cenowa, sporządzona dla każdej Części zamówienia (Części od nr 1 do 6) oddzielnie, w sposób podany w SIWZ - zał. nr 1, 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) – zał. nr 2, 4. Dane o Wykonawcy – zał. nr 4, 5. Próbki oferowanych artykułów medycznych – dot. Części nr 3 i 5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 2) w przypadku obniżenia ceny danego artykułu medycznego, bez względu na przyczynę takiej zmiany, obniżenie ceny może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego, ani sporządzenia aneksu do umowy; 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku artykułu medycznego na nowy, o tych samych bądź lepszych parametrach, w cenie jednostkowej (netto) zaoferowanej w ofercie; 4) w przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); 5) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wielkości opakowań dostarczanych artykułów medycznych; zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej liczby (sztuk) i nie może powodować wzrostu cen jednostkowych; Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, zawarte są w SIWZ w części zatytułowanej „Wzór umowy”.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 16 pozycji asortementowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 13 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rurki krtaniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pościel i artykuły jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)