GuidZP400 |
b6a01218-87ef-46df-9a73-6da7f1f0c4ad
|
Biuletyn |
630305-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
444786700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. M. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-449
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 340 414
|
Zamawiajacy fax |
895 340 538
|
Zamawiajacy email |
biuro@mopsolsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.mopsolsztyn.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopsolsztyn.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę nalezy złozyć w formie pisemnej w postaci papierowej w trwale zamknietej kopercie lub opakowaniu, osobiście, przez operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Marsz.J.Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn (III piętro, pok. 317)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
|
Numer referencyjny |
MOPS.DAG.ZP.261.46.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i ich montaż w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie miasta Olsztyna . Zamówienie zostało podzielone na części:
Część I – meble na wyposażenie mieszkań chronionych
Część II – meble na wyposażenie DDPS dla osób chorych na Cukrzycę
Część III - meble na wyposażenie MOPS przy ul. Piłsudskiego
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w każdej części: minimum 12 miesięcy,
4.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, o ile są znani.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, który nie został wskazany w ofercie, na zasadach określonych w § 7 projektu umowy.
4.2. Wymagania, dotyczące realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców, zostały zawarte w § 7 projektu umowy.
5.Miejscem dostawy, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy są miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Olsztyna:
Część I – meble na wyposażenie mieszkań chronionych, przy ul. Kasprowicza 5B/1 i Kasprowicza 5B/5
Część II – meble na wyposażenie DDPS dla osób chorych na Cukrzycę, przy ul. Piłsudskiego 61A
Część III - meble na wyposażenie MOPS, przy ul. Piłsudskiego 61A
6. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach od 7:30 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiajacy wyrazi zgodę na montaż w innych godzinach.
7.Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony i zmontowany w siedzibie Zamawiającego przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, stanowić będzie kompatybilną całość i będzie gotowy do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego.
8. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
8.1. Ostateczny dobór wzorów i kolorów materiałów, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt oraz proponowanej kolorystyki oraz wizualizacje mebli w terminie 3 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający zaakceptuje kolory wybarwień, rodzaje materiałów, wizualizacje lub wniesie do nich uwagi, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania ich przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
11244,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na zamówieniu dodatkowych dostaw tj. dostaw towaru wyspecyfikowanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu.
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawiał warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca składa powyższe Oświadczenie po upublicznieniu Informacji po otwarciu ofert (zgodnie z art. 86 ust. 5). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. (Ww. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w prowadzonym postępowaniu tylko jednej Oferty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zgody obu Stron, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 3 ust. 13 Umowy.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:
1) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy;
2) zmiany oferowanych produktów w przypadku obiektywnej niemożliwości ich dostarczenia, w szczególności zakończonej produkcji, niedostępności na rynku, pod warunkiem, że nowe produkty będą równoważne pod względem rodzaju i wymaganych parametrów.
3) wydłużenie terminu na zrealizowanie przedmiotu umowy w części I, w przypadku gdy nie zostanie dokonany odbiór prac remontowych przez Zamawiającego w lokalach przeznaczonych na mieszkania chronione przy ul. Kasprowicza 5B/1 i Kasprowicza 5B/5.
3. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 nie będą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy oraz nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy.
4. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców.
5. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
6. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble na wyposażenie mieszkań chronionych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10593,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
meble na wyposażenie DDPS dla osób chorych na Cukrzycę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
447,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
meble na wyposażenie MOPS przy ul. Piłsudskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
203,15
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |