GuidZP400 |
e7f73951-796f-4523-b3f7-2061e74c7fcb
|
Biuletyn |
629876-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Regon |
12249293900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Farmaceutów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31463
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
728 585 179
|
Zamawiajacy fax |
124 175 665
|
Zamawiajacy email |
biuro@czdsigb.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czdsigb.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Sąd Apelacyjny w Krakowie reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czdsigb.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czdsigb.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31- 463 Kraków, ul. Farmaceutów 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa telefonów komórkowych na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji krakowskiej.
|
Numer referencyjny |
WZP-421-12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów komórkowych na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji krakowskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
2. Kod CPV: 32250000-0 Telefony komórkowe
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Część 1: dostawa Aparat telefoniczny typ 1 w ilości sztuk: 19
Część 2: dostawa Aparat telefoniczny typ 2 w ilości sztuk: 62
Część 3: dostawa Aparat telefoniczny typ 3 w ilości sztuk: 58
Część 4: dostawa Aparat telefoniczny typ 4 w ilości sztuk: 59
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2.1-2.4 do SIWZ.
5. Wykaz Jednostek, na rzecz których prowadzone jest postępowanie, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
6. Wykaz lokalizacji dostaw w rozbiciu na poszczególne części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie do Sekcja II. 8) Okres realizacji zamówienia: Dostawy w ramach każdej części zamówienia zrealizowane zostaną w terminie maksymalnym do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
Dot. Część 2: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub tabletów o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) brutto;
Dot. Część 3: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub tabletów o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) brutto;
Dot. Część 4: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub tabletów o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, wystarczającym będzie wykazanie się przez Wykonawcę spełnieniem warunku o najwyższej wartości.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
4. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) – (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy wskazane w pkt 6. stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy.
Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Deklaracja zgodności CE lub równoważna;
2. Dokument (karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnianie przez oferowane urządzenia parametrów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia:
– w zakresie części 1 – pkt: 8, 9, 12
– w zakresie części 2 – pkt: 8, 9, 12
– w zakresie części 3 – pkt: 8, 9, 12
– w zakresie części 4 – pkt: 8, 9, 12
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
• Załącznik nr 2.1-2.4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
• Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie wstępne
• Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
• Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat telefoniczny typ 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy zrealizowane zostaną w terminie maksymalnym do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1: dostawa Aparat telefoniczny typ 1 w ilości sztuk: 19
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat telefoniczny typ 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy zrealizowane zostaną w terminie maksymalnym do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2: dostawa Aparat telefoniczny typ 2 w ilości sztuk: 62
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Aparat telefoniczny typ 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy zrealizowane zostaną w terminie maksymalnym do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3: dostawa Aparat telefoniczny typ 3 w ilości sztuk: 58
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Aparat telefoniczny typ 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy zrealizowane zostaną w terminie maksymalnym do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4: dostawa Aparat telefoniczny typ 4 w ilości sztuk: 59
|
| |