Kompleksowy rozwój szkół wiejskich z terenu Gminy Bodzentyn – dostawa wyposażenia.

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Bodzentyn
Miejscowość Bodzentyn
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630254-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 480000008, 391621006, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu multimedialnego, komputerowego i biurowego oraz pomocy dydaktycznych i mebli do szkolnych pracowni w Gminie Bodzentyn w związku z realizacją projektu pn. :„Kompleksowy rozwój szkół wiejskich z terenu Gminy Bodzentyn” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego 8.3.2 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5d41700-a5f7-46e2-8384-03680124774c
Biuletyn 630254-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Bodzentyn
Regon 53471800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Suchedniowska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bodzentyn
Zamawiajacy kod pocztowy 26010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3115010, 3115511, 3115114
Zamawiajacy fax 041 3115010, 3115511, 3115114
Zamawiajacy email inwestycje@bodzentyn.ugm.pl
Adres strony url www.bodzentyn.bip.jur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bodzentyn.bip.jur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operatora pocztowego,kuriera,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowy rozwój szkół wiejskich z terenu Gminy Bodzentyn – dostawa wyposażenia.
Numer referencyjny BRO.271.40.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu multimedialnego, komputerowego i biurowego oraz pomocy dydaktycznych i mebli do szkolnych pracowni w Gminie Bodzentyn w związku z realizacją projektu pn. :„Kompleksowy rozwój szkół wiejskich z terenu Gminy Bodzentyn” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego 8.3.2 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe).
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej: Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: - co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, w ramach której dostarczone zostały między innymi: zestawy komputerowe lub laptopy, tablety, tablice multimedialne oraz drukarki o wartości minimum 80.000,00 zł brutto przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego zamawiającego, sukcesywna o łącznej wartości min. 80.000,00 zł brutto przeprowadzona w okresie maksymalnie 1 roku. Dla Części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: - co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto. Dla części 3: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie. W zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (Wykaz dostaw należy załączyć do oferty na część 1 i część 2 zamówienia - Załączniku nr 4 do SIWZ).
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • Dla części 1 zamówienia: kopię karty katalogowej, folderu lub innego dokumentu w którym określone zostały parametry techniczne oferowanego sprzętu (w języku polskim),
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty: w następującym zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: - zmiany zakresu zamówienia polegającej na rezygnacji z części dostaw. b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: - warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie dostaw, - trudnościami w nabyciu przedmiotu zamówienia wynikającymi z przyczyn niezależnych od obu Stron umowy, c) zmiana zakresu zamówienia polegająca na rezygnacji z części dostaw w sytuacji, gdy: - wystąpi istotna zmiana okoliczności, których nie można było przewidzieć, niezależnych od woli stron umowy, powodująca, że wykonanie części zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu multimedialnego, komputerowego i biurowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania edukacyjnego, sprzętu multimedialnego, komputerowego i biurowego. Szczegółowy zakres dostaw określa SIWZ w Rozdz. IV pkt 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis W ramach niniejszej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1 Zakup stolika pod projektor szt. 2 2 Szafy do przechowywania pomocy a) Szafy zabudowana w całości szt. 1 b) Szafa z szufladami, u góry zabudowana, na dole 3 szuflady szt. 1 c) Szafa – u góry witryna przeszklona, dół zamykany szt. 1 d) Szafa aktowa kolor Calvados szt. 2 e) Szafa metalowa z blachy stalowej szt. 1 3 Stolik szkolny szt. 10 4 Krzesła dla uczniów szt. 20 Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego, Psary Stara Wieś 59A,26-010 Bodzentyn 1 Szafy do przechowywania pomocy szt. 5 2 Stoliki uczniowskie z regulacją wysokości 5/6 szt. 8 3 Stoliki uczniowskie z regulacją wysokości 1/5 szt. 2 4 Krzesła dla uczniów z regulacją wysokości 5/6 szt. 18 5 Krzesła dla uczniów z regulacją wysokości 1/5 szt. 4 Szkoła Podstawowa w Woli Szczygiełkowej, Wola Szczygiełkowa 63, 26-006 Nowa Słupia 1 Szafy do przechowywania pomocy a) Szafy zabudowana w całości szt. 2 b) Szafa – u góry witryna przeszklona, dół zamykany szt. 1 2 Stolik szkolny szt. 7 3 Krzesła dla uczniów szt. 10 4 Zakup stolika pod projektor szt. 1
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)