Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622388-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006, 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku
1) część nr 1 – dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi,
2) część nr 2 – dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej,
3) część nr 3 – dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3161507d-8621-4ae8-8e08-71a62b99dc41
Biuletyn 622388-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Regon 18893700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczecińska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 433 178
Zamawiajacy fax 598 433 178
Zamawiajacy email sekretariat@zsp1slupsk.pl
Adres strony url www.zsp1slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsp1slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp1slupsk.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak - oferty należy składać w formie papierowej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 60
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku
Numer referencyjny ZSP1/322/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci jednej, dwóch lub trzech części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy części
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku 1) część nr 1 – dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi, 2) część nr 2 – dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej, 3) część nr 3 – dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc Złoty
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia Zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust.3, o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej, b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust.3, c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia, d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, e) zmianą ustawowej stawki podatku VAT, f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert;
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Informacje te winny być umieszczone w oddzielnej kopercie, dołączonej do oferty i oznaczonej napisem „Zastrzeżone”.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, 76-200 Słupsk, ul Szczecińska 60; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, kontakt: sekretariat@kancelariaradcow.eu, telefon 598400090; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, numer ZSP1/322/1/2018, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów komputerowych, przełączników sieciowych rack oraz routerów WiFi,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, dysków SSD, pamięci RAM, duplikatów dysków, myszy komputerowych, klawiatur, adapterów USB-RS232, monitorów oraz jednostki komputerowej,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania antywirusowego na min. 120 stanowisk.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)