Dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Miejscowość Biskupiec
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Rejestry papierowe lub tekturowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629797-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 336965008, 331925007, 331925000, 228100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem oraz szczegółowym wykazem asortymentowo-ilościowym zawartym w ‘Formularzu cenowym’.
Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 4 obejmuje dostawę odczynników i materiałów wraz dzierżawą aparatury niezbędnej do wykonywania diagnostyki laboratoryjnej. Wymagania dotyczące dzierżawionej aparatury są opisane w ‘Arkuszach informacji technicznych’ stanowiących załączniki do SIWZ.
Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 3 obejmuje min. dostawę materiałów zużywalnych i/lub kontroli w ilościach zapewniających wykonanie wymaganej ilości wyszczególnionych badań/oznaczeń. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę w oparciu o rzetelnie oszacowanie tych ilości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a843c671-0b9d-4da7-a213-81854c855b22
Biuletyn 629797-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Regon 51131574500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biskupiec
Zamawiajacy kod pocztowy 11300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 7152023 w. 317, 313
Zamawiajacy fax 897 156 208
Zamawiajacy email info@szpital-biskupiec.pl
Adres strony url www.szpital-biskupiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-biskupiec.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego
Numer referencyjny PN/12/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem oraz szczegółowym wykazem asortymentowo-ilościowym zawartym w ‘Formularzu cenowym’. Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 4 obejmuje dostawę odczynników i materiałów wraz dzierżawą aparatury niezbędnej do wykonywania diagnostyki laboratoryjnej. Wymagania dotyczące dzierżawionej aparatury są opisane w ‘Arkuszach informacji technicznych’ stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 3 obejmuje min. dostawę materiałów zużywalnych i/lub kontroli w ilościach zapewniających wykonanie wymaganej ilości wyszczególnionych badań/oznaczeń. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę w oparciu o rzetelnie oszacowanie tych ilości.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; - zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), b) Arkusz/e informacji technicznych (dotyczy Pakietów 1 - 4 - wg załączonych wzorów), c) Formularz cenowy (wg załączonych wzorów), d) Wstępne oświadczenie Wykonawcy (wg załączonego wzoru), e) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych urządzeń, odczynników i materiałów niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w ‘Arkuszu informacji technicznych’ i ‘Formularzu cenowym’ oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie produktów, f) Karty charakterystyki wszystkich oferowanych substancji niebezpiecznych (odczynniki, kalibratory, kontrole), g) Oświadczenie dot. wyrobów medycznych, w tym wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro. h) Dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów - wg wymagań wyszczególnionych w Formularzu cenowym (dotyczy Pakietów 5, 7 i 8). i) Próbki oferowanych produktów – wg wymagań wyszczególnionych w Formularzu cenowym (dotyczy Pakietów 5, 13 i 14).
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) nazwy produktu lub numeru katalogowego przy zachowaniu jego parametrów, b) sposobu konfekcjonowania, c) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiałów wskazanych w umowie w Formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego i muszą być przeprowadzone z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych. 3. W przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmiany w zakresie opisanym w pkt. 1 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemny wniosek w tej sprawie. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego zostanie sporządzony aneks do umowy. Zmiany wchodzą w życie w terminie określonym w aneksie. W przypadku zmiany dotyczącej okolicznościach opisanych w pkt. 1c) i 1d) nie wymaga się sporządzania aneksu, a jedynie akceptację Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Immunochemia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje dostawę odczynników, materiałów zużywalnych i kontroli wraz z dzierżawą aparatury laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Analityka (badanie moczu)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje dostawę odczynników, materiałów zużywalnych i kontroli wraz z dzierżawą aparatury laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Hodowla drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje dostawę odczynników, materiałów zużywalnych i kontroli wraz z dzierżawą aparatury laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oznaczanie Borrelia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje dostawę odczynników oraz dzierżawę aparatury laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Gotowe podłoża bakteriologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 28 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Testy diagnostyczne i serologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Krążki do antybiogramów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 52 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa E-testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 11 pozycji asortymentowej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Testy API
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Hodowla bakterii beztlenowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Odczynniki, barwniki i testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 15 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pozostałe odczynniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zamknięty system pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 15 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zestaw do próżniowego pobrania gazometrii krwi tętniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pobieranie krwi włośniczkowej (mikrometoda)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 29 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Kody kreskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 2 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas naprawy aparatury
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)