1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca:
a) stację roboczą administratora – 6 szt.,
b) NAS (serwer plików) – 1 szt.,
c) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt.,
d) serwer – 1 szt.,
e) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt.,
f) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl.,
g) dysk SSD 120GB – 7 szt.,
h) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl.,
i) skaner A3 – 2 szt.,
j) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt.,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie klasy UTM – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt.,
d) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl.,
3) CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt.,
b) kartę graficzną – 2 szt.,
c) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt.
4) CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt.,
5) CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt.,
b) KVM – 9 szt.,
c) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt.,
d) przełącznik sieciowy – 13 szt.,
6) CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 - 8 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
11. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
12. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. |
GuidZP400 |
86e8c8a7-7979-4211-8f35-c3c393e224ce
|
Biuletyn |
620761-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
|
Regon |
000514319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-575
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(89) 5232400,
|
Zamawiajacy fax |
(89) 5272049
|
Zamawiajacy email |
sekrzo@uw.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
www.olsztyn.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
WO-IV.272.28.2018.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca:
a) stację roboczą administratora – 6 szt.,
b) NAS (serwer plików) – 1 szt.,
c) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt.,
d) serwer – 1 szt.,
e) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt.,
f) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl.,
g) dysk SSD 120GB – 7 szt.,
h) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl.,
i) skaner A3 – 2 szt.,
j) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt.,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie klasy UTM – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt.,
d) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl.,
3) CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt.,
b) kartę graficzną – 2 szt.,
c) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt.
4) CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt.,
5) CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt.,
b) KVM – 9 szt.,
c) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt.,
d) przełącznik sieciowy – 13 szt.,
6) CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 - 8 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
11. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
12. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
okres realizacji zamówienia w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: 1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), 2) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 25.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wydruki ze stron internetowych - http://cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, https://www.harddrivebenchmark.net/hdd_list.php, https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, http://cpubenchmark.net/laptop.html z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 01.10.2018 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu - dotyczy ofert składanych odpowiednio na realizację CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI VI zamówienia,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy,
5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza, w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia, możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy,
5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze stron i jego pisemna akceptacja przez drugą stronę.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca:
1) stację roboczą administratora – 6 szt.,
2) NAS (serwer plików) – 1 szt.,
3) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt.,
4) serwer – 1 szt.,
5) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt.,
6) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl.,
7) dysk SSD 120GB – 7 szt.,
8) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl.,
9) skaner A3 – 2 szt.,
10) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
71356300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
1) urządzenie klasy UTM – 1 szt.,
2) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt.,
3) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt.,
4) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
1) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt.,
2) kartę graficzną – 2 szt.,
3) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
1) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt.,
2) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt.,
3) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
1) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt.,
2) KVM – 9 szt.,
3) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt.,
4) przełącznik sieciowy – 13 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie komputera przenośnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt.
|
| |