dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620761-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302130005, 713563001, 487000005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca:
a) stację roboczą administratora – 6 szt.,
b) NAS (serwer plików) – 1 szt.,
c) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt.,
d) serwer – 1 szt.,
e) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt.,
f) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl.,
g) dysk SSD 120GB – 7 szt.,
h) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl.,
i) skaner A3 – 2 szt.,
j) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt.,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie klasy UTM – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt.,
d) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl.,
3) CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt.,
b) kartę graficzną – 2 szt.,
c) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt.
4) CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca:
a) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt.,
b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt.,
c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt.,
5) CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca:
a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt.,
b) KVM – 9 szt.,
c) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt.,
d) przełącznik sieciowy – 13 szt.,
6) CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 - 8 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
11. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
12. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86e8c8a7-7979-4211-8f35-c3c393e224ce
Biuletyn 620761-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Regon 000514319
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-575
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (89) 5232400,
Zamawiajacy fax (89) 5272049
Zamawiajacy email sekrzo@uw.olsztyn.pl,
Adres strony url www.olsztyn.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354.
Nazwa nadana zamowieniu dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Numer referencyjny WO-IV.272.28.2018.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca: a) stację roboczą administratora – 6 szt., b) NAS (serwer plików) – 1 szt., c) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt., d) serwer – 1 szt., e) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt., f) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl., g) dysk SSD 120GB – 7 szt., h) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl., i) skaner A3 – 2 szt., j) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt., 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca: a) urządzenie klasy UTM – 1 szt., b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt., c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt., d) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl., 3) CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca: a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt., b) kartę graficzną – 2 szt., c) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt. 4) CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca: a) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt., b) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt., c) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt., 5) CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca: a) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt., b) KVM – 9 szt., c) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt., d) przełącznik sieciowy – 13 szt., 6) CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 - 8 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 11. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 12. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow okres realizacji zamówienia w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: 1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), 2) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 25.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wydruki ze stron internetowych - http://cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, https://www.harddrivebenchmark.net/hdd_list.php, https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, http://cpubenchmark.net/laptop.html z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 01.10.2018 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu - dotyczy ofert składanych odpowiednio na realizację CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI VI zamówienia, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza, w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia, możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze stron i jego pisemna akceptacja przez drugą stronę.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, zawierająca: 1) stację roboczą administratora – 6 szt., 2) NAS (serwer plików) – 1 szt., 3) dysk do macierzy NetApp E2700 N2701-820834-DB5 – 2 szt., 4) serwer – 1 szt., 5) przełącznik sieciowy zarządzalny – 2 szt., 6) pamięć RAM DDR3 4GB (2 x 2GB kit) DIMM – 7 kpl., 7) dysk SSD 120GB – 7 szt., 8) pamięć RAM DDR3 8GB (2 x 4GB kit) DIMM – 8 kpl., 9) skaner A3 – 2 szt., 10) oprogramowanie systemowe Windows Server Standard 16 core – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 71356300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II – dostarczenie urządzenia sieciowego klasy UTM oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca: 1) urządzenie klasy UTM – 1 szt., 2) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60D UTM – 6 szt., 3) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG60E UTM – 1 szt., 4) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla klastra urządzeń (2 urządzenia) FortiGate-240D UTM – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca: 1) oprogramowanie – pakiet biurowy – 2 szt., 2) kartę graficzną – 2 szt., 3) przewód HDMI 5 metrów – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ IV – dostarczenie urządzenia aktywnego do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania komputerowego, zawierająca: 1) urządzenie aktywne do zabezpieczenia sieci teleinformatycznej – 1 szt., 2) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate - FG60C UTM – 1 szt., 3) odnowienie na kolejny rok usługi rocznego wsparcia dla urządzenia FortiGate – FG30D UTM – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ V – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, zawierająca: 1) oprogramowanie – pakiet biurowy – 7 szt., 2) KVM – 9 szt., 3) przełącznik sieciowy zarządzalny 8 portowy – 4 szt., 4) przełącznik sieciowy – 13 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostarczenie komputera przenośnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ VI – dostarczenie komputera przenośnego – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)