Dostawa sprzętu komputerowego, rejestratorów GPS oraz kolektorów danych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622901-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302135000, 302130005, 324131002, 381121004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, rejestratorów GPS oraz kolektorów danych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) 2 szt. kolektorów danych (zadanie nr 1),
b) 1 szt. laptopa (Zadanie nr 2),
c) 18 szt. punktów dostępowych WIFI (Zadanie nr 3),
d) 76 szt. rejestratorów GPS (Zadanie nr 4).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) określono odpowiednio:
- dla Zadania nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ,
- dla Zadania nr 2 – załącznik nr 3 do SIWZ,
- dla Zadania nr 3 – załącznik nr 4 do SIWZ,
- dla Zadania nr 4 – załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f18f8c43-b45a-459f-b758-d78366772592
Biuletyn 622901-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url www.bip.wpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wpr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wpr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, rejestratorów GPS oraz kolektorów danych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer referencyjny WPR/AZ/252/ZP/16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, rejestratorów GPS oraz kolektorów danych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) 2 szt. kolektorów danych (zadanie nr 1), b) 1 szt. laptopa (Zadanie nr 2), c) 18 szt. punktów dostępowych WIFI (Zadanie nr 3), d) 76 szt. rejestratorów GPS (Zadanie nr 4). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) określono odpowiednio: - dla Zadania nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ, - dla Zadania nr 2 – załącznik nr 3 do SIWZ, - dla Zadania nr 3 – załącznik nr 4 do SIWZ, - dla Zadania nr 4 – załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1) Do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (dotyczy zadania nr 1) 2) Do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (dotyczy zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dla Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4)
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana (uznana za najkorzystniejszą) zobowiązany jest do złożenia oświadczenia producenta potwierdzającego, iż serwis laptopa (dotyczy Zadania nr 2) będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez strony niniejszej umowy. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeśli dotyczą przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 2 szt. kolektorów danych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie więcej niż 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie termin dostawy dłuższy niż 14 dni jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp). Natomiast, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy Zamawiający przyjmie 14 dni.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. kolektorów danych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) określono w załącznik nr 2 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 1 szt. laptopa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie więcej niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp). Natomiast, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin 21 dni.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. laptopa dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) określono w załączniku nr 3 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 18 szt. punktów dostępowych WIFI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie więcej niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp). Natomiast, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin 21 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 18 szt. punktów dostępowych WIFI dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) określono w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 76 szt. rejestratorów GPS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38112100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby termin dostawy wynosił nie mniej niż 1 dzień kalendarzowy i nie wiięcej niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie termin dostawy dłuższy niż 21 dni jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp). Natomiast, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin 21 dni.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 76 szt. rejestratorów GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) określono w załączniku nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)