Dostawa urządzen drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Data publikacji 2018-10-02
Data zakończenia 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631034-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba99523e-00e2-4344-a85d-bcebb91439ea
Biuletyn 631034-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937
Zamawiajacy fax 422 725 947
Zamawiajacy email biurozp@umed.pl
Adres strony url www.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.umed.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzen drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny ZP/87/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.1. pkt 1) SIWZ: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Dokumenty, o których mowa w ust. 3) pkt 1 lit. a)SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił warunku
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego dostarczy: 1.1. Potwierdzony i podpisany - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy dot. oprogramowania – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ust. 1, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), zmianę sposobu odbioru towaru, zmianę sposobu realizacji gwarancji, w szczególności gdy zostanie spełniony jeden z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust.1; c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar tego samego producenta, spełniający warunki określone w SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowie, z tolerancją w zakresie parametrów towaru: - waga + 10% - wymiary + 10%, - żywotność baterii +/- 10%, - pojemność baterii +/- 10%, - czas pracy według dokumentacji producenta +/- 10%, - zasilanie – poszczególne parametry +/- 10%, - liczba wbudowanych portów USB -1 szt., - brak złącza VGA lub Display Port pod warunkiem, że w komputerze dostępne będzie inne złącze umożliwiające podłączenie zewnętrznych urządzeń do wyświetlania obrazu zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny model. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do umowy i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert oraz oświadczenia producenta lub własnego w przedmiocie zaistnienia zdarzeń obiektywnych o których mowa powyżej; g) W sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru oraz nie będzie możliwe dostarczenie towaru o modelu tego samego producenta z tolerancją, o której mowa w lit. „f”, w jego miejsce Wykonawca, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar, spełniający warunki określone w SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowie, który jest odpowiednikiem wycofanego modelu ale oferowanym przez innego producenta; zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny model; Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do umowy i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert oraz oświadczenia producenta lub własnego w przedmiocie zaistnienia zdarzeń obiektywnych o których mowa powyżej; 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Ostateczna ocena w zakresie zaistnienia przesłanek z ust. 1 lit. „f” do „g” należy do Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa urzązenia drukującego wielofunkcyjnego - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Skrcenie terminu realiyacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)