GuidZP400 |
cbbe7c21-1818-48cd-af64-6ca59af0c5ce
|
Biuletyn |
630870-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
2117320000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Igielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-117
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 359 301,
|
Zamawiajacy fax |
717 359 300
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@nszw.pl,
|
Adres strony url |
http://www.nszw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.nszw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.nszw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50- 117 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń Firewall oraz subskrypcji na wsparcie techniczne producenta dla urządzenia Fortinet Fortianalyzer 300D
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/16/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Firewall wraz z subskrypcjami pozwalającymi na świadczenie przez producentów urządzeń oraz oprogramowania wsparcia oraz dostęp do najnowszych wersji posiadanego oprogramowania, baz antywirusowych, IPS, sygnatur, filtrów antyspamowych, reputacji i klasyfikacji stron WEB, sandbox oraz subskrypcji na wsparcie techniczne producenta dla urządzenia Fortinet Fortianalyzer 300D.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji i/lub subskrypcji na sprzęt sieciowy lub sprzętu sieciowego o łącznej wartości zamówienia co najmniej 100 000 zł netto (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych
podmiotów będzie zobowiązany złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej dotyczący tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów
wskazanych w pkt. 3 zdanie pierwsze, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Przez dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku opisanego w Rozdziale 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ,
2) dowodów określających czy dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawcy, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu uzasadnienie braku możliwości uzyskania dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych
podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://www.nszw.pl) informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późniejszymi zmianami).
3. Składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku PKO BP S.A.:
1) numer rachunku dla podmiotów krajowych: 86 1020 5226 0000 6902 0561 7784
2) numer rachunku dla podmiotów zagranicznych: 86 1020 5226 0000 6902 0561 7784
kod SWIFT: BPKOPLPW
z adnotacją „Wadium – nr postępowania: ZP/PN/16/2018”.
7. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych formach:
1) wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą,
a BENEFICJENTEM takich dokumentów musi być Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.
2) oryginał dokumentu winien zostać dostarczony do Zamawiającego, tj. Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław, przed upływem terminu składania ofert (również w przypadku dostarczenia wadium za pośrednictwem poczty).
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) wadium w pieniądzu może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie.
b) wadium w formie poręczenia lub gwarancji – w treści dokumentu należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub może być wskazany jeden Wykonawca pod warunkiem że:
- treść dokumentu wskazuje jednoznacznie, że dokument dotyczy oferty konsorcjum,
albo
- został on prawidłowo umocowany do działania na rzecz wszystkich pozostałych konsorcjantów.
4) poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana asortymentu (bez wpływu na cenę), z powodu wycofania ze sprzedaży oferowanego Sprzętu i oprogramowania, zastąpionego przez producenta nowszymi wersjami z zastrzeżeniem wymogu spełniania przez dostarczony Sprzęt i oprogramowanie wszystkich wymaganych parametrów opisanych w SIWZ,
2) zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji:
a) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie:
- klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
- warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
- zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe – których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju, w którym nastąpiło zdarzenie,
b) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie Przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c) wstrzymanie wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego – z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
d) innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
3) zmiana wysokości wynagrodzenia – w sytuacji zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert – Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiotu umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
4) zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy
w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) i/lub wysokości wynagrodzenia – w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w zakresie lub sposobie wykonania Przedmiotu umowy (w szczególności dostawy i montażu Sprzętu) na skutek zaistnienia błędów (w tym również braków) w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,
5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy,
6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych,
7) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy – jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy
i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|