Budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW nr 919 w Raciborzu.

Data publikacji 2018-10-03
Data zakończenia 2018-10-18 00:00:00
Instytucja Miasto Racibórz
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631340-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego wraz z zasilającą siecią kablową, w pasie drogi wojewódzkiej DW nr 919 w Raciborzu.

Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.:

- wykonanie linii kablowej zasilania oświetlenia ulicznego od ul. Wesołej dz. 113/38,
kablem YAKXS 4 x 35 mm2 plus bednarka ocynkowana FeZn 4x25 w kierunku
ul. Kolonialnej – ok. 200 mb.
- dostawa i montaż 6 szt. słupów oświetleniowych metalowych, malowanych w kolorze
RAL 7024 wraz z wysięgnikami,
- dostawa i montaż 6 szt. opraw LED o parametrach:
- moc ok. 44W
- stopień efektywności : ~87%
- strumień świetlny ponad 6100 lm,
- skuteczność świetlna: >137 lm/W/
- uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, wyłączeń, itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót – zał. nr 5 do SIWZ.

Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8001eb88-c1fb-4db5-a52f-a65ee5450295
Biuletyn 631340-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Racibórz
Regon 27625839700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 550 710
Zamawiajacy fax 327 550 725
Zamawiajacy email zamowienia@um.raciborz.pl
Adres strony url www.bipraciborz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bipraciborz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bipraciborz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, pok. 310, ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz
Nazwa nadana zamowieniu Budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW nr 919 w Raciborzu.
Numer referencyjny ZP.271.69.2018
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego wraz z zasilającą siecią kablową, w pasie drogi wojewódzkiej DW nr 919 w Raciborzu. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: - wykonanie linii kablowej zasilania oświetlenia ulicznego od ul. Wesołej dz. 113/38, kablem YAKXS 4 x 35 mm2 plus bednarka ocynkowana FeZn 4x25 w kierunku ul. Kolonialnej – ok. 200 mb. - dostawa i montaż 6 szt. słupów oświetleniowych metalowych, malowanych w kolorze RAL 7024 wraz z wysięgnikami, - dostawa i montaż 6 szt. opraw LED o parametrach: - moc ok. 44W - stopień efektywności : ~87% - strumień świetlny ponad 6100 lm, - skuteczność świetlna: >137 lm/W/ - uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, wyłączeń, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót – zał. nr 5 do SIWZ. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-17T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1 zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 1.1.2. wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dni, wówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o okres występowania tych opadów. 1.1.3. zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp. skutkujące niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzez przeprowadzenie dodatkowych badań. 1.1.4. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych zabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. 1.1.5. protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. 1.1.6. konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót. 1.1.7. pojawienia się na terenie budowy zewnętrznego inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące, utrudniające bądź uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych objętych zawartą umową. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na dokonanie uzgodnień i podpisanie porozumień umożliwiających realizację umowy. 1.1.8. opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy. 1.1.9. opóźnień w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznie niezbędny do uzyskania w/w dokumentów. 1.1.10.wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2÷ 6 ustawy Pzp. 2.2. inne zmiany do umowy mogące skutkować zmianą wynagrodzenia i/lub terminu : 2.2.1. Roboty dodatkowe. 2.2.1.1 Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności. 2.2.1.2 Spisanie protokołu konieczności, nie jest równoznaczne z udzieleniem Wykonawcy zlecenia na wykonanie robót dodatkowych oraz nie upoważnia Wykonawcy do przystąpienia do ich wykonania. 2.2.1.3 Wykonawca przystąpi do wykonania robót dodatkowych wyłącznie po zawarciu aneksu do umowy. 2.2.2. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 2.2.3.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.2.4.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robot budowlanych, dostaw lub zmiana technologii. 2.2.5. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub/i techniczno – budowlanych, konieczność opracowania ekspertyz, opinii archeologicznych. 3.3. zmiany stawki podatku VAT: 3.3.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – cena netto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie. Wartość wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. 3.3.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT – cena netto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 3.4. W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1A, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-10-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)