Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość”

Data publikacji 2018-10-22
Data zakończenia 2018-10-30 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
Miejscowość Jabłoń
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia restauracyjne,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639108-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 426520001, 393150003, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych, z podziałem na 3 części postępowania:
1) Część 1 – Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) piła mechaniczna - szt 1;
b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4;
c) prasa warsztatowa - szt 1;
d) szlifierka - szt 1;
e) wiertarka stołowa - szt 2;
f) tokarka- szt 1;
g) frezarka- szt 1;
h) stół ślusarski z imadłem - szt 4;
i) wiertarka udarowa -szt 2;
j) szlifierka kątowa- szt 4;
k) zestaw pilników- szt 3;
l) myjka ciśnieniowa - szt 2;
m) podnośnik hydrauliczny - szt 2;
n) ściągacz do piast -szt 1;
o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1;
p) ściągacz do uszczelek -szt 1;
q) ściągacz dwuramienny - szt 1;
r) ściągacz dwuramienny - szt 2;
s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1;
t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1;
u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2;
v) tester ciśnienia sprężania - szt 1;
w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1;
x) tester akumulatora- szt 2;
y) tester napięcia - szt 1;
z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1;
aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10;
bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2;
cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4;
dd) suwmiarka modułowa - szt 1;
ee) średnicówka czujnikowa- szt 3;
ff) szczelinomierz- szt 2;
gg) grzebień do gwintów - szt 2;
hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1;
ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2;
jj) nóż monterski - szt 10;
kk) stacja lutownicza - szt 10;
ll) wkrętarka elektryczna - szt 10.
2) Część 2 - Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) podgrzewacz do potraw - szt 2;
b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1;
c) podgrzewacz do talerzy- szt 1;
d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1;
e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1;
f) wyciskacz do cytrusów- szt 1;
g) kostkarka do lodu- szt 1;
h) kruszarka do lodu- szt 1;
i) blender elektryczny- szt 1;
j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1;
k) taca kelnerska - szt 10;
l) ekspres do kawy- szt 1;
m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1;
n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1.
3) Część 3 - Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1;
b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1;
c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1;
d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1;
e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla każdej z 3 części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych części w załącznikach nr 1.1; nr 1.2; nr 1.3.; do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c40dfe1-a4b6-43b5-ab59-d3f0c2b37a92
Biuletyn 639108-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
Regon 9445500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Augusta Zamojskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Jabłoń
Zamawiajacy kod pocztowy 21205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 560 017
Zamawiajacy fax 833 560 017
Zamawiajacy email zsckrjablon@poczta.fm
Adres strony url http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Budżetowa Trzeciego Stopnia Prowadzona przez MRiRW w Warszawie
Dostep dokumentow zamowienia http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu, ul. Augusta Zamoyskiego 4, 21-205 Jabłoń;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość”
Numer referencyjny 34/340/08/18/RPO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych, z podziałem na 3 części postępowania: 1) Część 1 – Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) piła mechaniczna - szt 1; b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4; c) prasa warsztatowa - szt 1; d) szlifierka - szt 1; e) wiertarka stołowa - szt 2; f) tokarka- szt 1; g) frezarka- szt 1; h) stół ślusarski z imadłem - szt 4; i) wiertarka udarowa -szt 2; j) szlifierka kątowa- szt 4; k) zestaw pilników- szt 3; l) myjka ciśnieniowa - szt 2; m) podnośnik hydrauliczny - szt 2; n) ściągacz do piast -szt 1; o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1; p) ściągacz do uszczelek -szt 1; q) ściągacz dwuramienny - szt 1; r) ściągacz dwuramienny - szt 2; s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1; t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1; u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2; v) tester ciśnienia sprężania - szt 1; w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1; x) tester akumulatora- szt 2; y) tester napięcia - szt 1; z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1; aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10; bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2; cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4; dd) suwmiarka modułowa - szt 1; ee) średnicówka czujnikowa- szt 3; ff) szczelinomierz- szt 2; gg) grzebień do gwintów - szt 2; hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1; ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2; jj) nóż monterski - szt 10; kk) stacja lutownicza - szt 10; ll) wkrętarka elektryczna - szt 10. 2) Część 2 - Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) podgrzewacz do potraw - szt 2; b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1; c) podgrzewacz do talerzy- szt 1; d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1; e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1; f) wyciskacz do cytrusów- szt 1; g) kostkarka do lodu- szt 1; h) kruszarka do lodu- szt 1; i) blender elektryczny- szt 1; j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1; k) taca kelnerska - szt 10; l) ekspres do kawy- szt 1; m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1; n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1. 3) Część 3 - Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1; b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1; c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1; d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1; e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla każdej z 3 części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych części w załącznikach nr 1.1; nr 1.2; nr 1.3.; do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy odnośnie terminu wydania przedmiotowych dokumentów, stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu – w związku z czym nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu i terminu realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku: 1) Zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie; 2) W zakresie obowiązującej stawki podatku VAT- do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione, w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. Niezmienna pozostanie kwota netto a Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT. Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy; 3) W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy; 4) Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5) Zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, wichury, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych; 6) Istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; 7) Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu lub terminu wykonania umowy; 8) Konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy; 9) Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na grono podmiotów ubiegających się o zamówienie, którego dotyczy niniejsza umowa lub na wynik postępowania. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takich zmian. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2018-10-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) piła mechaniczna - szt 1; b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4; c) prasa warsztatowa - szt 1; d) szlifierka - szt 1; e) wiertarka stołowa - szt 2; f) tokarka- szt 1; g) frezarka- szt 1; h) stół ślusarski z imadłem - szt 4; i) wiertarka udarowa -szt 2; j) szlifierka kątowa- szt 4; k) zestaw pilników- szt 3; l) myjka ciśnieniowa - szt 2; m) podnośnik hydrauliczny - szt 2; n) ściągacz do piast -szt 1; o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1; p) ściągacz do uszczelek -szt 1; q) ściągacz dwuramienny - szt 1; r) ściągacz dwuramienny - szt 2; s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1; t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1; u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2; v) tester ciśnienia sprężania - szt 1; w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1; x) tester akumulatora- szt 2; y) tester napięcia - szt 1; z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1; aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10; bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2; cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4; dd) suwmiarka modułowa - szt 1; ee) średnicówka czujnikowa- szt 3; ff) szczelinomierz- szt 2; gg) grzebień do gwintów - szt 2; hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1; ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2; jj) nóż monterski - szt 10; kk) stacja lutownicza - szt 10; ll) wkrętarka elektryczna - szt 10.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39315000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) podgrzewacz do potraw - szt 2; b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1; c) podgrzewacz do talerzy- szt 1; d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1; e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1; f) wyciskacz do cytrusów- szt 1; g) kostkarka do lodu- szt 1; h) kruszarka do lodu- szt 1; i) blender elektryczny- szt 1; j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1; k) taca kelnerska - szt 10; l) ekspres do kawy- szt 1; m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1; n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1; b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1; c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1; d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1; e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw 1.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)