Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu Dobry zawód – Lepsza przyszłość

Data publikacji 2018-10-23
Data zakończenia 2018-11-06 00:00:00
Instytucja Powiat Rypiński
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635892-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391000003, 385000000, 301000000, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, Zespołu Szkół nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie, Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, Zespołu Szkolno–Przedszkolnego Nr 1 w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części:
Część 1 zamówienia: Meble laboratoryjne,
Część 2 zamówienia: Sprzęt gastronomiczny,
Część 3 zamówienia: Sprzęt laboratoryjny,
Część 4 zamówienia: Wyposażenie pracowni sprzedaży,
Część 5 zamówienia: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
3. Warunki realizacji zamówienia określone zostały również w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5/1 i 5/2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3b7a501-40a4-4239-83fe-a918c4ee7518
Biuletyn 635892-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Rypiński
Regon 91086670300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 802 432
Zamawiajacy fax 542 802 549
Zamawiajacy email zp@powiatrypinski.pl
Adres strony url bip.powiatrypinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Dobry zawód – Lepsza przyszłość współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiatrypinski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiatrypinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu Dobry zawód – Lepsza przyszłość
Numer referencyjny ZP.272.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, Zespołu Szkół nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie, Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, Zespołu Szkolno–Przedszkolnego Nr 1 w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części: Część 1 zamówienia: Meble laboratoryjne, Część 2 zamówienia: Sprzęt gastronomiczny, Część 3 zamówienia: Sprzęt laboratoryjny, Część 4 zamówienia: Wyposażenie pracowni sprzedaży, Część 5 zamówienia: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie. 3. Warunki realizacji zamówienia określone zostały również w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5/1 i 5/2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Kody CPV podane w sekcji II.5 dotyczą: kod główny - części 2 zamówienia, kody dodatkowe - kolejno części: 1, 3, 4, 5 zamówienia Okres w którym realizowane będzie zamówienie, wskazany w sekcji II.8 jest okresem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy okres realizacji zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 3) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zamawiający może od umowy odstąpić – bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do wykonania przedmiotu umowy- jeżeli opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy przekroczy 7 (siedem) dni. 3. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji wyposażenia lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji wyposażenia lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję wyposażenia. 4. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu wyposażenia lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu wyposażenia lub podzespołu z produkcji przez producenta, albo w sytuacji, gdy zaoferowane wyposażenie nie będzie dostępne w oficjalnych kanałach dystrybucji, a dostępne będzie wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta albo niedostępność wyposażenia w oficjalnych kanałach dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować 6. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 7. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-11-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy terminrealizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Meble laboratoryjne - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1/1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt gastronomiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy terminrealizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sprzęt gastronomiczny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sprzęt laboratoryjny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni sprzedaży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni sprzedaży - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1/4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sprzęt informatyczny i oprogramowanie - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)