Dostawa komputerów przenośnych typu Transformer (2w1) w ramach projektu grantowego „Będzińska Akademia Umiejętności Cyfrowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).

Data publikacji 2018-10-25
Data zakończenia 2018-11-07 00:00:00
Instytucja Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 640250-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę 36 komputerów przenośnych typu Transformer (2w1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen, w którym Zamawiający opisał minimalne parametry zamawianego sprzętu.

Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów. Dostawa obejmuje również przeszkolenie z obsługi zamawianego sprzętu. Komputery przenośne typu Transformer (2w1) winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Dostarczone w ramach zamówienia komputery muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające do użytkowania. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże wraz z dostawą.

Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia

Miejsce dostawy
Urząd Miejski w Będzinie – 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 711a215f-a22e-4d03-b38b-81d8749e4bcf
Biuletyn 640250-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Regon 27625744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Będzin
Zamawiajacy kod pocztowy 42500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 267 92 38
Zamawiajacy fax 32 267 91 34
Zamawiajacy email przetargi@um.bedzin.pl
Adres strony url www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Będzińska Akademia Umiejętności Cyfrowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście bądź przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok. 115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych typu Transformer (2w1) w ramach projektu grantowego „Będzińska Akademia Umiejętności Cyfrowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).
Numer referencyjny BZP.271.27.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę 36 komputerów przenośnych typu Transformer (2w1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen, w którym Zamawiający opisał minimalne parametry zamawianego sprzętu. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów. Dostawa obejmuje również przeszkolenie z obsługi zamawianego sprzętu. Komputery przenośne typu Transformer (2w1) winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Dostarczone w ramach zamówienia komputery muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające do użytkowania. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże wraz z dostawą. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia Miejsce dostawy Urząd Miejski w Będzinie – 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 3). 1. W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1.1.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV 4 4 data 2018-11-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe parametry sprzętu komputerowego
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakiej udziela wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia
Znaczenie 36,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)