GuidZP400 |
6f9e3a11-2445-40ad-8236-bb8bf4f29107
|
Biuletyn |
643631-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
000786093
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trylogii
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-982
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 569 99 14
|
Zamawiajacy fax |
22 569 99 06
|
Zamawiajacy email |
przetargi@insp.waw.pl
|
Adres strony url |
www.inps.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.isbip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
isbip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, złożenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Sportu- Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa, pok.223 II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja oraz konfiguracja serwerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego
|
Numer referencyjny |
OOP.26.15.2018.MC
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1) dla Części I zamówienia: rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej;
2) dla Części II zamówienia: dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B. Wymagania ogólne:
a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne;
c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.;
d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie;
e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych;
f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową.
3) dla Części III zamówienia: dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego.
4) dla Części IV zamówienia: usługi:
a) Wykonanie instalacji monitoringu środowiskowego w dwóch serwerowniach.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
dla Części I zamówienia, Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu sieciowego lub pamięci masowej o łącznej wartości 7500,00 PLN brutto każda;
dla Części II zamówienia, Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu serwerowego lub macierzowego o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każda;
dla Części III zamówienia, Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie licencji na oprogramowanie lub dostawie i instalacji infrastruktury serwerowej o łącznej wartości minimum 80 000,00 PLN brutto;
dla Części IV zamówienia, Wykonawca wykaże, że:
1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 systemy monitoringu środowiskowego serwerowni, obejmujące co najmniej monitorwanie zasilania i temperatury oraz implementujące metody zdalnych powiadomień.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których zamieszcza informacje
w ofercie, stanowiącej Załącznik nr 2A do SIWZ dla Części I zamówienia, Załącznik nr 2B do SIWZ dla Części II zamówienia, Załącznik nr 2C do SIWZ dla Części III zamówienia lub Załącznik nr 2D do SIWZ dla Części IVzamówienia w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ i Załącznikiem nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów.
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy,
w szczególności:
1) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia
do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy
lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
b) w przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT – zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT;
c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć
i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian
nią spowodowanych;
2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy;
3) Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
2. Zmiany, o których mowa nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w § 4 Umowy.
3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-11-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres prac i dostawy przewidzianych przez Zamawiającego do realizacji Części I zamówienia o którym mowa w Rozdziale II pkt 1. ppkt 1) SIWZ tj. rozbudowa istniejącej infrastruktury:
System do scentralizowanego gromadzenia i przetwarzania logów oraz raportowania NGFW – 1 szt., wraz z usługą uruchomienia i konfiguracji urządzenia wg wytycznych Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego (poza godzinami pracy Instytutu)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Części II zamówienia: dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B. Wymagania ogólne:
a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne;
c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.;
d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie;
e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych;
f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedłużenie / odnowa kontraktów serwisowych Zamawiającego:
1) VMware
1.1.1. Basic Support/Subscription VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance) for 1 year (VCS6-STD-G-SSS-C) – 1 szt.
Contract ID: 442676246
2. Dostawa nowych licencji oraz subskrypcji
1) Veeam
2.1.1. Veeam Backup & Replication Enterprise Plus for VMware - New License (V-VBRPLS-VS-P0000-00) – 6 szt.
2) VMware
2.2.1. VMware vSphere Standard for 1 processor (VS6-STD-C) – 6 szt.
2.2.2. Basic Support/Subscription VMware vSphere 6 Standard for 1 processor for 1 year (VS6-STD-G-SSS-C) – 6 szt.
3) Microsoft
2.3.1. Windows Server 2016 Standard 24 Core x64 PL
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie instalacji monitoringu środowiskowego w dwóch serwerowniach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
projekt kompletnego monitoringu środowiskowego dla dwóch pomieszczeń, sprzedać fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2018) i kompletny system monitoringu środowiskowego, dokonać jego wniesienia, montażu w pomieszczeniach Zamawiajacego, instalacji i konfiguracji.
|
| |