Dostawa, instalacja oraz konfiguracja serwerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego

Data publikacji 2018-10-31
Data zakończenia 2018-11-08 00:00:00
Instytucja Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 643631-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) dla Części I zamówienia: rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej;
2) dla Części II zamówienia: dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B. Wymagania ogólne:
a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne;
c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.;
d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie;
e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych;
f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową.
3) dla Części III zamówienia: dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego.
4) dla Części IV zamówienia: usługi:
a) Wykonanie instalacji monitoringu środowiskowego w dwóch serwerowniach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f9e3a11-2445-40ad-8236-bb8bf4f29107
Biuletyn 643631-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
Regon 000786093
Zamawiajacy adres ulica ul. Trylogii
Zamawiajacy adres numer domu 2/16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-982
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 569 99 14
Zamawiajacy fax 22 569 99 06
Zamawiajacy email przetargi@insp.waw.pl
Adres strony url www.inps.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.isbip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja isbip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, złożenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Sportu- Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa, pok.223 II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja oraz konfiguracja serwerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego
Numer referencyjny OOP.26.15.2018.MC
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Okreslenie przedmiotu 1) dla Części I zamówienia: rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej; 2) dla Części II zamówienia: dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B. Wymagania ogólne: a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne; c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.; d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie; e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych; f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową. 3) dla Części III zamówienia: dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego. 4) dla Części IV zamówienia: usługi: a) Wykonanie instalacji monitoringu środowiskowego w dwóch serwerowniach.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe dla Części I zamówienia, Wykonawca wykaże, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu sieciowego lub pamięci masowej o łącznej wartości 7500,00 PLN brutto każda; dla Części II zamówienia, Wykonawca wykaże, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu serwerowego lub macierzowego o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każda; dla Części III zamówienia, Wykonawca wykaże, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie licencji na oprogramowanie lub dostawie i instalacji infrastruktury serwerowej o łącznej wartości minimum 80 000,00 PLN brutto; dla Części IV zamówienia, Wykonawca wykaże, że: 1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 systemy monitoringu środowiskowego serwerowni, obejmujące co najmniej monitorwanie zasilania i temperatury oraz implementujące metody zdalnych powiadomień.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których zamieszcza informacje w ofercie, stanowiącej Załącznik nr 2A do SIWZ dla Części I zamówienia, Załącznik nr 2B do SIWZ dla Części II zamówienia, Załącznik nr 2C do SIWZ dla Części III zamówienia lub Załącznik nr 2D do SIWZ dla Części IVzamówienia w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ i Załącznikiem nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy, w szczególności: 1) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; b) w przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT – zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy; 3) Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2. Zmiany, o których mowa nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 Umowy. 3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-11-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac i dostawy przewidzianych przez Zamawiającego do realizacji Części I zamówienia o którym mowa w Rozdziale II pkt 1. ppkt 1) SIWZ tj. rozbudowa istniejącej infrastruktury: System do scentralizowanego gromadzenia i przetwarzania logów oraz raportowania NGFW – 1 szt., wraz z usługą uruchomienia i konfiguracji urządzenia wg wytycznych Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego (poza godzinami pracy Instytutu)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Części II zamówienia: dostawa nowego sprzętu wymienionego w Załącznika nr 1B. Wymagania ogólne: a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne; c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.; d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie; e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych; f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedłużenie / odnowa kontraktów serwisowych Zamawiającego: 1) VMware 1.1.1. Basic Support/Subscription VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance) for 1 year (VCS6-STD-G-SSS-C) – 1 szt. Contract ID: 442676246 2. Dostawa nowych licencji oraz subskrypcji 1) Veeam 2.1.1. Veeam Backup & Replication Enterprise Plus for VMware - New License (V-VBRPLS-VS-P0000-00) – 6 szt. 2) VMware 2.2.1. VMware vSphere Standard for 1 processor (VS6-STD-C) – 6 szt. 2.2.2. Basic Support/Subscription VMware vSphere 6 Standard for 1 processor for 1 year (VS6-STD-G-SSS-C) – 6 szt. 3) Microsoft 2.3.1. Windows Server 2016 Standard 24 Core x64 PL
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wykonanie instalacji monitoringu środowiskowego w dwóch serwerowniach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis projekt kompletnego monitoringu środowiskowego dla dwóch pomieszczeń, sprzedać fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2018) i kompletny system monitoringu środowiskowego, dokonać jego wniesienia, montażu w pomieszczeniach Zamawiajacego, instalacji i konfiguracji.
  

Criterion

Kryteria Liczba dni konsultacji powdrożeniowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto w PLN
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie / Referencje
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)