Dostawa rękawiczek medycznych dla SPDSK w Warszawie

Data publikacji 2018-10-31
Data zakończenia 2018-11-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 641941-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331414200, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych, z podziałem na 2 pakiety.
2.Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
33141420-0 Rękawiczki chirurgiczne lateksowe (Pakiet 1)
18424300-0 Rękawiczki diagnostyczne niejałowe nitrylowe (Pakiet2)
3.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72e2fc1a-f881-4a1e-988b-dd59449ce839
Biuletyn 641941-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Regon 000288969
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 63A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223179790
Zamawiajacy fax +48223179797
Zamawiajacy email dzp@spdsk.edu.pl
Adres strony url www.spdsk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spdsk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spdsk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 121.5 D lub 122.5.D
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawiczek medycznych dla SPDSK w Warszawie
Numer referencyjny RejZamPub/79/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych, z podziałem na 2 pakiety. 2.Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33141420-0 Rękawiczki chirurgiczne lateksowe (Pakiet 1) 18424300-0 Rękawiczki diagnostyczne niejałowe nitrylowe (Pakiet2) 3.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. rękawiczek medycznych), o wartości brutto nie niższej niż: Pakiet 1 27 550,00 zł Pakiet 2 147 040,00 zł RAZEM 174 590,00 zł Podane wyżej kwoty wyrażono w złotych polskich (PLN).W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ „Wykaz dostaw”) (szczegóły w pkt 16.A.1) SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: C. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w punkcie 16.C.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1). 1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 16.B. SIWZ. 5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 16.B, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu . Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: A. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak: 1) Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: B. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest: 1. Katalogów lub folderów lub ulotek (w języku polskim) dla oferowanych produktów potwierdzających spełnianie wymagań bezwzględnych, określonych w formularzach cenowych. Zapis dotyczy wszystkich pozycji Formularza cenowego pakietów nr 1-2. 2. Potwierdzenia zgodności z normą EN 455 – 1, 2, 3 lub równoważną przez dołączenie deklaracji zgodności z normą wystawioną przez producenta rękawic. Zapis dotyczy wszystkich pozycji Formularza cenowego w zakresie pakietów nr 1,2. 3. Potwierdzenia zgodności z normą EN 374-2, lub równoważną przez dołączenie deklaracji zgodności z normą wystawioną przez producenta rękawic. Zapis dotyczy wszystkich pozycji Formularza cenowego w zakresie pakietów nr 1,2. Ad. pkt. 1) – 3): Zamawiający zaleca aby Wykonawca określił dla której pozycji zostały wystawione wyżej wymienione dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-11-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych dla SPDSK w Warszawie – z podziałem na 2 pakiety: Pakiet Nr 1 Rękawiczki chirurgiczne lateksowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych dla SPDSK w Warszawie – z podziałem na 2 pakiety: Pakiet Nr 2 Rękawiczki diagnostyczne niejałowe nitrylowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)